Volgens mij ben je geen noobquote:Op woensdag 15 november 2006 14:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Rank 11 is 515-555 dmg.
+302 = 817-857.
En dan heb ik die 87,5% regel er nog niet eens op los gelaten.
Of ik ben gewoon een noob
Winter’s Chill e.d. zullen je wel helpen wat dmg betreft dan.quote:Op woensdag 15 november 2006 14:38 schreef Mauro het volgende:
[..]
Volgens mij ben je geen noob
Maar als ik zit te kijken naar mijn scherm zie ik alles zo ongeveer boven de 900 uitkomen. (frostbolts dan)
Er zitten er natuurlijk ook wat tussen die onder de 900 zitten en zelfs onder de 600. Maar het merendeel zit er toch boven.
En de crits varieren vanaf de 1600 tot net niet de 2k.
Ik zit namelijk nog steeds te wachten op de eerste frostboltcrit van 2k+
Dat geldt al vanaf lvl 1quote:Op woensdag 15 november 2006 15:08 schreef Ionesco het volgende:
ik zag laatst een filmpje van full tier 3 epic rogue... crits van 5000+.![]()
als je lvl 60 bent heeft het vaak niks te maken met skill en alles te maken met hoe goed je gear is. Dat vind ik af en toe een beetje jammer.
5000+ crits...?quote:Op woensdag 15 november 2006 15:08 schreef Ionesco het volgende:
ik zag laatst een filmpje van full tier 3 epic rogue... crits van 5000+.![]()
als je lvl 60 bent heeft het vaak niks te maken met skill en alles te maken met hoe goed je gear is. Dat vind ik af en toe een beetje jammer.
Het is ook echt heel erg ja dat Warlocks niet hoger critten dan 3k, want dat is nogal aan de lage kant natuurlijk.quote:Op woensdag 15 november 2006 15:47 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik crit normaal gesproken in pvp zonder verdere buffs voor rond de 2.5/3k met shadowbolts.
Het grappige is dat ik een half jaar geleden met veel slechtere gear nog hogere crits haalde, maar ja, toen kwam patch 1.6 en kon dat niet meer
(BWL blijft het leukste wat crits betreft, ‘hey een shadow vulnerable drakonid, hey een 8k bolt crit, hey een 12k curse of doom hit, hey daar komt die drakonid aangerend, oeps…’’)
quote:Op woensdag 15 november 2006 16:35 schreef Migwi het volgende:
[..]
Het is ook echt heel erg ja dat Warlocks niet hoger critten dan 3k, want dat is nogal aan de lage kant natuurlijk.
Bah, Warlocks![]()
elke class wel dat geen warrior isquote:Op woensdag 15 november 2006 17:36 schreef Elikian het volgende:
BWL ... ik ben altijd bang voor die Dracoids die weak zijn to voor Frost ... 2.2k hit, 4.5k frostbolt crit ... ok, 2 bolts en je overaggrot. ... die gasten zijn verschrikkelijk voor clothies
Ter vergelijkingquote:Op woensdag 15 november 2006 16:21 schreef Rann het volgende:
Ach ja, zelf blijf ik van mening dat frost betere dps heeft....hogere critrate en hogere crits per hit (misschien wel geen dots) maar wel 2,5 sec per frostbolt....en dat voor 221 mana ?
Kwil ook boek rank 11 ervan.....kzit nu rond de 1850 crit damage...+ 370ish spelldamage
<3quote:Op donderdag 16 november 2006 10:47 schreef Rann het volgende:
op dat level wel, maar persoonlijk vind ik frost dps > dan fire dps, vooral in lange gevechten....en die frostbite is zo chill in pve ..., elite's soloen wil best als ze niet immune zijn voor frostnova
Ik tot ver in MC.quote:Op donderdag 16 november 2006 11:13 schreef Elikian het volgende:
muhaha, by all means .. als je fire will zijn, ben fire!
Ik was fire tot lvl 56 geloof ik
Succes!quote:Op donderdag 16 november 2006 11:58 schreef Elikian het volgende:
Gisteren 2x Netherwind Pants gedropped van Raggy ... maar Lucifron wil nog steeds niet meewerken. Misschien volgende week ...
Laat ik m'n 6,4k criit in PvP sinds die patch maar even buiten beschouwing latenquote:Op woensdag 15 november 2006 16:35 schreef Migwi het volgende:
[..]
Het is ook echt heel erg ja dat Warlocks niet hoger critten dan 3k, want dat is nogal aan de lage kant natuurlijk.
Warlocks![]()
Oh, en volgens mij is patch 1.6 al meer dan een jaar geleden hoor
en dan zie ik zo'n warlock zijn trinket aan doen en dan een shadowbolt of soulfire casten en net voor de impact vanishen!quote:Op donderdag 16 november 2006 15:43 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Laat ik m'n 6,4k criit in PvP sinds die patch maar even buiten beschouwing laten![]()
Of m'n 3,5k hits...
Of m'n 2,2k burst...tijdens shield wall (dus 8,8k damage 'normaal'). Werd over IRC over geklaagd toen
Het is voor een warlock nog steeds goed mogelijk associale damage te doen, en mensen te 1-shotten, zolang je de gear er maar voor hebt
Yep.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
en dan zie ik zo'n warlock zijn trinket aan doen en dan een shadowbolt of soulfire casten en net voor de impact vanishen!![]()
Maar meestal zit je in een fear of deathcoil![]()
Bij mij is dat rond de 3.5k damage.quote:Op donderdag 16 november 2006 17:00 schreef Zosk het volgende:
als een warlock al zijn dots op mij doet (siphon life / agony / corruption) ga ik al dood zonder andere damage volgensmij![]()
Ik had een UD mage van onze server (met T2,5/T3) naar 21% gekregen met alleen een Death Coil en Corruptionquote:Op donderdag 16 november 2006 17:00 schreef Zosk het volgende:
als een warlock al zijn dots op mij doet (siphon life / agony / corruption) ga ik al dood zonder andere damage volgensmij![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |