Van de Makroquote:Op zaterdag 18 november 2006 18:44 schreef BoJo het volgende:
Update. We zijn vandaag weer verder gegaan, slaapkamer is zo goed als gelegd moet alleen nog een kleine strip komen aan het eind. We zijn nu aan het kl*ten in de gang, ik moest per se een vloermat verzonken hebben in de vloer net na de voordeur en dat blijkt een rot klus. Dus daar zijn we nog mee bezig. Nog wat foto's:
genoeg ruimte tussen plank en muur lijkt me (en een mooie deurstop, kreng is zwaar!)
[afbeelding]
ahhh priegelstrookjequote:het profiel voor de badkamer deur, ook voor de wc, voordeur en rond de vloermat.
[afbeelding]
slaapkamer
[afbeelding]
klik
[afbeelding]
links moet nog een strookje dan is het af.
[afbeelding]
lekker klusjequote:waar de vloermat komt en we nu gebleven zijn.
[afbeelding]
quote:
overigens zo'n setje is al vanaf een euro of 8 te koopquote:kweetnie of dit onder spam valt, ik heb de vloer bij http://www.vloerenvoordelig.nl/ vandaan. De ondervloer kreeg ik er gratis bij, is overigens een simpele maar meer had ik ook niet nodig. Je hebt ze ook met supersonische geluidsdemping en tegen vocht etc.
Het is de:
Quickstep Uniclic 950 Perspective 4, QS UF-1043 Notelaar Geolied
En die blokjes zaten bij het plaatsingskitje wat ik erbij besteld had. Daar zit in, een blok om op te meppen, zo'n ijzer geval om op te meppen waar je niet met het blok bij kan en 40 blokjes. 15 euro kost het extra.
[afbeelding]
ik durf te wedden dat het niet dezelfde kwaliteit isquote:Op zondag 19 november 2006 16:57 schreef lipje het volgende:
[..]
overigens zo'n setje is al vanaf een euro of 8 te koop
En Uniclick![]()
![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 20:00 schreef Alfisti het volgende:
* hermandeperman buigt heeeeeeeeeeel diep voor de papa van Bojan![]()
Ziet er supertoppie uit
jij moet beter op je huisje passenquote:
Heb je toch netjes opgelost met die plint onder de keukenquote:Op zondag 19 november 2006 19:57 schreef BoJo het volgende:
en de plint onder de keuken kon er weer onder nu
afbeelding
ja want ze hadden geen rekening gehouden met de vloer. Gelukkig had een maat van me zo'n tafel met cirkelzaag staan dus was het zo gepiept.quote:Op maandag 20 november 2006 21:58 schreef Kwelit het volgende:
[..]
Heb je toch netjes opgelost met die plint onder de keuken![]()
, heb je een stukje afgezaagd ??
Op die school die jij nooit afgemaakt hebtquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:25 schreef BoJo het volgende:
Voor mijn gebouw ligt er inderdaad water aan die kant maar ze zijn nog druk bezig.
Waar werk jij dan? Interpay?
quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:10 schreef Ole het volgende:
[..]
Op die school die jij nooit afgemaakt hebt
Deze plint, waar je die vandaan, ziet er erg netjes uitquote:Op zaterdag 18 november 2006 18:44 schreef BoJo het volgende:
het profiel voor de badkamer deur, ook voor de wc, voordeur en rond de vloermat.
[afbeelding]
dat aluminium profiel kan je gewoon bij de Praxis halen.quote:Op woensdag 22 november 2006 08:58 schreef Kwelit het volgende:
[..]
Deze plint, waar je die vandaan, ziet er erg netjes uit. Ik ben zelf nog opzoek naar een mooie plint voor de overloop van de ene kamer naar de ander
![]()
Ohquote:Op woensdag 22 november 2006 09:20 schreef BoJo het volgende:
[..]
dat aluminium profiel kan je gewoon bij de Praxis halen.![]()
foto's van de gangen en wat uitleg hier:quote:Op dinsdag 28 november 2006 19:41 schreef BoJo het volgende:
Twee mensen gered uit brandende woning/ Anna Blamansingel 27 november 2006
mijn gebouw, mijn verdieping![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |