elke zaterdagquote:Op maandag 13 november 2006 19:26 schreef erkel het volgende:
De pizzajunkie onthuld zich![]()
Mark_V +2
De lekkerste: [afbeelding]
Yuri +goede smaak![]()
Die bodems lijken mij altijd van kartonquote:Op maandag 13 november 2006 19:27 schreef Homdeck het volgende:
ik vind ristorante lekkerder...
Twee opties:quote:Op maandag 13 november 2006 19:27 schreef erkel het volgende:
Die stoommaaltijden lijken me ook wel lekker, maar die zijn zo f*** duur vind ik
Hebben die bodems dan?quote:Op maandag 13 november 2006 19:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Die bodems lijken mij altijd van karton![]()
Je mag wel ophouden met te doen alsof je Reve leest.quote:Op maandag 13 november 2006 19:25 schreef Mark_V het volgende:
[..]
mag ik hieruit opmaken dat mijn versierpogingen niet echt aanslaan?
zoiets?quote:Op maandag 13 november 2006 19:30 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Twee opties:
* Om vijf voor acht binnenkomen en kijken welke stoommaaltijd met 35% korting is...
* Lief lachen naar het AH-meisje en vragen of ze een sticker op de nog 10 dagen houdbare maaltijd doet![]()
Dan zijn ze nog maar 3 euro ofzo....
Wie wil nog meer een suggestie doen? Kom maar op.quote:Op maandag 13 november 2006 19:33 schreef Homdeck het volgende:
verkeerde beentje vanochtend lienekien?
Nee das het omgekeerdequote:Op maandag 13 november 2006 19:34 schreef macondo het volgende:
Een Whigger?
Overgangsklachten/opvliegers?quote:Op maandag 13 november 2006 19:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wie wil nog meer een suggestie doen? Kom maar op.![]()
Jij had je beurt allang gehad.quote:Op maandag 13 november 2006 19:35 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Overgangsklachten/opvliegers?
Krijgen we hier ook punten voor?![]()
Ik dacht dat je dat al bedoelde met PMS post menopauzale stressquote:Op maandag 13 november 2006 19:35 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Nee das het omgekeerde
[..]
Overgangsklachten/opvliegers?
quote:Op maandag 13 november 2006 19:35 schreef ChrisJX het volgende:
Ik dacht ook een Bounty... Een Milky Way dan?
Laten we het MC maken:quote:Op maandag 13 november 2006 19:37 schreef WooZ het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat al bedoelde met PMS post menopauzale stress
Even afgezien van antwoord a zeggen die opties meer over jou dan over mij.quote:Op maandag 13 november 2006 19:37 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Laten we het MC maken:
a. Verkeerde been?
b. Post menopauzale stress
c. Premenstrueel syndroom
d. Penisnijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |