Ben ze vorige week nog tegen gekomen ergens online en ze waren natuurlijk in de uitverkoop.quote:Op woensdag 22 november 2006 11:40 schreef renzell het volgende:
Ja, dat is inderdaad een goed idee, zowel die slofsokken als die sandaaltjes. Sandaaltjes zijn misschien wel moeilijk te krijgen in deze tijd van het jaar, maar ik ga morgen wel eens even de stad doorstruinen
Ben alleen bang dat het een oude aanbieding betreftquote:Op woensdag 22 november 2006 12:31 schreef renzell het volgende:
Dank jullie! Xanthe, lijkt me perfect (lelijk, maar niet duur, dus goed!!!) Van Haren ga ik ook ff checken. Bristol hebben wij hier niet, volgens mij.
Ik zou het even aan de apotheek vragen waarmee je het mag mengen. Misschien hebben die ook tips, ze zullen het best vaker horen deze vraag.quote:Op woensdag 22 november 2006 13:33 schreef Fuente het volgende:
Naar mijn idee smaakt het ook wel lekker, het ruikt wat zoetig, maar om wat voor reden ook wil Sara er niets van weten![]()
Dan loop ik er zo even langs!quote:Op woensdag 22 november 2006 13:44 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik zou het even aan de apotheek vragen waarmee je het mag mengen. Misschien hebben die ook tips, ze zullen het best vaker horen deze vraag.
quote:Op woensdag 22 november 2006 13:39 schreef Lishe het volgende:
Renzell, welke maat heeft ie? Ik heb nog wel sandaaltjes (die jij lelijk vind dusdie je wel zou mogen lenen.) In maat 22/23 dus waarschijnlijk te klein?
Fijn dat z'n gipsje eraf is!
Ik heb (geloof ik, dezelfde als die van Lishe) hier anders ook wel een stel Teva'tjes in maat 23,5..quote:Op woensdag 22 november 2006 14:06 schreef renzell het volgende:
Hij heeft een flinke maat 23 ongeveer. Wat denk je? Zou dat nog lukken met die daaltjes van jou? Hi hi, en lelijk of niet, dat boeit me geen biet (het rijmseizoen is weer begonnen).
Ai ai Fuent, wat een bijdehandje heb je!quote:Op woensdag 22 november 2006 15:22 schreef Fuente het volgende:
Net ff bij de apotheek geweest, het mag idd in diksap. Dus ik maak haar fles net klaar, doe er de AB bij in, geef het aan madam die bij voorbaat al nee schudt, ze pakte 'm niet eens aan! 'k Had d'r expres nog geen ander drinken gedaan toen ze uit bedje kwam,dus alsof ze het precies doorheeft
Vanavond maar weer met het spuitje in de weer...
Volgens mij moet de koorts juist weggaan tijdens een kuurtje. Ik zou morgen zeker even de huisarts beleln Fuente.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:19 schreef Fuente het volgende:
Het kdv van Sara belde net dat ze koorts heeft, 38.4. Manlief haalt haar zo op, maar is het wel normaal dat ze tijdens een Ab-kuur koorts krijgt? Ze zit nu op de derde dag
Lastig is dat he? Wij kiezen er op dit moment wel voor op Sara uit bed te halen als ze echt niet lekker is. Even troosten met wat drinken, knuffelen of even bij ons in bed slapen.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:02 schreef Suzanna het volgende:
Hier trouwens twee ziekige kindjes, allebei érg verkouden en daardoor bijna niet willen slapen. Afgelopen nacht heeft m'n man het waargenomen tot twee uur en ik vanaf twee uur... wat zijn ze allebei vaak wakker geworden... erg vermoeiend. Maar goed, het ging vandaag redelijk goed (meestal spelen die dingen extra op 's nachts, natuurlijk ook doordat ze dan liggen) al wilde Noa niet slapen.
Wat doen jullie meestal als je kleintje niet lekker is... elke keer ernaartoe gaan of toch na een paar keer troosten even laten huilen? ik vind dat altijd zo moeilijk om te beslissen wát ik moet doen. Ze zijn namelijk niet echt heel ziek, alleen redelijk verkouden en Noa koortsig. En tja, ik kan ook niet overal op reageren (niet meer zo mobiel ... ) lichamelijk gezien.
Kim is over een kleine 2 weken jarig. Ik breek hier alvast ff in.quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:01 schreef Vicky het volgende:
Ook even tips gevraagd m.b.t. slapen. Amber gaan 's avonds pas om 21.30 naar bed, maar doen nog 2 slaapjes overdag...
Hihi, Sara heeft zo'n ijsmuts met van die zijflapjes op d;r orenquote:Op vrijdag 24 november 2006 10:01 schreef Suzanna het volgende:
Mijn moeder zegt altijd dat je moet zorgen dat de oortjes bedekt zijn met winderig weer zoals nu. Daar schijnen ze anders ook oorpijn van te kunnen krijgen... misschien een tip? dan lijkt het me heel gezond om naar buiten te gaan!
(mijn moeder is een ouderwetse hoor, heeft 8 kinderen gekregen en altijd gehamerd op warme oren in koude tijden... en soms moet ik erom glimlachen maar ik denk wel dat ze gelijk heeft!)
Ik ben ook benieuwd wat de ha zegt (heeft ze nu nog steeds koorts? arm meiske) ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |