De milt theorie schijnt achterhaald te zijnquote:Op maandag 13 november 2006 19:01 schreef erkel het volgende:
Wordt altijd gezegd de milt....die kan dan het tempo van het rondpompen van het bloed niet aan?
dat kloptquote:Op maandag 13 november 2006 19:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat zal allemaal best, maar witte bloedcellen zijn witte bloedcellen en die hebben allemaal een functie in de afweer.
Maar goed, jij wou die open deur nog even expliciet genoemd hebben.quote:
Deze theorie wat waard?quote:Op maandag 13 november 2006 19:08 schreef erkel het volgende:
Als ik het fout heb, dan waag ik nog ff een poging
Heeft het te maken met de spijsvertering die net op gang komt en waar veel bloed dan naartoe gaat? Een bepaald orgaan (milt?) gaat dan tegenstribbelen bij inspanning, omdat het te weinig bloed krijgt
quote:Op maandag 13 november 2006 19:09 schreef erkel het volgende:
te weinig zuurstofrijk bloed, bedoel ik
Nee ik zei toch, ik wilde horen dat het een rol speelt in het afweersysteemquote:Op maandag 13 november 2006 19:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar goed, jij wou die open deur nog even expliciet genoemd hebben.![]()
Ja ik zei toch, het is een open deur dat witte bloedcellen een rol spelen in het afweersysteem.quote:Op maandag 13 november 2006 19:16 schreef WooZ het volgende:
[..]
Nee ik zei toch, ik wilde horen dat het een rol speelt in het afweersysteem![]()
maar genoeg hierover, het is een dubbele-punten topic
Ha wtf, zelfs 2x goedquote:Op maandag 13 november 2006 19:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ben bang dat ik weer eens een vraag heb gedacht waar meerdere theorieen voor zijn.Sorry![]()
Je hebt er al twee genoemd,
Dus Erkel +2
Ah man, rot op, man.quote:Op maandag 13 november 2006 19:21 schreef Mark_V het volgende:
Ja volgens mij was er ook nog een theorie dat je lucht in je darmen kreeg ofzo, eens gehoord van een ex van mijn broertje die geneeskunde deed.
Lienekien, heb je last van PMS?Doe es relaxed joh
Nee hoor, ik vind jou eigenlijk altijd wel vervelend.quote:
quote:Op maandag 13 november 2006 19:24 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind jou eigenlijk altijd wel vervelend.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |