Zou ze er overheen gegroeit kunnen zijn dan ?
Renzell 
![]()
 klinkt goed! Hopelijk gaat het woensdag ook allemaal oké.
Even een vraagje, 
Jordy is helemaal niet zichzelf, wat ook wel logisch is, maar hoe kanik nou het beste met hem omgaan.
Hij heeft heel veel boosheid inzich, wat zich uit in gillen, krijsen en slaan om vrijwel niks. Overdag dus veel boos en s'nachts kan hij zich niet afreageren door boos te doen en dus is hij dan heel verdrietig.
Ik weet niet goed hoe ik hem het beste kan helpen soms, vooral als hij me zomaar slaat en dan niet één keer maar echt herhaaldelijk om me goed te raken 
![]() 
 Hem corrigeren lokt alleen maar een grotere woedeuitbarsting uit, maar misschien is dat ook wel wat hij wil, of nodig heeft, maar het voelt zo vervelend en maakt het ook  niet gezelliger voor hem....en er is al zo weinig leuk nu.
Juist extra troosten en dingen tolereren geeft natuurlijk ook onduidelijke singalen af, wat weer meer onrust geeft.
Moeilijk, moeilijk....wat zouden jullie doen? 
Ik heb ook zitten denken om dit aan te geven bij de arts, maar op het moment zit Jordy echt niet te wachten op nog een extra hulpverlener die we moeten bezoeken, of juist wel 
![]() 
 Het is natuurlijk ook vreselijk frustrerend, elke dag ziekenhuis en zo vaak dat handje verschonen.
Gister was ook zó zielig. Hij had in zijn bedje zijn verband eraf gepulkt terwijl ik het net verschoond had en hij riep al vanuit bed; 'mamaaaa, auw, ohw ohw'. Dus maar wéér verschoond en nog geen 5 min later blijft hij met zijn verband aan zijn rieten stoeltje hangen en HUP! daar ging alles weer  
![]()
  hij weet dan al wat er gaat komen en kijkt me dan met een trillipje aan.