ben blij dat ik mijn eigen plek in de garage hebquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:12 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik Strandvliet nu wel zo een "mooie" en "leuke" wijk vind.
En al die zakenkneusjes die allemaal in die wijk parkeren en voor een parkeerprobleem zorgen(including me sometimes)
Woon sinds mijn 4de in Gaasperdam, eerste baantje bij de BCC op Bijlmerplein, daar moest ik bezorgingen uit de winkel doen door heel Bijlmer heen. Ook die bagger flats etc.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:31 schreef SpaRood het volgende:
En Amsterdam Zuidoost is groot, en bestaat uit meer dan alleen de Bijlmer. Er zijn maar een paar gebieden waar je nog niet doodgevonden wil worden, zoals Kraaiennest, maar het gebied rond de ArenA, Venserpolder, Gaasperdam, Gein en Anton de Kom plein zijn goed vertoeven, lijkt me.
Ik zit meestal in Amstelveen, maar af en toe klus ik bij de Abn op de Foppingadreef.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
Opel GT man![]()
lijkt wel of half Fok! in de buurt werkt![]()
![]()
De veluwe is nog erger, daar kost zoiets als dit rond de 175k...quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:19 schreef Vonkenboer het volgende:
Hmm 121k dat valt eigenlijk nog best mee; voor toch eigenlijk een best wel leuke locatie.
Voor 121k heb je ook in de gelderse achterhoek nog geen fatsoenlijk huis / appartement of je moet genoegen nemen met zo'n woning uit de jaren 70 / 80 waar in tig jaar niks meer aan gedaan is![]()
Ziet er netjes uit
Wij wachten in spanning op de volgende foto's
Correctie: veel ING sloepen parkeren toch echt onder de HES/ROCquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
ben blij dat ik mijn eigen plek in de garage heb![]()
maar bij de ING hebben ze toch een eigen garage, ik zie continue Audi's in en uit rijden![]()
Er werken ruim 2500 mensen in dat gebouw.quote:Op woensdag 15 november 2006 05:14 schreef Ole het volgende:
[..]
Correctie: veel ING sloepen parkeren toch echt onder de HES/ROC
TV kast?quote:Op maandag 13 november 2006 20:59 schreef BoJo het volgende:
voorproefje van de meubels, kan niet wachten![]()
Van dit plaatje de tv dressoir en die salon tafel.
Die vloer kun je toch ook tegen de onderkant aanleggen of wil je hem er persé onderdoor laten lopen ?quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:10 schreef BoJo het volgende:
[..]
is door de keukenleverancier gedaan, maar er moet nog een halve cm af helaas, ze hebben niet rekening gehouden met de vloer![]()
Moet nog bedenken hoe we dat netjes voorelkaar gaan krijgen![]()
M'n pa en ik zijn beide nog wat gaar dus waarschijnlijk duurt het nog paar dagen voordat we verder gaan.
Dat weet ik ook! Ik had niet gezegd dat dat niet zo wasquote:Op woensdag 15 november 2006 09:15 schreef Robar het volgende:
[..]
knip-
Geloof me maar, de meeste mensen parkeren hun auto in Strandvliet. En dan is ING uiteraard niet het enige bedrijf in de buurt.
quote:Op woensdag 15 november 2006 14:01 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
TV kast?![]()
waar heb je dat ding gevonden en wat kost ie?
Da's verdomme precies wat ik zoek.
edit;
en toen zag ik de url, vraag is dus al opgelost..
mjah dat had gekunt maar het ligt nu al en het is mooier als het er onderdoor loopt een stukjequote:Op woensdag 15 november 2006 14:16 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Die vloer kun je toch ook tegen de onderkant aanleggen of wil je hem er persé onderdoor laten lopen ?
terug naar de winkelquote:Op woensdag 15 november 2006 14:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
mjah dat had gekunt maar het ligt nu al en het is mooier als het er onderdoor loopt een stukje![]()
ben benieuwd, m'n vader had een plan zei ie.![]()
ja en plinten komen pas op het laatst erop, zijn in dezelfde kleur als het laminaat.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:41 schreef SpaRood het volgende:
is het laminaat? Geen plinten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |