Dat zou 'm maar zo kunnen zijn.quote:Op maandag 13 november 2006 22:39 schreef Berkery het volgende:
The Spirit of Exctasy
Is em ookquote:Op maandag 13 november 2006 22:39 schreef Berkery het volgende:
The Spirit of Exctasy
quote:Op maandag 13 november 2006 22:50 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Bagwan
Ik verdien maar 1 punt hoor.quote:
Ja ik zie. ik vond het al een raar dubbele punten topicquote:Op maandag 13 november 2006 22:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Net als Berkery zie ik nu overigens.
Nee, dit was een beetje vaag. De autofotovraag was nog voor 2 punten (in het vorige topic gesteld), maar dat werd een beetje verpest door een edit. Tim heeft een nieuwe vraag gesteld, en die laat hij nog voor 2 punten meedoen.quote:Op maandag 13 november 2006 22:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Net als Berkery zie ik nu overigens.
Exactemundo! Had het niet beter kunnen zeggenquote:Op maandag 13 november 2006 22:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, dit was een beetje vaag. De autofotovraag was nog voor 2 punten (in het vorige topic gesteld), maar dat werd een beetje verpest door een edit. Tim heeft een nieuwe vraag gesteld, en die laat hij nog voor 2 punten meedoen.
Ja, ik zie nu voor het eerst dat het gezichtje door de letters b, o en l gevormd wordt.quote:Op maandag 13 november 2006 23:00 schreef wyccie het volgende:
Bol.com
Helemaal goed. Maar geen puntquote:Op maandag 13 november 2006 23:04 schreef Yurithemaster het volgende:
Dikke vis beest ding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |