quote:Op maandag 13 november 2006 21:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
Rouwvoet en van der Vlies
maarja... dat schiet ook niet echt op
Ik ook, maar TE laat..... lijnen zijn gesloten !quote:Op maandag 13 november 2006 21:15 schreef debuurvrouw het volgende:
ow, ik ben bijna in staat te bellen voor Semih...
Te laat daar komt iequote:Op maandag 13 november 2006 21:15 schreef debuurvrouw het volgende:
ow, ik ben bijna in staat te bellen voor Semih...
sjips... duimen...quote:Op maandag 13 november 2006 21:15 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik ook, maar TE laat..... lijnen zijn gesloten !
quote:Op maandag 13 november 2006 21:16 schreef Bep het volgende:
Wees eens echt medogenloos en pleur ze allemaal het huis uit
ze zij gewoon stom als ze nu weer jeroen nomineren... hij is gewoon te populair....quote:Op maandag 13 november 2006 21:18 schreef Bartoli het volgende:
die andere denken jeroen alweer die fokking bank overleefd
da's traditiequote:
quote:Op maandag 13 november 2006 21:18 schreef Nostalgist het volgende:
Mo weer een showtje.....
quote:Op maandag 13 november 2006 21:19 schreef Bep het volgende:
Ik hoop dat ze dat ze Hilde er weer ingooien nu , je gaat toch niet een week kijken naar 2 stelletjes die het goed met elkaar kunnen vinden en Jeroen![]()
Dat wou ik net neerschijven.quote:Op maandag 13 november 2006 21:19 schreef Bep het volgende:
Ik hoop dat ze dat ze Hilde er weer ingooien nu , je gaat toch niet een week kijken naar 2 stelletjes die het goed met elkaar kunnen vinden en Jeroen![]()
idd maar als ze dan toch massaal jeroen stemmen. Please jeroen stem Mo ipv Rikquote:Op maandag 13 november 2006 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze zij gewoon stom als ze nu weer jeroen nomineren... hij is gewoon te populair....
nee, doe Tijn doe Tijn....quote:Op maandag 13 november 2006 21:21 schreef Bartoli het volgende:
[..]
idd maar als ze dan toch massaal jeroen stemmen. Please jeroen stem Mo ipv Rik![]()
En als BB nou eens bepaald dat de broers en zusjes niet op dezelfde persoon mogen stemmen?quote:Op maandag 13 november 2006 21:21 schreef Bartoli het volgende:
idd maar als ze dan toch massaal jeroen stemmen. Please jeroen stem Mo ipv Rik![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |