Aaaah... zo schattig die kleintjes
![]()
... Emma vindt kiekeboe ook helemaal geweldig, ze zegt dan 'kieke' ipv 'boe'
![]()
... en Noa hoor ik nogal eens een verspreking maken van 'kiekeboe' naar kippeboe. Bij haar was het eerst 'koekoe'.
Renzell, ik wilde gisteren op je antwoord reageren, maar was te moe toen ik eraan begon
![]()
... Ik vind het fijn om te lezen dat het beter gaat met Julius!!
Gisteren zijn we met ons gezinnetje op bezoek geweest bij schoonpa en nieuwe vrouw. Wel gezellig, maar zóó vermoeiend. Daarbij kwam nog dat Emma opa (en vooral nieuwe oma) niet zo erg leuk vindt... tis altijd huilen geblazen (ze ziet ze ook niet zo vaak) terwijl ze bij de dochter van de nieuwe oma geen probleem had, daar was ze gelijk dol op na heel even te moeten wennen. Ik vond het wel zielig voor opa en oma, want ze zien Noa en Emma niet zo vaak.
Hebben jullie ervaring met die 'kieskeurigheid' of 'voorkeur' van die kleintjes? (Emma is natuurlijk net een jaar). Wat kun je het beste doen? Zeker niet forceren, maar het is zo vreemd dat ze het alleen bij een paar mensen heeft en voor de rest eigenlijk bij niemand... zelfs niet bij wildvreemde hulpen-in-de-huishouding die met haar gaat spelen. Is dit nou éénkennigheid? Lijkt me toch niet?