Op TV zag ik een soort bar van doorzichte stenen, met licht erachter.quote:Op maandag 13 november 2006 21:24 schreef BoJo het volgende:
hmmm... ja denk dat het een mooie plank laten zagen word, opzich heeft zo'n 1 poot best wat...
nog ff goed over na denken![]()
oei! dat klinkt aantrekkelijkquote:Op maandag 13 november 2006 21:27 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Op TV zag ik een soort bar van doorzichte stenen, met licht erachter.
Was erg mooi. Mannelijk!
Eigen huis en tuinquote:
Graag gedaan.quote:
Bedankt, best eng zo buiten PTAquote:Op maandag 13 november 2006 22:00 schreef Vonkenboer het volgende:
Welkom in K&W !
Ziet er leuk uit voor een starterswoning. Zeker op zo'n toch wel beetje een top locatie !![]()
Trek je er voor de feestdagen nog in of ? En zoals een echt Nederlander betaamd; wat betaal je ervoor![]()
respect dat jij het aangedurft hebt om die grote muur in je woonkamer groen te verfenquote:Op dinsdag 14 november 2006 08:43 schreef ranzige_pad het volgende:
Leuk appartement, mooie vloer en vooral GROEN :-)
Is een rvs achterplaat van vaak 60 cm of 90 cm breed, ik kon hem gewoon bij m'n keuken leverancier bestellen. Heb hem wel eens zien staan op sites waar ze meer keuken apparatuur verkopen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:15 schreef Sandertje het volgende:
Ziet er goed uit allemaal, kan iemand mij vertellen waar je zo een stuk rvs los kan kopen ?
Zoals dit voorbeeld van BOJO
[afbeelding]
Ik zwaai mee vanuit het grote oranje gebouwquote:Op maandag 13 november 2006 20:49 schreef Ole het volgende:
Ik kan zo naar je zwaaien als ik op mijn werk ben!
Wel lekker licht huis!
IKEA heeft ook zo'n los rvs paneel van 90x65, kost 40 euro.quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:15 schreef Sandertje het volgende:
Ziet er goed uit allemaal, kan iemand mij vertellen waar je zo een stuk rvs los kan kopen ?
[afbeelding]
Gewoon bij de bouwmarkt.quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:15 schreef Sandertje het volgende:
[afbeelding]
which reminds me dat ik nog gordijnen moet uitzoekenquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:47 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik zwaai mee vanuit het grote oranje gebouw
Welke etage woon jequote:Op dinsdag 14 november 2006 11:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
which reminds me dat ik nog gordijnen moet uitzoeken![]()
![]()
op de uuuuhm 2de?quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:33 schreef Robar het volgende:
[..]
Welke etage woon je?
Wie biedt er nu al voor pikante foto's van Bojo?
Thanks!quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:03 schreef MMach het volgende:
erg netjes hoorMooie vloer ook.
Hoeveel heeft die keuken in totaal gekost als ik even mag vragen? Lijkt me geen al te grote dus dat zou moeten meevallen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |