Ik dacht voor 2 en 19 dat je zeiquote:Op donderdag 23 november 2006 21:23 schreef Curchulain het volgende:
Okee ik mag mezelf dus voor nummers 15 en 17 voor m'n kop slaan.
Korte, maar best leuke maxi. Ik kwam hem 3 jaar terug per toeval in Frankrijk tegen voor een euro.quote:Nr. 11: Een waar m'n zus nog een maxi van heeft. En ook vrij herkenbaar.
Zo zie je maar dat puzzelen loont.quote:Nr. 25: Ik heb gewoon de zoekresultaten op Krieg van achter naar voor doorgenomen, en kwam uiteindelijk op Anthony Rother, Wumpscut en Justus Köncke uit. Na Rother leek Wumpscut mij het meest bij de stijl passen.
Jaaaaah, die!quote:Op donderdag 23 november 2006 20:15 schreef Laevid het volgende:
24. Moloko - Sing It Back
quote:Op donderdag 23 november 2006 23:15 schreef timbob het volgende:
EIgenlijk was dit best een leuke DIDC
maarja
ik was weer eens lui / druk (ja, die combinatie kan)
kusje voor de winnaar
Van 2 komt alleen de artiest/titelcombinatie me bekend voor, en van 19 alleen de naam van de remixer. Ze klonken echter wel redelijk bekend om de een of andere reden.quote:Op donderdag 23 november 2006 21:31 schreef Laevid het volgende:
[..]
Ik dacht voor 2 en 19 dat je zei![]()
[..]
Korte, maar best leuke maxi. Ik kwam hem 3 jaar terug per toeval in Frankrijk tegen voor een euro.
[..]
Zo zie je maar dat puzzelen loont.Vandaar had ik em ook niet in de moeilijkste categorie gezet.
![]()
quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:56 schreef warezguy05 het volgende:
volgens mij heb ik na 12 sec gewoon de sample doorgespoeld omdat hij me totaal niets zei waardoor ik de laatste (bekende) 3 sec heb gemist
Attention span: <20 secquote:Op vrijdag 24 november 2006 00:56 schreef warezguy05 het volgende:
krieg... cake... komt idd niet erg in de buurt
die marky mark had ik trouwens wel moeten weten zeg.
volgens mij heb ik na 12 sec gewoon de sample doorgespoeld omdat hij me totaal niets zei waardoor ik de laatste (bekende) 3 sec heb gemist
Ja ik vond em wel iets voor jou, maar je zei al gelijk dat je er maar 3 kendequote:Op donderdag 23 november 2006 23:15 schreef timbob het volgende:
EIgenlijk was dit best een leuke DIDC
maarja
ik was weer eens lui / druk (ja, die combinatie kan)
2. Armand van Helden - Koochyquote:Op vrijdag 24 november 2006 21:44 schreef Laevid het volgende:
[..]
Ja ik vond em wel iets voor jou, maar je zei al gelijk dat je er maar 3 kende
Maar wat zou je hebben gekend?
Hee platen waarbij ik dacht die weet Timbob of Captain Redbeard iig wel.quote:Op vrijdag 24 november 2006 22:18 schreef timbob het volgende:
12. 14. 22.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |