De saaiheid van de laatste week tackelen natuurlijk.quote:
Ja kan niet anders.quote:Op maandag 13 november 2006 21:29 schreef crimescene het volgende:
[..]
Waarschijnlijk willen ze de kijkcijfers nog een beetje opkrikken![]()
Ze moeten wel! Die 2 gezusters zijn dood saai om naar te kijken.quote:Op maandag 13 november 2006 21:32 schreef PC eend het volgende:
Best een leuk idee om de saaiheid van de laatste weken zo te doorbreken
1 week, tot het einde dusquote:Op maandag 13 november 2006 21:29 schreef tong80 het volgende:
Maar blijven ze er twee weken tot het einde of een dag ofzo ?
Volgende week gaan alle bewoners terug het huis in voor één weekje, tot aan de finale, samen met de vier overgebleven bewoners die er nog niet zijn uitgestemd. De elf bewoners die al eens hebben verloren gaan dus terug, kunnen niks meer winnen, maar wel het huis gezellig maken.quote:Op maandag 13 november 2006 21:46 schreef Sjakie01 het volgende:
Heb ik iets gemist? Wat gaat er gebeuren?
dat lijkt mij ook nietquote:Op maandag 13 november 2006 21:45 schreef scanman01 het volgende:
Een briljant idee. De persoon die dat heeft bedacht had de laatste jaren BB moeten doen.
Ik weet zeker dat het Hummie niet was.
quote:
Aha okey. Dank je wel. Met 4 mensen is het natuurlijk ook geen fluit meer aan.quote:Op maandag 13 november 2006 21:48 schreef Thomper het volgende:
[..]
Volgende week gaan alle bewoners terug het huis in voor één weekje, tot aan de finale, samen met de vier overgebleven bewoners die er nog niet zijn uitgestemd. De elf bewoners die al eens hebben verloren gaan dus terug, kunnen niks meer winnen, maar wel het huis gezellig maken.
jeroen had e10 belooft om op d'r te passenquote:Op maandag 13 november 2006 21:53 schreef Beatie_NL het volgende:
Het lijk mij ook erg lachen, maar met de LOL van de meeste bewoners, komt ook veel ergernis waarschijnlijk het huis in. En omdat de bewoners weten hoe alles er op TV uit ziet, kun je ook nogal veel verwachten. Ik hoop niet dat nu niemand meer durft te douchen! Hilde die een hele week niet meer douched cq in bad gaat... IEEEK!!!
Enne E10 "Heee Sabrina... je kan het opeens wel goed vinden met Jeroen ehh"![]()
Dat is natuurlijk het idee erachter. Beetje een zwaktebodquote:Op maandag 13 november 2006 21:32 schreef PC eend het volgende:
Best een leuk idee om de saaiheid van de laatste weken zo te doorbreken
Ja dat klopt...En dat hoeft dus strax niet meer?quote:Op maandag 13 november 2006 21:56 schreef neferhone het volgende:
[..]
jeroen had e10 belooft om op d'r te passen![]()
quote:Op maandag 13 november 2006 21:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk het idee erachter. Beetje een zwaktebodAlsof je al bij voorbaat zegt: de overgebleven vier zijn niet boeiend genoeg.
Leuke avatar![]()
wie sind gespandquote:Op maandag 13 november 2006 22:00 schreef Beatie_NL het volgende:
[..]
Ja dat klopt...En dat hoeft dus strax niet meer?![]()
Hier nog een leuke: (iemand) "heb een leuk stukje gezien uit het huis, aangaande E10 en Marcia.. "
M.a.w. Alle geheimen dingen zullen het huis weer inkomen op deze manier... Normaal hoor je niks van dat soort dingen, maar omdat nu ex-bewoners het huis weer ingaan, zullen de details ook naar voren komen denk ik....
Samen met Egbert en Marcia, en hopelijk veel drank.quote:Op maandag 13 november 2006 21:57 schreef paultjuhhh het volgende:
YESSSSSSSS EINDELIJK WEER HILDE EN E10
Zo is dat.quote:Op maandag 13 november 2006 22:00 schreef neferhone het volgende:
[..]
klopt helemaal mee eens; maar voor de srteamer is er dan nog een week lol
wat nog meer dan............voeten? , penisen?quote:Op maandag 13 november 2006 22:06 schreef Beatie_NL het volgende:
Hoop dat de stappelbedden geen vislucht hebben... je weet er zijn 2 dingen die naar vis ruiken..
een daarvan is vis....![]()
Jij bent vast maagdquote:Op maandag 13 november 2006 22:06 schreef Beatie_NL het volgende:
Hoop dat de stappelbedden geen vislucht hebben... je weet er zijn 2 dingen die naar vis ruiken..
een daarvan is vis....![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |