Juistquote:Op maandag 13 november 2006 17:05 schreef -Sandstorm- het volgende:
IIk dacht meteen: Dat zal haar wel geweest zijn..![]()
![]()
Seatquote:
Dude, er stond een bejaarde voor me die niet eens kon lezen had ik het idee. Dan kan ik toch wel even wat koekjes pakken in plaats van 5 minuten uit de neus te vreten in de rij.quote:Op maandag 13 november 2006 17:08 schreef extreme het volgende:
weglopen bij de band is not-done,
echt zo kansloos vind ik dat, je boodschappen op de band plempen en dan de rest ophouden omdat je *zogenaamd* nog wat vergeten bent, maar stiekum gewoon te laks om achteraan te sluiten als je klaar bent met winkelen.
dat dacht die blonde teef ookquote:Op maandag 13 november 2006 17:10 schreef -Sandstorm- het volgende:
Dude, er stond een bejaarde voor me
je valt over het woord 'teef'?quote:Op maandag 13 november 2006 17:18 schreef Janetje het volgende:
Kunnen we het taalgebruik een beetje normaal houden aub?
Teef, slet, oud lijk..quote:Op maandag 13 november 2006 17:22 schreef extreme het volgende:
[..]
je valt over het woord 'teef'?
nieuw op klaagbaak?
![]()
Ibizaquote:Op maandag 13 november 2006 17:10 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Seat![]()
Ibiza![]()
[..]
Dude, er stond een bejaarde voor me die niet eens kon lezen had ik het idee. Dan kan ik toch wel even wat koekjes pakken in plaats van 5 minuten uit de neus te vreten in de rij.
anders lees je ff de topictitel,quote:Op maandag 13 november 2006 17:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
Teef, slet, oud lijk..
Als je dan toch de toon voor een topic wilt zetten, doe dan normaal..
Wat hij zegtquote:Op maandag 13 november 2006 17:08 schreef extreme het volgende:
weglopen bij de band is not-done,
echt zo kansloos vind ik dat, je boodschappen op de band plempen en dan de rest ophouden omdat je *zogenaamd* nog wat vergeten bent, maar stiekum gewoon te laks om achteraan te sluiten als je klaar bent met winkelen.
Zeker een nieuw model.quote:Op maandag 13 november 2006 17:50 schreef R-S het volgende:
Een Astra GTI?
Haar wat?quote:Op maandag 13 november 2006 17:05 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik dacht meteen: Dat zal haar wel geweest zijn..![]()
![]()
Moeten anderen op jou wachten omdat jij niet op iemand anders wou wachten?quote:Op maandag 13 november 2006 17:10 schreef -Sandstorm- het volgende:
Dude, er stond een bejaarde voor me die niet eens kon lezen had ik het idee. Dan kan ik toch wel even wat koekjes pakken in plaats van 5 minuten uit de neus te vreten in de rij.
quote:Op maandag 13 november 2006 17:05 schreef -Sandstorm- het volgende:
Nee, mevrouw had schijnbaar haast want toen ik naar buitenliep zag ik een geblindeerde Opel Astra GTI met piepende banden wegscheuren.
![]()
'Tuurlijkquote:Onfatsoenlijke mensen met een uitkering die hardwerkend volk zoals ik voorkruipen in de rij om vervolgens de 22e PVDA/SP te stemmen zodat ze dit weer 4 jaar kunnen doen![]()
![]()
![]()
Volgens mij bestaan die nietquote:Op maandag 13 november 2006 17:05 schreef -Sandstorm- het volgende:
Astra GTI
Tweedehands kosten die GTI/GSI Pauperwagens helemaal niets.quote:
Waarom? Het enige waar Rutte over praat is 'economie dit en economie dat'quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:11 schreef Oksel het volgende:
VVD stemmen, dat is duidelijk.
Je baalde gewoon omdat je dacht dat ze ongesteld was,en toen je kwijlend naar haar keek,vroeg ze of ze er effe voor mocht,maar je was al zo in gedachte dat je geen atwoord kon geven.quote:Op maandag 13 november 2006 17:05 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik had fijn al mijn artikelen al op de loopband gelegd, maar omdat ik moest wachten voor een bejaarde die de toetsen van het pinmachine niet kon zien besloot ik om nog even snel een pakje Kanokoekjes te halen 5 meter verderop.
Toen ik terugkwam stond er ineens een overgeblondeerde slet van in de 30 bij de kassa een pak maandverband af te rekenen. En niet even zeggen van: Sorry meneer, maar ik ben even voorgegaan. Nee, mevrouw had schijnbaar haast want toen ik naar buitenliep zag ik een geblindeerde Opel Astra GTI met piepende banden wegscheuren.
![]()
Onfatsoenlijke mensen met een uitkering die hardwerkend volk zoals ik voorkruipen in de rij om vervolgens de 22e PVDA/SP te stemmen zodat ze dit weer 4 jaar kunnen doen![]()
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |