hij weet waarschijnlijk niet beterquote:Op maandag 13 november 2006 20:55 schreef RedFever007 het volgende:
er zit een typo in de TT
Wat is een typoquote:Op maandag 13 november 2006 20:55 schreef RedFever007 het volgende:
er zit een typo in de TT
In gelderland heb je alleen inteelt boertjesquote:Op maandag 13 november 2006 21:19 schreef VeX- het volgende:
Hou toch je waffel. Je woont in Gelderland, dus je hebt ws. nooit een "zwarte" gezien.
Succes met je studie Nederlands.quote:Op maandag 13 november 2006 20:54 schreef Gelderland het volgende:
aargh, NU zo'n debat op NED 2 met verdonk en een stel allochtonen. En echt, werkelijk om te kotsen hoe die allochtonen zich in de slachtofferrol wringen
Hans Teeuwen had gezegt: 'ik ben zwart dus ik ben toch wel zielig....'
ongelofelijk, ik heb de TV uitgezet, wat een achterlijke zooi daar zeg
das nog altijd 'anders' als inteelt-uithuwelijk-allochtonenquote:Op maandag 13 november 2006 21:20 schreef skippy22 het volgende:
[..]
In gelderland heb je alleen inteelt boertjes![]()
Waar komen die inteelt boertjes vandaan dan ? Uit inteelt huwelijken Of de ooievaarquote:Op maandag 13 november 2006 21:25 schreef fathank het volgende:
[..]
das nog altijd 'anders' als inteelt-uithuwelijk-allochtonen
psst, niet te hard zeggen. Iedereen weet het, maar het mag niet hardop gezegd wordenquote:Op maandag 13 november 2006 21:28 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Waar komen die inteelt boertjes vandaan dan ? Uit inteelt huwelijken Of de ooievaar![]()
Wat danquote:Op maandag 13 november 2006 21:43 schreef DemonRage het volgende:
Dat van hun zingende voorouders van enkele eeuwen geleden zit nog steeds in hun bloed.
Ik heb in Tiel anders meer zandnegers gezien dan dat ze in Almere hebben.quote:Op maandag 13 november 2006 21:19 schreef VeX- het volgende:
Hou toch je waffel. Je woont in Gelderland, dus je hebt ws. nooit een "zwarte" gezien.
Wie werken er dan daar op het land?quote:Op maandag 13 november 2006 21:19 schreef VeX- het volgende:
De boertjesquote:Op maandag 13 november 2006 22:00 schreef Sputnik het volgende:
[..]
Wie werken er dan daar op het land?![]()
Wel even onderscheid maken tussen de veluwe en de betuwe Aubquote:
In ede zie je alleen zwarte kousenquote:Op maandag 13 november 2006 22:15 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wel even onderscheid maken tussen de veluwe en de betuwe AubIk moet wel zeggen dat ik nog nooit een burka wijf heb gezien in Ede.
Ik speelde altijd concentratiekampje met de joodse kinderen uit de buurt, dan stopte ik ze in het kippenhok en gooide er zo'n campinggas tankje bij.quote:Op maandag 13 november 2006 22:19 schreef LudoSanders het volgende:
Deed ik vroeger ook wel eens. Terwijl al mijn vriendjes legertje speelden, ging ik liever slachtoffertje spelen.
gelderland??? jullie zijn fucking halve-tukkers..quote:Op maandag 13 november 2006 20:54 schreef Gelderland het volgende:
aargh, NU zo'n debat op NED 2 met verdonk en een stel allochtonen. En echt, werkelijk om te kotsen hoe die allochtonen zich in de slachtofferrol wringen
Hans Teeuwen had gezegt: 'ik ben zwart dus ik ben toch wel zielig....'
ongelofelijk, ik heb de TV uitgezet, wat een achterlijke zooi daar zeg
en jij was adolf met de plaksnor ? :=)quote:Op maandag 13 november 2006 22:25 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ik speelde altijd concentratiekampje met de joodse kinderen uit de buurt, dan stopte ik ze in het kippenhok en gooide er zo'n campinggas tankje bij.![]()
[afbeelding][afbeelding]
Wij hebben alleen relaxte negersquote:Op maandag 13 november 2006 22:22 schreef skippy22 het volgende:
[..]
In ede zie je alleen zwarte kousen![]()
Tief op joh, kankerdwaas.quote:Op maandag 13 november 2006 22:39 schreef echt_gaar het volgende:
[..]
gelderland??? jullie zijn fucking halve-tukkers..
halve tukkers![]()
tukkers![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 13 november 2006 22:25 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ik speelde altijd concentratiekampje met de joodse kinderen uit de buurt, dan stopte ik ze in het kippenhok en gooide er zo'n campinggas tankje bij.![]()
[afbeelding][afbeelding]
flikker op klootzak, dat volk uit gelderland kun je idd beter afvoeren naar het oosten, maar met tukkers is absoluut niets mis mee...quote:Op maandag 13 november 2006 22:39 schreef echt_gaar het volgende:
[..]
gelderland??? jullie zijn fucking halve-tukkers..
halve tukkers![]()
tukkers![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:16 schreef Hallahan het volgende:
[..]
flikker op klootzak, dat volk uit gelderland kun je idd beter afvoeren naar het oosten, maar met tukkers is absoluut niets mis mee...
Gelderland ligt toch in het oosten?quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:16 schreef Hallahan het volgende:
[..]
flikker op klootzak, dat volk uit gelderland kun je idd beter afvoeren naar het oosten, maar met tukkers is absoluut niets mis mee...
Ja dus ?quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:14 schreef harteloos het volgende:
ik zag vanmorgen in de metro een zwarte met bling oorbel die op een zwarte dslite zat te spelen![]()
Pff zielig ventjequote:Op dinsdag 14 november 2006 13:27 schreef KANSLOOS het volgende:
autobus!!@!@
Mensen die hans teeuwen quoten, en het vervolgens toepassen op andere dingen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |