schnitzel unit?quote:
quote:Op woensdag 15 november 2006 21:40 schreef ijsmeis het volgende:
WeeeeeeeeDan neem ik mijn laptop mee.
zit nog voldoende ruimte tussen, je ziet het alleen niet op de foto.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:44 schreef SpaRood het volgende:
Ik denk dat je laminaat te dicht bij de muur ligt, maar ik kan me vergissen.
Okequote:Op woensdag 15 november 2006 21:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, dat zijn mijn notes geloof ik.
interssant, zo'n unit krijg ik ook.. Had gedacht dat ie groter was...quote:Op woensdag 15 november 2006 21:30 schreef BoJo het volgende:
Moest vandaag overwerken dus ik denk ik rij gelijk ff langs om post te checken, zie ik de auto van mijn ouders staan, waren die dus weer verder gegaan zonder mij![]()
Helaas was hij na een tijdje door zijn zaagjes heen, dus veel verder zijn we niet![]()
En voor diegene onderons die nog nooit een warmte unit gezien hebben, hier krijg ik mijn warm water van dus
[afbeelding]
Ding werkt perfect, heb net zo snel warm water als normaal.quote:Op woensdag 15 november 2006 22:05 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
interssant, zo'n unit krijg ik ook.. Had gedacht dat ie groter was...
Is het ook zeg maar heet, ook als je de verwarming vol aan hebt? Werkt de verwarming met een centrale thermostaat of met losse thermostaten op de radiators?quote:Op woensdag 15 november 2006 22:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ding werkt perfect, heb net zo snel warm water als normaal.![]()
nog niet geprobeerd, de kachel is pas 1x even aangeweest om te testen of alles wel warm werdquote:Op woensdag 15 november 2006 22:09 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Is het ook zeg maar heet, ook als je de verwarming vol aan hebt? Werkt de verwarming met een centrale thermostaat of met losse thermostaten op de radiators?
pleeg een Bojotjequote:
Wat voor soort zaagjes gebruik je dan voor het laminaat, dacht namelijk dat je laminaat kon zagen met een 'gewone' zaagquote:Op woensdag 15 november 2006 21:30 schreef BoJo het volgende:
en zo ver was hij in de slaapkamer gebleven, morgen nieuwe zaagjes halen
[afbeelding]
ik ben niet echt een handyman dus weet niet alle benamingen, we gebruiken van die zaagjes die in een decoupeerzaag gaan. We hebben ook een handzaag maar daarmee krijg je echt van die ruwe gekartelde randen. (laminaat is 95 mm)quote:Op donderdag 16 november 2006 07:03 schreef Kwelit het volgende:
[..]
Wat voor soort zaagjes gebruik je dan voor het laminaat, dacht namelijk dat je laminaat kon zagen met een 'gewone' zaag![]()
Oh die vloerquote:Op zaterdag 18 november 2006 18:44 schreef BoJo het volgende:
Update. We zijn vandaag weer verder gegaan, slaapkamer is zo goed als gelegd moet alleen nog een kleine strip komen aan het eind. We zijn nu aan het kl*ten in de gang, ik moest per se een vloermat verzonken hebben in de vloer net na de voordeur en dat blijkt een rot klus. Dus daar zijn we nog mee bezig. Nog wat foto's:
genoeg ruimte tussen plank en muur lijkt me (en een mooie deurstop, kreng is zwaar!)
[afbeelding]
het profiel voor de badkamer deur, ook voor de wc, voordeur en rond de vloermat.
[afbeelding]
slaapkamer
[afbeelding]
klik
[afbeelding]
links moet nog een strookje dan is het af.
[afbeelding]
waar de vloermat komt en we nu gebleven zijn.
[afbeelding]
onze profi zaag tafel
[afbeelding]
kweetnie of dit onder spam valt, ik heb de vloer bij http://www.vloerenvoordelig.nl/ vandaan. De ondervloer kreeg ik er gratis bij, is overigens een simpele maar meer had ik ook niet nodig. Je hebt ze ook met supersonische geluidsdemping en tegen vocht etc.quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:27 schreef Burbujas het volgende:
[..]
Oh die vloer![]()
. Preciess waar ik naar op zoek ben, die kleur
. Waar heb je hem gekocht?? En de ondervloer (wat voor ondervloer is t precies?) en die dingen die tussen de muur en t laminaat stopt, zat dat er ook bij?? Of heb je die ergens anders gekocht?
Gebookmarked, thnx voor de info !quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
kweetnie of dit onder spam valt, ik heb de vloer bij http://www.vloerenvoordelig.nl/ vandaan. De ondervloer kreeg ik er gratis bij, is overigens een simpele maar meer had ik ook niet nodig. Je hebt ze ook met supersonische geluidsdemping en tegen vocht etc.
Het is de:
Quickstep Uniclic 950 Perspective 4, QS UF-1043 Notelaar Geolied
En die blokjes zaten bij het plaatsingskitje wat ik erbij besteld had. Daar zit in, een blok om op te meppen, zo'n ijzer geval om op te meppen waar je niet met het blok bij kan en 40 blokjes. 15 euro kost het extra.
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |