Zoiets, maar dan breder...quote:Op maandag 13 november 2006 23:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik geloof iets over de psychology van geld, schakelde zelf net te laat in volgens mij![]()
Duurde zeker niet lang? Volgens mij heb ik maar een paar minuten gemist aan het begin.quote:
Was vrij kort, ze hadden hem een stukje gefilmd op de universiteit en daarna mocht zijn "baas" aan de tafel bij Harry aanschuiven en zijn verhaal doen. Roel mocht af en toe ja-knikken in de camera...quote:Op maandag 13 november 2006 23:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Duurde zeker niet lang? Volgens mij heb ik maar een paar minuten gemist aan het begin.
Roeland met een 'and' tochquote:Op maandag 13 november 2006 23:26 schreef Wickedangel het volgende:
Dietvorst, toch. Met een D.
klopt ja.quote:Op maandag 13 november 2006 23:26 schreef Wickedangel het volgende:
Dietvorst, toch. Met een D.
Ben niet zo goed met namen....quote:Op maandag 13 november 2006 23:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Roeland met een 'and' toch
Hoi WA![]()
Had je je beter kunnen bedenken voor dat je daar een 'gevatte' opmerking over maaktquote:
Ja, stond zijn naam verkeerd in beeld danquote:Op maandag 13 november 2006 23:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Roeland met een 'and' toch
Hoi WA![]()
Mwoah, moet nog een beetje wennenquote:Op maandag 13 november 2006 23:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, stond zijn naam verkeerd in beeld danNiet gezien.
Je avatar is trouwens helemaal super![]()
![]()
quote:Op maandag 13 november 2006 23:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Had je je beter kunnen bedenken voor dat je daar een 'gevatte' opmerking over maakt![]()
Gaat die soap daar nog steeds door? Nou ja, dat heb je met soapsquote:Op maandag 13 november 2006 23:34 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Eendje is op zijn pikje getrapt omdat ik iets tegen hem gezegd heb in de FB....
Nee hoor, maar wie kaatst enzoquote:Op maandag 13 november 2006 23:34 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Eendje is op zijn pikje getrapt omdat ik iets tegen hem gezegd heb in de FB....
Amsterdam duckquote:Op maandag 13 november 2006 23:38 schreef HiDiHo het volgende:
Bij Paul de Leeuw nu, Chinese Duck is good
Lang lang: Amsterdam duck too, verry good![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |