of: "tijd om over te stappen op ADSL"quote:Op maandag 13 november 2006 22:40 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Bij UPC betekent dat meestal gewoon niet veel anders dan "Modem stuk, nieuwe installeren".![]()
Dat is alleen in Nuenen toch?quote:
Pak een whiskyquote:Op maandag 13 november 2006 23:02 schreef ArTiC het volgende:
jaaaa het is weer avond, ik ben weer klaarwakker en actief...me bioritme..wat doe je
hmmm geen slecht idee eigenlijkquote:
duhquote:Op maandag 13 november 2006 23:23 schreef Ingridh007 het volgende:
Terecht! Was in gesprek met iemand en drukte me daarom weg
Ja duh, die lullo staat tegen hockeysletjes in korte hockeyrokjes te brallen aan de bar met een biertje.quote:Op maandag 13 november 2006 23:18 schreef Ingridh007 het volgende:
No sign of Dr.X.
Ging nr t hockey vanavond, maar ondertussen wordt t best laat en de telefoon wordt niet aangenomen.
Canadian Whisky...duschquote:Op maandag 13 november 2006 23:35 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Whiskey (op z'n Engels/Shots/Iers)
Nope, maar koop sowieso geen CD's, wel zn DVD die ik morgen ga kijken als ik wacht op de koelkastmonteurquote:Op maandag 13 november 2006 23:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
duh
Heb je het nieuwe album van Jay-Z al?
Nee, dat is mét alcoholquote:
Je kan hem nog niet kopen ook...komt de 21ste uitquote:Op maandag 13 november 2006 23:51 schreef Ingridh007 het volgende:
[..]
Nope, maar koop sowieso geen CD's, wel zn DVD die ik morgen ga kijken als ik wacht op de koelkastmonteur
Idd.quote:Op maandag 13 november 2006 23:36 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja duh, die lullo staat tegen hockeysletjes in korte hockeyrokjes aan te rijden aan de bar met een biertje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |