Wees toch eens een vent en kruip eens uit je stelselmatige slachtofferrol.quote:Op maandag 13 november 2006 20:26 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
Dan moet je de vraag anders stellen.
Uhm... de Unabomber?quote:Op maandag 13 november 2006 20:26 schreef Flitspaal het volgende:
[afbeelding]
Kennen jullie deze nog nog nog nog?
Dit jaar is het ook uit het curriculum gehaald, maar vorig jaar hadden we zo'n pikkestein van van der hoop bankiers als hoogleraar (toen het nog bestond) en die heeft derivatives dus het master curriculum ingeluld.quote:Op maandag 13 november 2006 20:24 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik ben derivatenhandelaar (market maker in opties)
Dat vind ik nou echt een mooie zin!quote:Op maandag 13 november 2006 20:26 schreef Lienekien het volgende:
"There's something rotten in the state of Denmark."
quote:Op maandag 13 november 2006 20:31 schreef macondo het volgende:
Jack Ruby?
Dat was mijn insteek ook. Het gebeurt wel vaker dat een vraag op meerdere manieren te interpreteren is. So shit happens, en aangezien vraagsteller beslist, is het een nondiscussie, daarom ging ik er niet op inquote:Op maandag 13 november 2006 20:28 schreef Neleos het volgende:
Shakespeare heeft het geschreven hoor, Hamlet niet.
Er staat van wie, dat kan of de auteur zijn of de hoofdpersoon. Maar goed, dat is mijn mening. Zulke vragen mogen best duidelijker gesteld worden, kleine moeite.quote:Op maandag 13 november 2006 20:28 schreef Neleos het volgende:
Shakespeare heeft het geschreven hoor, Hamlet niet.
het gaat mij ook niet om het punt maar het punt wat ik wil makenquote:Op maandag 13 november 2006 20:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat was mijn insteek ook. Het gebeurt wel vaker dat een vraag op meerdere manieren te interpreteren is. So shit happens, en aangezien vraagsteller beslist, is het een nondiscussie, daarom ging ik er niet op inHeb zo ook wel eens een punt misgelopen
![]()
maar goed, ik zal proberen de volgende keer véééél duidelijker te zijn.
Nee.quote:Op maandag 13 november 2006 20:30 schreef Lienekien het volgende:
Oswald?
Als iemand op deze vraag 'Hamlet' antwoordt denk ik gelijk aan klokken en klepels enzo.quote:Op maandag 13 november 2006 20:23 schreef BrandX het volgende:leuke binnenkomer!
ok, nog een citaatje:
To be, or not to be: that is the question. Van wie?
(denk dat het een inkoppertje gaat zijn hier)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |