Renzell, wat fijn, goed nieuws!! Klinkt wel een beetje eng, vervelend allemaal zeg, dit. Sterkte met de rest!
![]()
Fuente, wat jammeridd dat Sara de ab niet lekker vindt. Emma en Noa vonden het allebei heerlijk
![]()
(wat ik ook weer apart vond, vind het zelf ook niet lekker, zo'n chemisch smaakje)
Hopelijk gaat het beter als je het door de diksap doet! Of misschien een fruithapje (krijgt ze normaal waarschijnlijk niet meer, maar misschien vindt ze het wel juist extra lekker?) ofzo?
Githa, ik zag een supervrolijke Jordy in het fototopic... hoe gaat het ermee? Ik las iets over een spalkje, gaat dat wel goed? (kan me herinneren dat hij het er eerst vaak afhaalde)
Ik heb een vieze smeerpoets in huis! Op sommige vlakken dan... ze is wel een beetje smetvrezig en vindt veel dingen 'ieh bah' en 'vies'. Maar blijkbaar is snot... wél lekker!
Mijn man bracht haar gisteravond naar bed en was haar slaapzak aan het aandoen op het aankleedkussen. Was zij lekker in haar neusje aan het peuteren (hij zegt er blijkbaar niets van
![]()
) en deed het in haar mond. 'Hmmmm, lekker' zei ze. Vervolgens gaat het vingertje opnieuw naar het neusje... en wordt 'het' aan mijn man aangeboden. 'Hapje?' met een heel serieus gezichtje...