quote:Op maandag 13 november 2006 23:07 schreef BrandX het volgende:
't telefoontje duurde wat langer dan gedacht, maar de punten van 419 zijn ook er bij opgeteld
Haha, dat wilde ik eerst doen, maar toen bedacht ik me dat deze ook wel leuk is om te vragen.quote:Op maandag 13 november 2006 23:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zeeduivel dan?
Die is het!quote:Op maandag 13 november 2006 23:08 schreef BrandX het volgende:
Is dat niet die vis die ze zeer zelden vangen, heel diep in zee leeft, en naar men denkt, niet verder ge-evolutioneerd is in de afgelopen weet-ik-niet-hoeveel millenia?
Ha, hallo! Ben je nieuw hier?quote:Op maandag 13 november 2006 23:09 schreef NvM het volgende:
Coelacanthe
Blijven oefenenquote:Op maandag 13 november 2006 23:11 schreef NvM het volgende:
Nou, redelijk nieuw in dit topic ja...Maar heb nu al 3 puntjes! Blijf gestaag verzamelen
BrandX + schouderklopje.quote:Op maandag 13 november 2006 23:11 schreef BrandX het volgende:
lol, een omschrijvingen AKQ zou ik met kilometersvoorsprong winnen denk ik
Is dat niet het Walhalla?quote:Op maandag 13 november 2006 23:20 schreef wyccie het volgende:
Is het de opperste staat van welzijn? (Of zo)
Kor Angar ?quote:Op maandag 13 november 2006 23:15 schreef NvM het volgende:
Wat betekent Ragnarok?
Oh ja, dat kan best, daar dacht ik ook nog aan. Maar ik dacht ook dat dat de plaats is waar je terechtkomt (zoiets als de hemel), maar dat zal wel komen door het woordje 'hal' in Walhallaquote:Op maandag 13 november 2006 23:22 schreef macondo het volgende:
Is dat niet het Walhalla?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |