Dismissed!quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Al gedaan vandaag (anders had ik ook wel een lap tekst geprobeerd te schrijven), zo eerst boeken kopen en m'n maandbudget halveren
Joh, geen weldenkend mens neemt die slowchattende ouwehoer en zijn "FOK! ist keine Demokratie!!"-gillende bruine broeder nog serieus nu.quote:
Ik vraag niets bijzonders.........gewoon samen met Ernst Bobby en de rest plaatsnemen in het strafbankje en duizendmaal""wij zijn de kneusjes van het Fok bb Forum" reciteren.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:00 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ah, dus als het zo uitkomt moet ik een post van flugel met [afbeelding] enineens serieus nemen als antwoord op een vraag aan TL.
Bekijk het lekker Jappie.
Joh!quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Hand overspeeld, grootsmoel! Bedrieger!![]()
Jij weet dondersgoed wat er vlak boven staat.
Deze "verklaring", nog niet eens van TL zelf, komt dus pas nádat ik er specifiek naar gevraagd had hoe het nu eigenlijk zit.
Nee, je vraagt alleen maar dat ik geloof dat:quote:
enquote:
allebei waar zijn.quote:Op maandag 13 november 2006 20:32 schreef teamlead het volgende:
Je voorstelling van zaken klopt niet. Ik ben niet teruggefloten door mijn mede-mods of anderen.
<..>
Dat jij je nog in het fb durft te vertonenquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:02 schreef PH52 het volgende:
[..]
Dat kan Jappie niet meer, die heeft zoveel TLC tussen zn oortjes dat-ie niet meer helder kan denken![]()
Ik kan wel een andere reden bedenken voor dat 'snelle' antwoord!quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Joh!![]()
Ik wou dat ik altijd zo snel antwoord kreeg op al mijn vragen...m.i. heb je daar nog een voorkeursbehandeling gekregen ook.![]()
Zwak, erg zwak.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Joh!![]()
Ik wou dat ik altijd zo snel antwoord kreeg op al mijn vragen...m.i. heb je daar nog een voorkeursbehandeling gekregen ook.![]()
Hey lamlul! Ik sta aan jou kant!quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Joh, geen weldenkend mens neemt die slowchattende ouwehoer en zijn "FOK! ist keine Demokratie!!"-gillende bruine broeder nog serieus nu.![]()
Sorry, dan had ik dat verkeerd ingeschat! Mijn excuus!quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey lamlul! Ik sta aan jou kant!
Jappie
En het kwam er ook in één keer uit!quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:32 schreef Gert het volgende:
[..]
p.s. Bommie: je sluit je post af met een mijns inziens uitstekende analyse van de persoon Jappie.![]()
Eh nope..quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:24 schreef Pinball het volgende:
[..]
Nee, je vraagt alleen maar dat ik geloof dat:
[..]
en
[..]
allebei waar zijn.![]()
Leuk geprobeerd, Joseph.![]()
quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat jij je nog in het fb durft te vertonen![]()
Hihihihihi - is dit een verkapte : Ik stopquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Eh nope..![]()
Jongens...ik snap dat jullie allemaal een beetje door de war zijn...en het liefst zouden jullie waarschijnlijk nog zien ook dat ik jullie vragen allemaal apart ga beantwoorden.
Helaas helaas ook ik kom tijd te kort.Weet je wat!? Ga lekker bij elkaar op de koffie...overleg welke kant je deze discussie op wilt hebben...bepaal "democratisch"
wie het woord mag voeren en kom dan nog een keer terug.
![]()
![]()
Kunnen jullie allemaal niet stoppenquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:45 schreef PH52 het volgende:
[..]
Hihihihihi - is dit een verkapte : Ik stoppost ? Of interpreteer ik dat verkeerd ?
Er zijn in mijn bescheiden optiek dan ook niet zo heel veel woorden nodig om het heerschap Jappie doeltreffend van een karakterschets te voorzien!quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Sorry, dan had ik dat verkeerd ingeschat! Mijn excuus!
zie Jappie, zo moeilijk is dat niet.![]()
p.s. Bommie: je sluit je post af met een mijns inziens uitstekende analyse van de persoon Jappie.![]()
zou het?quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:45 schreef PH52 het volgende:
[..]
Hihihihihi - is dit een verkapte : Ik stoppost ? Of interpreteer ik dat verkeerd ?
Om dat zeker te weten moet je de komende dagen de SC goed in de gaten houden.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:45 schreef PH52 het volgende:
IK zou het een zegen vinden voor de SC als die slechte kloon van ban(k)man stopt! , het niveau zal een stuk stijgenquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:49 schreef Pinball het volgende:
[..]
Om dat zeker te weten moet je de komende dagen de SC goed in de gaten houden.
Probeer je nu de aandacht van TL af te leiden?quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
IK zou het een zegen vinden voor de SC als die slechte kloon van ban(k)man stopt! , het niveau zal een stuk stijgen
Neuh TL is mans genoeg om jullie verbaal te verpulveren! Maar ben blij dat er nu ook eens een keer naar buiten komt wat een spekgladde kameleon die Jappie is! Wat hij doet is zo intens gemeen he!quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:02 schreef demins het volgende:
[..]
Probeer je nu de aandacht van TL af te leiden?![]()
Versaclowntje!quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neuh TL is mans genoeg om jullie verbaal te verpulveren! Maar ben blij dat er nu ook eens een keer naar buiten komt wat een spekgladde kameleon die Jappie is! Wat hij doet is zo intens gemeen he!
Dicht! En TL stelde weer een vraag die een mededeling bleek te zijn!quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
sssssssssssst probeer de aandacht af te leiden van TL![]()
Jappie kom terug!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |