Concept verneuking idd.quote:Op zondag 19 november 2006 17:12 schreef itsme het volgende:
en dat vind ik dus juist niet leuk.
BB 6 met veel contact met de buitenwereld.![]()
Dat zou behoorlijk in het voordeel van Jeroen zijn dan. Sowieso stemmen Milica, Hilde, Marcel en Semih dan op hem. Etienne zal wel voor Sabrina gaan dan toch.quote:Op zondag 19 november 2006 18:13 schreef gomi het volgende:
hmm, heb ff zitten denken en bedacht me net dat de bewoners waarschijnlijk niet zonder reden terug zullen komen.
nou herrinner ik me dat in t verleden bij expeditie robinson de oud deelnemers( die de samensmelting haalden) ook een stem hadden in t aanwijzen van de winnaar. soms de enige stem, en andere keren een deel van de stemming.( percentage van t publiek en percentage van de oud- bewoners)
ik heb nu t idee dat ditzelfde ook weleens voor deze big brother zou kunnen opgaan.
wat jullie?
Ik hoor het hem nog zeggen, Zwolle kiss my assquote:Op maandag 20 november 2006 17:34 schreef pleeborstel het volgende:
haha, ik lees net in een krantje dat Etienne achter de bar gaat werken in cafe "De Twee Heeren" in Zwolle![]()
![]()
Queen hilde, in haar rolstoeltroonquote:Op maandag 20 november 2006 18:35 schreef marky het volgende:
Uit het gastenboek van http://www.bigbrother-milica.nl/
Hilde 15:30 20-11-2006
Ik ga Jeroen weer laten lachen vanavond !!!!!!! toppie ik kom er al aan Jeroen en Milica donderdag.......Je hebt het moeilijk als ik naar je koppie kijk maar het komt goed !!!!!!!! have fun kijkers en genieten jullie nog 1 weekje dan doen wij dat ook !!!!!!! dikke knuf van Hilde en hahahaha wat zullen de prinssesjes opkijken haha Queen Hilde is er weer
Milica 08:45 20-11-2006
Ik wil iedereen bedanken voor de leuke reacties en zorg er voor dat jeroen in het huis blijft!!!!!! Jongens ik wil jullie bedanken dat jullie jeroen erbij hebben gezet, inderdaad stem jeroen!!!!!
Tot vanavond xxx Milica
quote:Op maandag 20 november 2006 17:34 schreef pleeborstel het volgende:
haha, ik lees net in een krantje dat Etienne achter de bar gaat werken in cafe "De Twee Heeren" in Zwolle![]()
![]()
Hij gaat Job achternaquote:Op maandag 20 november 2006 17:34 schreef pleeborstel het volgende:
![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 18:42 schreef teamlead het volgende:
en dan ook nog een kroeg met zo'n naam
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |