quote:Op maandag 13 november 2006 19:41 schreef Lienekien het volgende:
Een oreo.
Buys Zoen, niet discrimineren hierquote:Op maandag 13 november 2006 19:40 schreef ChrisJX het volgende:
Een negerzoen!
Ik wil verdomme wel TWEE punten, ja!quote:Op maandag 13 november 2006 19:42 schreef Mark_V het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Daarom houden we zo van je Lien![]()
![]()
![]()
Lienekien +1
[..]
Buys Zoen, niet discrimineren hier![]()
![]()
Een bounty is een neger (zwarte buitenkant) die net doet alsof hij blank is (witte binnenkant). En in Amerika noemen ze dat dus een oreo.quote:Op maandag 13 november 2006 19:45 schreef cafca het volgende:
Ik ken oreo's wel, alleen ik snapte geen hol van de vraag
ligt dat aan mij?
In Nederlanders worden vooral surinamers die doen als een white boy door hun eigen bevolking denigrerend aangeduid als "bounties" (zwart van buiten, wit van binnen).quote:Op maandag 13 november 2006 19:45 schreef cafca het volgende:
ligt dat aan mij?
Ja, dat ligt aan jouquote:Op maandag 13 november 2006 19:45 schreef cafca het volgende:
ligt dat aan mij?
Ik ken de genoemde personen niet, maar begreep de bedoeling wel. Ik kon natuurlijk niets antwoorden aangezien ik niet wist welk soort mensen bedoeld werden.quote:Op maandag 13 november 2006 19:47 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Vonden anderen de vraag ook zo onduidelijk?
Nee hoorquote:Op maandag 13 november 2006 19:47 schreef Mark_V het volgende:
Vonden anderen de vraag ook zo onduidelijk?
Leermomentquote:Op maandag 13 november 2006 19:49 schreef cafca het volgende:
Ah, een omgekeerde Wigger dus
Ik ken die uitdrukking Bounty niet, vandaar dat ik 'em niet vatte
Reageermomentquote:Op maandag 13 november 2006 19:52 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Leermoment![]()
@ EdwardHopper:
Humberto Tan is de kale presentator die vroeger bij studiosport zat en tegenwoordig bij talpa zit
Jao Varela zit voor de LPF in de kamer en je komt hem altijd tegen bij het uitgaan in Rotterdam
Leuke poging, maar helaas.quote:Op maandag 13 november 2006 19:54 schreef ChrisJX het volgende:
De Bordewijkdiscussie
Ik ben niet zo bekend met de leden van het parlement in Belgie, en de Vlaamse sportuitzendingen volg ik ook al niet.. Dus als dat omgekeerd ook voor Edward op gaat zal hij João Varela en Umberto Tan niet kennen..quote:Op maandag 13 november 2006 19:52 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Leermoment![]()
@ EdwardHopper:
Humberto Tan is de kale presentator die vroeger bij studiosport zat en tegenwoordig bij talpa zit
Jao Varela zit voor de LPF in de kamer en je komt hem altijd tegen bij het uitgaan in Rotterdam
En als ik nou heel streng ben?quote:Op maandag 13 november 2006 19:55 schreef Mark_V het volgende:
vent of vorm discussie
Je bent een gezegend mensquote:Op maandag 13 november 2006 19:54 schreef EdwardJobHopper het volgende:
Joao Varela ken ik helemaal niet en ik ben nog nooit in R'dam geweest.
Ah, ik wist niet dat je uit Belgie kwam.....dat verklaart een hoopquote:Op maandag 13 november 2006 19:54 schreef EdwardJobHopper het volgende:
[..]
Reageermoment
Ik heb geen televisie en ben Belg, dus ondanks mijn voorliefde voor sport, ken ik z'n naam niet. Heb 'm wel al gezien (na googlecheck).
Joao Varela ken ik helemaal niet en ik ben nog nooit in R'dam geweest.
Adje Desinteressequote:Op maandag 13 november 2006 19:57 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ah, ik wist niet dat je uit Belgie kwam.....dat verklaart een hoop
Ik vond het al zo raar dat jij normaal altijd de meest bizarre dingen weet, en dit niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |