Zenk joequote:Op woensdag 15 november 2006 19:23 schreef arithaterhorst het volgende:
Vanochtend is 't op de bus gedaan.
Als je vrijdag thuis bent, komt marsepein het wel even oplossenquote:Op woensdag 15 november 2006 12:08 schreef Mirage het volgende:
ik zit ook al een tijdje naar zo'n stuk uit mijn plafond te kijken...
zal eens even kijken of ik het mooi krijg met de tips uit dit topic![]()
quote:Op woensdag 15 november 2006 19:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Als je vrijdag thuis bent, komt marsepein het wel even oplossen![]()
O dat kan solingjan mooi doen. Die is ook heel behulpzaam. Toch, janneman?quote:Op woensdag 15 november 2006 19:30 schreef Mirage het volgende:
[..]![]()
![]()
dan mag hij gelijjk mijn schuur plat gooien
Mazzelmanquote:Op woensdag 15 november 2006 20:33 schreef Marsepein het volgende:
Zeg als we zo door gaan met werven, dan pleur ik hier een hangslot op hoor
Ow kut, een FA kan dat overrulen
Oh, en ik heb vrijdag inmiddels hele andere plannen. Ziek zijn, het komt al lekker opzetten.![]()
Mag ik vragen waar jij zelfklevend gaasband koopt ?quote:Op dinsdag 14 november 2006 02:17 schreef arithaterhorst het volgende:
Ik dacht dat fix & finish alleen voor hele dunne lagen (iets van 1 of 2 mm) werd gebruikt, roodband voor wat dikkere lagen (tot 1/2 cm).
Het gaasband (ook 10 cm) dat wij hadden plakte overigens wel - zij het geen nacht lang ofzo.
En die breinaalden kun je ook gebruiken om de losse delen met te verwijderen![]()
Ja ja nu willen we allemaal admin worden....quote:Op woensdag 15 november 2006 20:33 schreef Marsepein het volgende:
Zeg als we zo door gaan met werven, dan pleur ik hier een hangslot op hoor
Ow kut, een FA kan dat overrulen
Oh, en ik heb vrijdag inmiddels hele andere plannen. Ziek zijn, het komt al lekker opzetten.![]()
Wanneer kwam jij de koofjes in mijn keuken maken eigenlijk?quote:Op zondag 19 november 2006 23:59 schreef klipper het volgende:
[..]
Ja ja nu willen we allemaal admin worden....
Wij niet en dude mag wel personeel werven.![]()
Zie je dat het admin gebeuren toch ergens goed voor is![]()
Effe wat rust hoor, net een badkamer gedaan en een nieuwe ketel en een volgende zit er ook alweer aan te komen.quote:Op maandag 20 november 2006 00:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wanneer kwam jij de koofjes in mijn keuken maken eigenlijk?
Juleh noteer ik voor een zeempje over de ramen volgende week.
Ik hou van jullie![]()
Bij NVB Kamphuis, waar al onze bouwmaterialen van de verbouwing vandaan komenquote:Op zaterdag 18 november 2006 11:43 schreef Kwelit het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar jij zelfklevend gaasband koopt ?
Om een beetje in de stemming te komen.quote:Op maandag 20 november 2006 00:06 schreef Duderinnetje het volgende:
Overigens staan de werkzaamheden met het plafond even stil
Wel allerlei kleine kutklusjes gedaan dit weekend. Volgend weekend een nieuwe ronde met nieuwe kansen
dude is een dame en die zal dus ws een probleem hebben met het aantal callodingessen dat in een bak ijs zit...quote:Op maandag 20 november 2006 16:16 schreef Automatic_Rock het volgende:
Kan ze niet gewoon een bakje ijs nemen??
IJs is veel lekkerder dan zo'n gore vleessalade
Was helemaal niet de bedoeling dat de inhoud voor jou was maar voorquote:Op maandag 20 november 2006 16:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik lust geen ijs
En nu weer on topic vervelende rekels
Dat roodband moet lukken solingjanVan de week maar eens naar de bouwmarkt
Arty is met het plafond bezig inderdaad!quote:Op zondag 26 november 2006 16:48 schreef Cybersijp het volgende:
Duderije.... was je ook al zo lekker bezig op Zondag?? Of heb je Aty ff achter nagezeten ?![]()
![]()
en nee ik heb geen tijd om een "klusje"voor je te doen, heb zelf nog "zat"te doen![]()
Nou het viel hem tegen. Nog een heel gepruts. Maar dat komt hij straks zelf wel vertellen.quote:Op zondag 26 november 2006 17:34 schreef Solingjan het volgende:
En?? Lukt het???
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |