kijk eens in de titel? Daar staat ATAquote:Op maandag 13 november 2006 15:26 schreef Duvel het volgende:
Is ie P-ATA of S-ATA?
Vandaar mijn vraag: parallel of serieel. Lijkt mij toch niet zo vreemd?quote:Op maandag 13 november 2006 15:31 schreef duckes het volgende:
[..]
kijk eens in de titel? Daar staat ATA
is een drive van de u series dacht ik zo en is al een ouder model ja..quote:Op maandag 13 november 2006 15:40 schreef Duvel het volgende:
Even gezocht levert op: 80GB, 5400rpm, avg. seektime 9,9ms. Parallel ATA (brede platte IDE kabel).
De manual op internet is uit 2001 trouwens.
nou P-ATA is spreektaal. ATA = P-ATAquote:Op maandag 13 november 2006 15:37 schreef Duvel het volgende:
[..]
Vandaar mijn vraag: parallel of serieel. Lijkt mij toch niet zo vreemd?
Als je het nou gewoon over een IDE schijf hebt dan krijg je helemaal geen verwarring. Die schijven zijn nooit benoemd als P-ATA in het verleden maar als IDE. Sinds de invoering van S-ATA ging men die dingen P-ATA noemen, en de verwarring was geboren.quote:Op maandag 13 november 2006 16:22 schreef duckes het volgende:
[..]
nou P-ATA is spreektaal. ATA = P-ATA
Dit is om het verschil makkelijker aan te duiden dus de spreektaal P-ATA tegen S-ATA
oftewel de nieuwe schijf verkopen voor 13,80? Ga fietsen....quote:Op maandag 13 november 2006 16:15 schreef denka het volgende:
[..]
is een drive van de u series dacht ik zo en is al een ouder model ja..
ik bied 20 euro incl
Als ie zo nieuw is, heeft ie volgens mij twee jaar garantie, volgens de Seagate site. Klopt dit?quote:Op maandag 13 november 2006 16:39 schreef RD4 het volgende:
[..]
oftewel de nieuwe schijf verkopen voor 13,80? Ga fietsen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |