Okee ik mag mezelf dus voor nummers 15 en 17 voor m'n kop slaan.
Nr. 1: Was een Googler
Nr. 3: Was een kwestie van herinneren dat ik Prescription:Medicide was tegengekomen als gok van Grendel bij nr. 25. Toen ik iets hoorde wat er op leek was het niet moeilijk meer.
Nr. 4: Eerst nog Omen III genoemd
![]()
Nr. 8: Googler
Nr. 9: UK Apachi direct herkend, pas na het horen van de tekst, alsmede het doornemen van de releaselijst van meneer Lafta, kwam daar Le Peuple de l'Herbe bij. Leuke ploeg.
Nr. 11: Een waar m'n zus nog een maxi van heeft. En ook vrij herkenbaar.
Nr. 13: Was een eitje, daar ik het nummer zelf ook in m'n collectie heb. Veel herkenbaarder dat de sample van GWB wordt het niet.
Nr. 16: Googler
Nr. 21... tsja wat moet je daar nou over zeggen?
Nr. 24: Direct het nummer herkend, maar de remix wilde niet vlotten. Tot ik eens een P2P aanschopte en de 1930's remix bij de zoekresultaten zag staan.
Nr. 25: Ik heb gewoon de zoekresultaten op Krieg van achter naar voor doorgenomen, en kwam uiteindelijk op Anthony Rother, Wumpscut en Justus Köncke uit. Na Rother leek Wumpscut mij het meest bij de stijl passen.
"In my lifetime, we've gone from Eisenhower to George W. Bush. We've gone from John F. Kennedy to Al Gore. If this is evolution, I believe that in 12 years, we'll be voting for plants." - Lewis Black