Allemaal laten liggen, zou ik zeggen: allemaal hebben ze `t verkrachte beeldformaatquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:08 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Bij Kruidvat:
Steelbooks voor ¤7,99
Man Thing, Underworld, White Noise, The Aviator, Unleashed, Lord of War, Saw en A Sound of Thunder![]()
Nee, kreeg 'm vandaag gratis binnen.quote:Op maandag 19 februari 2007 16:21 schreef slindenau het volgende:
Dat is gewoon als refund neem ik aan?
Allemaal? Ik dacht alleen The Aviator??quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:24 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Allemaal laten liggen, zou ik zeggen: allemaal hebben ze `t verkrachte beeldformaat
Niet gek, niet heel lang geleden zaten die nog overal in 3 voor 25 acties.quote:Op maandag 5 maart 2007 23:37 schreef Bayswater het volgende:
Bij FRS: Quality Film Collection 3 voor 15 (7,50 per stuk, 3e gratis). Zoals Million Dollar Baby, Christiane F, Donnie Darko, Der Untergang enz. Ook te combineren met bijv Munich.
Niet op FRS-internet zo te zien.
Volgens mij (maar pin me er niet op vastquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:24 schreef Darkhelmet76 het volgende:
[..]
Allemaal? Ik dacht alleen The Aviator??
Ik heb ze allemaal gekocht, bij mij zat er ook nog Children of the Corn 4 bij. Lekker goedkoop en nog goede films ook!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:19 schreef Darkhelmet76 het volgende:
Bij Action vandaag gezien voor EUR 1,29 p/s![]()
- Things to Do in Denver When You're Dead (met Andy Garcia)
- Heavenly Creatures
- Pulp Fiction
- Four Rooms
- From Dusk till Down
- Clerks
- Rumble In The Bronx
- The Crossing Guard
quote:
Action zit niet alleen in de Bijlmer hoor... Is een grote landelijke winkelketen!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:57 schreef slindenau het volgende:
Een of andere bijstandswinkel in de bijlmer
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:57 schreef slindenau het volgende:
Een of andere bijstandswinkel in de bijlmer
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:36 schreef De_Hertog het volgende:
Dat bijstandsgedeelte klopt echter wel. In Tilburg, Den Bosch en Nijmegen niet te vinden maar in een of ander boerendorp (Helvoirt) wel. Apart hoor
Ligt voor drie euro bij FRSquote:Op maandag 26 februari 2007 21:08 schreef Bayswater het volgende:
Pulp Fiction 2-disc nu wel op de 5 voor 10 eurotafel bij FRS
Hier in Tilburg inderdaad nog nooit eentje gezienquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:36 schreef De_Hertog het volgende:
Dat bijstandsgedeelte klopt echter wel. In Tilburg, Den Bosch en Nijmegen niet te vinden maar in een of ander boerendorp (Helvoirt) wel. Apart hoor
boekenvoordeel.nlquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:17 schreef Knoekie het volgende:
En waar zit boekvoordeel dan? Ik kan geen website vinden.
Dat zeg ik, en 5 voor een tientje.quote:
hehequote:
quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:39 schreef koen_pijl het volgende:
- Don't be a menace
- White Noise
- Buena Vista Social Club
en meer voor 3 euro bij boekvoordeel.
Uiteraardquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:08 schreef Mikkie het volgende:
Die pik bedoelt toch gewoon boekenvoordeel.
en dan zie je dus dat ze ook dvd`s verkopenquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:14 schreef Knoekie het volgende:
[..]
UiteraardMaar als je boekvoordeel intikt bij Google kom je dus niet op www.boekenvoordeel.nl uit
![]()
http://www.google.nl/search?hl=nl&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=boekvoordeel&spell=1quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:16 schreef Timo20 het volgende:
[..]
en dan zie je dus dat ze ook dvd`s verkopen
Klik dan ook op mijn linkquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:34 schreef Knoekie het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?hl=nl&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=boekvoordeel&spell=1
Ik zie dat daar niet staan hoor![]()
Serieus.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:52 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Serieus? Ik heb zondag 3 series gekocht, 2 keer Grey's anatomy en Desperate housewives
Kreeg wel gewoon korting hoor
Het is alleen niet geldig icm andere aanbiedingen
![]()
Zie ik niet staan, als ik de link volg. Goedkoopste seizoen is 30 dollar voor niet-leden en 20 dollar voor leden, omgerekend in euro's (door DVDPacific zelf) 23.13 EUR of 15.67.quote:Op maandag 9 april 2007 17:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Niet echt een aanbieding maar wel erg goedkoop:
South Park Season 1 t/m 4 ¤ 14,14 bij DVD Pacific!
Zie boven, snurkmans. Bovendien komt er bij die prijzen nog tenminste 1.92 EUR per zending en 0.76 EUR per item bij (surface mail), dus de prijs per seizoen is 18.35 EUR (of 16.91 EUR als je ze alle vier tegelijk bestelt, maar dan komen er bijna zeker zo'n 20% aan invoerkosten bij).quote:
$ 20,32 is volgens de GWK converter toch echt ¤ 14,14. Je moet ze wel in dollars in je mandje gooien en niet in euro's.quote:
Als je een account aanmaakt betaal je altijd de members prijs.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:08 schreef AgentCooper het volgende:
[..]
Zie ik niet staan, als ik de link volg. Goedkoopste seizoen is 30 dollar voor niet-leden en 20 dollar voor leden, omgerekend in euro's (door DVDPacific zelf) 23.13 EUR of 15.67.
Dat het goedkoop is, daarover bestaat geen twijfel, zelfs inclusief verzendkosten. Amazon vraagt voor de eerste seizoenen 25 dollar per stuk, plus verzenden, dus dat is een aardig verschil.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
$ 20,32 is volgens de GWK converter toch echt ¤ 14,14. Je moet ze wel in dollars in je mandje gooien en niet in euro's.
En ja er komen verzendkosten e.d. bij maar dan is het nog erg goedkoop. Douanekosten heb ik nog nooit gehad bij DVD Pacific.
Maar je moet geen dollars omrekenen naar euro's, maar euro's naar dollars. Jij betaalt immers met euro's, die door de bank worden omgezet in dollars.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
$ 20,32 is volgens de GWK converter toch echt ¤ 14,14. Je moet ze wel in dollars in je mandje gooien en niet in euro's.
En ja er komen verzendkosten e.d. bij maar dan is het nog erg goedkoop. Douanekosten heb ik nog nooit gehad bij DVD Pacific.
Niet helemaal. Bij betaling via credit card betaal je daadwerkelijk in dollars en wordt het bedrag achteraf via een wisselkoers omgerekend naar euro's en doorbelast aan de kaarthouder. Die koers is echter wel meer te vergelijken met de wisselkoers die de bank hanteert indien je er dollars met euro's komt kopen, dus in zoverre heb je wel gelijk.quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:19 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Maar je moet geen dollars omrekenen naar euro's, maar euro's naar dollars. Jij betaalt immers met euro's, die door de bank worden omgezet in dollars.
Zwartboek voor 20 euro is een koopje?? En die Lost aanbieding is ook niet heel spannend.quote:Op woensdag 18 april 2007 14:54 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Van Leest:
Lost: Seizoen 2 (7DVD) - ¤39.99
Zwartboek - Special Edition + gratis 'Behind the scenes' - ¤19.99
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |