Maar dan moeten ze wel weten hoe je hier meepost en daar ging dat topic over, dat je bv op de reageerknop moet drukken en meer van dat soort belangrijke infoquote:Op dinsdag 28 november 2006 07:31 schreef Pinball het volgende:
[..]
De laatste week mag iedereen gewoon posten zoals het hem/haar of, in voorkomende gevallen, het uitkomt. Een soort pre-verhuis of -in dit geval toepasselijker- een pre-sloop feest.
Maar dan een week lang!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 30 november 2006 11:08 schreef versabommie het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.RELLUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
moek mailen dan ?quote:Op donderdag 30 november 2006 11:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Als je geen PM hebt kun je ook even mailenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb ik nu nog wat aanquote:Op donderdag 30 november 2006 11:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
moek mailen dan ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waar heb je het nou in godesnaam over jongetje?quote:Op donderdag 30 november 2006 12:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb ik nu nog wat aanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hebben we het zaterdag wel overquote:Op donderdag 30 november 2006 12:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waar heb je het nou in godesnaam over jongetje?
ff doorposten, ik wil van die belachelijke fb naam af!quote:Op donderdag 30 november 2006 12:10 schreef Manu82 het volgende:
[..]
hebben we het zaterdag wel overom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
okquote:Op donderdag 30 november 2006 12:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
ff doorposten, ik wil van die belachelijke fb naam af!
mooizo, houden zo, kunnen we je zaterdag pestenquote:Op donderdag 30 november 2006 12:31 schreef teamlead het volgende:
met mij wel goedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kan de cos en de sc gemerged worden?quote:Op donderdag 30 november 2006 12:31 schreef teamlead het volgende:
met mij wel goedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
welke COSquote:Op donderdag 30 november 2006 12:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kan de cos en de sc gemerged worden?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben daar ook wel een voorstander van. Snapte die scheiding uberhaupt al nietquote:Op donderdag 30 november 2006 12:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kan de cos en de sc gemerged worden?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 30 november 2006 12:51 schreef versabommie het volgende:
Wat ik wel snap is dat over 10 postings er een nieuwe fb gemaakt kan worden, nog suggesties?
waar ? waar ? waar ? WAAAAAAAAAAAAAAR?quote:Op donderdag 30 november 2006 12:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Day is gesignaleerdJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[DGK SC #1] En nu komen we hier!!!!!quote:Op donderdag 30 november 2006 12:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
waar ? waar ? waar ? WAAAAAAAAAAAAAAR?
ohw ver van mijn bedquote:Op donderdag 30 november 2006 12:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
[DGK SC #1] En nu komen we hier!!!!!
Misschien bed verplaatsen?quote:Op donderdag 30 november 2006 12:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohw ver van mijn bedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop