abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43633019
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 11:27 schreef Jack_Pershing het volgende:

[..]

het werd eerder hier aangehaald
[..]
Dat is van horen zeggen.Zo komen de roddels de wereld in.
pi_43633117
en dan?

dan gaat het misschien nog een keertje goedkomen hier

nou, er zal in eerste instantie niet veel veranderen, de gevolgen zullen pas op langere termijn gaan werken.
Al geloof ik niet dat mocht een links kabinet dit keer lukken dat ze het daarna nog 4 jaar mogen proberen.
rechts blijft recht natuurlijk

voor meer overtuiging lees het artikel uit m'n ondertitel
pi_43633378
* JohnDope doet alvast even zwaaien naar de Elite en Gelukszoekerts
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_43639238
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 11:27 schreef Jack_Pershing het volgende:

[..]

het werd eerder hier aangehaald
[..]
Serieus, hoe dom kan je zijn.

Die user doet een bewering zonder bronvermelding, onderbouwing of wat dan ook, en jij neemt de bewering over. Er staat niets in het partrijprogramma van de SP over een verandering van het recht van successie, noch staat in de financiële verantwoording ook maar één woord hierover. In de meest recente Elsevier stond een artikel over het successierecht, en daar werd ook geen woord gerept over de SP die het successierecht wil verhogen (en geloof me, wanneer de SP dat had gewild, dan had de Elsevier daar zeker van bericht). Het is dus bullshit.

Ik kan begrijpen dat mensen gefrustreerd raken als ze zien dat de SP de zaakjes gewoon goed geregeld heeft, en dus maar leugens de wereld in trachten te helpen om hun eigen verwrongen beeld van de SP te bevestigen, maar een beetje kinderachtig is het wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')