quote:Op maandag 20 november 2006 13:44 schreef Gladys het volgende:
[..]
hij zei dat ie er geen ging sturen![]()
ik ookquote:
gooi er eens wat letters in danquote:
Dus hij heeft er wèl 1 gestuurd?quote:
Dat insinueerde ik ook helemaal niet, dan had er een extra komma in mijn vraag moeten staan.quote:Op maandag 20 november 2006 13:26 schreef Gladys het volgende:
ik handel niet uit opdracht,dan ken je mij nog niet
Vroeg me alleen af waarom bans langer duren als dat men aangeeft
![]()
met:quote:En, wat zei hij dan dat je het hier opnieuw moest vragen?
Zie je?quote:En, wat zei hij dan, dat je het hier opnieuw moest vragen?
Dat is dan wel weer lief.quote:Als jij die ban had,had ik het ook hier gevraagd hoor![]()
geen idee.. niet naar mij iggquote:
Oh, had gekund toch.quote:
quote:Op maandag 20 november 2006 14:22 schreef Pinball het volgende:
[..]
Oh, had gekund toch.
Misschien maakt hij er echt werk van en is hij nog aan het typen.
Juist...sterker nog...het ontstaat slechts wanneer je dit subforum probeert te openen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:15 schreef PC eend het volgende:
Volgens mij is de index pagina van BB traag door een probleem met de blogbanner ofzo
Krijg de banner niet volledig te zien en pagina laadt traag, terwijl andere subfora het wel gewoon doen....
Het is niet de banner duckie...het is de blog zelf ....quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:15 schreef PC eend het volgende:
Volgens mij is de index pagina van BB traag door een probleem met de blogbanner ofzo
Krijg de banner niet volledig te zien en pagina laadt traag, terwijl andere subfora het wel gewoon doen....
Er word naarstig gezocht naar een oplossing heb ik inmiddels begrepen....men verwacht a.s. maandag de oplossing te hebben.quote:
Big Brother 6 staat toch boven aan ?quote:Op woensdag 22 november 2006 11:15 schreef berney het volgende:
Kan er hier een topic geopend worden voor fok voor fok? Veel big brother fokkers komen namelijk alleen maar in dit forum en zijn misschien niet op de hoogte van de fok actie. Hopelijk storten ze massaal.
Schele berney in de bocht.quote:Op woensdag 22 november 2006 11:37 schreef Gladys het volgende:
Big Brother 6 staat toch boven aan ?( FOK! voor FoK )
Schattig hè.quote:
als ik het zelfs zie,dan moet berney wel errug scheel zijnquote:
Had ik nog niet gezien.quote:Op woensdag 22 november 2006 11:37 schreef Gladys het volgende:
[..]
Big Brother 6 staat toch boven aan ?( FOK! voor FoK )
ik had het topic nog niet gezien dus. lees alleen de soc topics momenteel omdat die lekker gaan.quote:Op woensdag 22 november 2006 11:47 schreef Gladys het volgende:
[..]
als ik het zelfs zie,dan moet berney wel errug scheel zijn![]()
![]()
en het topic staat nog wel vast bovenaanquote:Op woensdag 22 november 2006 11:56 schreef berney het volgende:
[..]
ik had het topic nog niet gezien dus. lees alleen de soc topics momenteel omdat die lekker gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |