Veel afzuigkappen kunnen op zowel recirculatie als met motor aangesloten worden. Dan zit er in het inwendige een schakelaar.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:10 schreef BoJo het volgende:
[..]
Thanks!
Incl. kortingen, aanpassingen aan leidingen etc en montage 5000 euro.
Hij is klein maar wel de topline van Bruynzeel, met van die slowmotion dichtgaande lades en deurtjes (waar ik nog zeker een maand of 2 mee ga spelen)
Ik moet nog een mooie afzuigkap vinden, denk dat ik zo'n rechte neem met dikke rand. Dan kan je er nog wat op zetten en het staat wel geinig met het kastje ernaast, soort trap effect. Alleen nadeel is dat ik zo'n centrale afzuiging heb dus gebonden ben aan een motorloze versie.
Alleen in de Bijlmer en andere delen van Zuidoostquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:23 schreef hierissiedan het volgende:
Jeutje ziet er erg mooi uit! En die prijs voor in amsterdam is dat normaal?
je moet er idd willen wonen, ik zou zelf niet in de bijlmerflats willen wonen, hier zit ik aan de rand.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:38 schreef Robar het volgende:
[..]
Alleen in de Bijlmer en andere delen van Zuidoost
thanks, ze worden nu verkocht voor 149k, zag op Funda nog 2 van dezelfde type/grootte te koop staan in 1 van de andere gebouwen. (zijn 5 gebouwen op een rij waarvan 3 koop en 2 huur.)quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:23 schreef hierissiedan het volgende:
Jeutje ziet er erg mooi uit! En die prijs voor in amsterdam is dat normaal?
Jep een klein rood bordje. Mijn gebouw is die voor jou helemaal links is, het dichtsbij de ArenA.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:51 schreef Ole het volgende:
Ik kijk nu uit op de middelste flat..
Heeft die buurman van jou een te koop bord uit zijn raam hangen?
Ik weet niet of ik Strandvliet nu wel zo een "mooie" en "leuke" wijk vind.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
je moet er idd willen wonen, ik zou zelf niet in de bijlmerflats willen wonen, hier zit ik aan de rand.![]()
Nice! Vooral de vloer isquote:Op maandag 13 november 2006 20:38 schreef BoJo het volgende:
Keuken erin, ik kan toch niet koken dus had net zo goed alleen de koelkast en de magnetron kunnen hebben
Er komt nog een afzuigkap maar ik heb nog geen mooie kunnen vinden naar mijn smaak dus geen haast en nog ff beter kijken
[afbeelding]
is door de keukenleverancier gedaan, maar er moet nog een halve cm af helaas, ze hebben niet rekening gehouden met de vloerquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:38 schreef Kwelit het volgende:
[..]
Nice! Vooral de vloer is![]()
Heb die afwerking aan de onderkant van je keukenkastjes zelf gedaan, of is dit door de keukenleverancier gedaan? Vind t er wel strak uit zien met dat rooster voor de koelkast!
Opel GT manquote:Op dinsdag 14 november 2006 22:06 schreef zappa29 het volgende:
Bojo!
Leuke woning, en een parkeerplaats voor je Alfa natuurlijk
Zal wel eens zwaaien als ik naar mijn werk loop![]()
Die huizen die jij denk ik bedoelt zijn al rond de 200k (de Hofmaat), de prijzen van de huisjes uit de jaren 50 (de Berg) zitten al rond de 150kquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:19 schreef Vonkenboer het volgende:
Hmm 121k dat valt eigenlijk nog best mee; voor toch eigenlijk een best wel leuke locatie.
Voor 121k heb je ook in de gelderse achterhoek nog geen fatsoenlijk huis / appartement of je moet genoegen nemen met zo'n woning uit de jaren 70 / 80 waar in tig jaar niks meer aan gedaan is![]()
Ziet er netjes uit
Wij wachten in spanning op de volgende foto's
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |