hebbie foto's? open dan eens snel een eigen topic!!!!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:28 schreef ZoneKill het volgende:
Mooie woning man!![]()
Ik heb net ook ongeveer zo een woning gekocht, ietsje groter. Ik heb iets lichtere vloer. Ben nu aan het verven.![]()
![]()
En ik moet ook nog alles kopen zoals bank, tv meubel, dressoir/kast, keukentafel, stoelen, koelvriescombi, lattenbodems, matrassen, verlichting en pc meubel.
Paar vragen:Welk type tv meubel is dat dan? Hoe breed is die bank. Wat voor een is, en waar heb je die lamp in de gang gekocht?
Yep, foto's heb ik. Hoo hoo niet zo commanderen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:34 schreef 3st het volgende:
[..]
hebbie foto's? open dan eens snel een eigen topic!!!!
De antwoorden:quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:28 schreef ZoneKill het volgende:
Mooie woning man!![]()
Ik heb net ook ongeveer zo een woning gekocht, ietsje groter. Ik heb iets lichtere vloer. Ben nu aan het verven.![]()
![]()
En ik moet ook nog alles kopen zoals bank, tv meubel, dressoir/kast, keukentafel, stoelen, koelvriescombi, lattenbodems, matrassen, verlichting en pc meubel.
Paar vragen:Welk type tv meubel is dat dan? Hoe breed is die bank. Wat voor een is, en waar heb je die lamp in de gang gekocht?
Bedanktquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
De antwoorden:
-TV Dressoir type Inside. Kan hem alleen niet meer vinden op de Goossens Wonen site.
-De bank is 2.30 meter. Van het type Linge linkje
-Bij de praxis![]()
Succes met alles, voor je het weet zit je er in![]()
Hoogte van de opening is 16,3 cm. Daar had ik me op verkeken want ik wilde eigenlijk daar de receiver plaatsen maar aangezien die 16,1 cm is past ie wel net maar dan heb je geen ruimte voor koeling.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:48 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Bedankt
TV meubel gevonden op de site, maar zou jij voor mij kunnen meten wat de hoogte is van die opening waar jij dvd-speler hebt staan. En is er ook snoerdoorvoer in die kastjes met deurtje?
Bedankt kerel.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
Hoogte van de opening is 16,3 cm. Daar had ik me op verkeken want ik wilde eigenlijk daar de receiver plaatsen maar aangezien die 16,1 cm is past ie wel net maar dan heb je geen ruimte voor koeling.
Aan beide kanten achter de deurtjes kan je de plank indelen op hoogte (3 punten) en er zitten snoerdoorvoer gaten aan beide kanten.
Ik heb links mijn xbox staan![]()
Laat foto eens zien. 150x100 is geen kleintje.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 15:14 schreef BoJo het volgende:
Oude koeien uit de sloot... maar who cares![]()
Updatetje:
Nieuwe tv en eindelijk een tapijt.![]()
[ afbeelding ]
Nog steeds niks aan de muren (behalve de tv dan) maar heb eindelijk een foto die ik op canvas ga laten printen 150x100, moet hem alleen nog ff bewerken.
En dan gelijk maar het RVS kabelgootje voor de snoeren naar de TV ophangen die ik al maanden in de opslagruimte heb staan.
Ik dacht eerst dat ie zijn hutspot over de vloer gegooid hadquote:Op zondag 13 januari 2008 21:56 schreef ijsmeis het volgende:
Het tapijt maakt het een stuk gezelliger, knusser.
Deze foto maar dan bewerkt. hier klikkenquote:Op zondag 13 januari 2008 21:52 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Laat foto eens zien. 150x100 is geen kleintje.Zal ook wel wat kosten op canvas.
Ik heb wel "al" wat aan de muur maar ik moet wel nog wat dingetjes doen/kopen, komt er gewoon niet van.![]()
Mooie actie foto, jammer dat het niet op de NS is.quote:Op zondag 13 januari 2008 22:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
Deze foto maar dan bewerkt. hier klikken
Kost 129 euro, heb ik er wel voor over.![]()
En je tv dressoir al binnen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |