Derivaten is gewoon een vak dat je volgt binnen die studierichting?quote:
Ja, wat doe jij dan?quote:Op maandag 13 november 2006 20:21 schreef macondo het volgende:
[..]
Derivaten is gewoon een vak dat je volgt binnen die studierichting?
Tja, ik vind het ook maar mwah, maar hij was nogal witty en dus heeft hij ongeveer 5000000 quotes ofzo....quote:Op maandag 13 november 2006 20:22 schreef erkel het volgende:
Die Mark Twain komt laatste tijd ook vaak langs, wat is er zo speciaal aan die gast![]()
Was trouwens een pseudoniem van iemand die zich genoemd heeft naar een uitroep van bootwerkers die op de Mississippi met touwen met knopen de vaargeuldiepte bepaalden. En als het diep genoeg was, riepen ze naar de brug "Mark Twain!" en kon er gevaren worden. Zoiets.quote:Op maandag 13 november 2006 20:20 schreef BrandX het volgende:
mark twain....
Prins.quote:Op maandag 13 november 2006 20:24 schreef ChrisJX het volgende:
De koning van Denemarken
Ik twijfeldequote:Op maandag 13 november 2006 20:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Prins.
(Sorry, wat een slechte tvp)
Dan moet je de vraag anders stellen. Als jij vraagt van wie dan ga ik voor diegene die dat gezegd heeft, Hamlet dus.quote:Op maandag 13 november 2006 20:25 schreef BrandX het volgende:
flitspaal +2
@ Jayhawk: Het komt inderdaad uit het toneelstuk hamlet, maar het is van shakespeare.
*mee eens isquote:Op maandag 13 november 2006 20:26 schreef Jayhawk het volgende:
Dan moet je de vraag anders stellen. Als jij vraagt van wie dan ga ik voor diegene die dat gezegd heeft, Hamlet dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |