abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 november 2006 @ 20:55:29 #151
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_43696547
Arme Sara. Snel beter worden hoor

't is ook allemaal best verwarrend natuurlijk, zwarte Piet, zwarte Anna..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_43699259
Ach Saartje... hoop dat de AB snel aanslaat en dat ze snel weer beter is!! dikke knuffel!!

Mijn kind is raar
Als ze bijvoorbeeld in de gang aan eht spelen is en ik roep Amber, joehoe, waar ben je? Roept zij hoeeoeee, als ik dan weer joehoe zeg, zegt zij weer hoeeeoeee

Daarstraks was ze de la aan het leegroven en toen had ze een zwemluier te pakken. Die had ik op haar hoofd gezet en een lol dat ze had. Ik lag in een deuk en zij lachte net zo hard mee
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 19 november 2006 @ 21:51:35 #153
56471 pinquit
oh my lama!
pi_43699337
lol amber!! supergrappig joh moet je écht van genieten zulke dingen
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_43708368
Vicky, wat een lol! En zo herkenbaar
Sara doet altijd kiekeboe met opa en oma.. die roepen dan: Sara, waar ben je?? En dan: Kiekeboe!

Sara doet dan: Jaaaajaaaa....... Buuh! (en dan springt ze ineens achter een stoel weg, waar niemand wist dat ze zat, echt niet, ook al zagen we d;r handjes om de leuning komen )
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 20 november 2006 @ 08:26:25 #155
45621 Suzanna
Mama van...
pi_43708476
Aaaah... zo schattig die kleintjes ... Emma vindt kiekeboe ook helemaal geweldig, ze zegt dan 'kieke' ipv 'boe' ... en Noa hoor ik nogal eens een verspreking maken van 'kiekeboe' naar kippeboe. Bij haar was het eerst 'koekoe'.

Renzell, ik wilde gisteren op je antwoord reageren, maar was te moe toen ik eraan begon ... Ik vind het fijn om te lezen dat het beter gaat met Julius!!

Gisteren zijn we met ons gezinnetje op bezoek geweest bij schoonpa en nieuwe vrouw. Wel gezellig, maar zóó vermoeiend. Daarbij kwam nog dat Emma opa (en vooral nieuwe oma) niet zo erg leuk vindt... tis altijd huilen geblazen (ze ziet ze ook niet zo vaak) terwijl ze bij de dochter van de nieuwe oma geen probleem had, daar was ze gelijk dol op na heel even te moeten wennen. Ik vond het wel zielig voor opa en oma, want ze zien Noa en Emma niet zo vaak.

Hebben jullie ervaring met die 'kieskeurigheid' of 'voorkeur' van die kleintjes? (Emma is natuurlijk net een jaar). Wat kun je het beste doen? Zeker niet forceren, maar het is zo vreemd dat ze het alleen bij een paar mensen heeft en voor de rest eigenlijk bij niemand... zelfs niet bij wildvreemde hulpen-in-de-huishouding die met haar gaat spelen. Is dit nou éénkennigheid? Lijkt me toch niet?
  † In Memoriam † maandag 20 november 2006 @ 08:31:19 #156
81992 Githa
pi_43708516
Ik denk dat je het niet moet forceren Suzanna en ik denk ook niet dat het echt eenkennigheid is, wij voelen ons ook bij de een beter op ons gemak als bij een ander, alleen uiten die kleintjes dat gewoon.
Ik denk dat het vanzelf beter gaat als ze wat groter worden, of misschien ook als ze opa en oma meer zien.

Amber en Sara, stelletje grappenmakers!
pi_43708547
Suzanna, ik heb het bij Sara nog nooit gemerkt. We kan ze soms bij sommigen heel bedenkelijk kijken, maar dan is ze ook ineens om en wil ze opgetild worden, ook bij totaal vreemdem inderdaad....Ik denk wat Githa zegt, niet forceren, gewoon de ruimte geven om te ontdekken. hoe gaat het dan als zij bij jou thuis komen? Misschien dat het in haar eigen omgeving wat vertrouwder is en ze dan wat opener wordt naar opa en oma.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 20 november 2006 @ 08:52:03 #158
45621 Suzanna
Mama van...
pi_43708715
Githa, je hebt wel gelijk... ik vind het alleen zo sneu dat ze dat eigenlijk alleen bij die vrouw heeft terwijl het toch echt een aardig en lief mens is. Daarom komt het ook zo vreemd over... ze is helemaal niet snel bang van vreemden en lacht tegen wildvreemde mensen in de bus ...
(en het was niet bedenkelijk kijken, maar zelfs gelijk hard huilen en wegkijken, meteen 'mamamama' roepen en armpjes naar me uitstrekken)

Fuente, ze komen helaas idd niet zo vaak op bezoek, dat scheelt vast ook wel. Binnenkort Noa's verjaardag... kijken we hoe dat gaat. Ben benieuwd of dat scheelt voor haar.
  maandag 20 november 2006 @ 08:54:37 #159
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_43708732
Suzanna, ik hoop dat die vrouw het begrijpt. Want verder denk ik dat het vrij normaal is dat kinderen hun voorkeuren hebben. En als Emma haar maar zo weinig ziet denk ik dat het best een hele tijd duurt voor ze went. Succes!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_43709451
Yoram heeft me vanacht wakker gehouden, hij heeft veel en hard gehuild in zijn dromen, dus ik om de haverklap wakker en steeds met de gedachte dat hij nu echt wakker zou zijn, want hij riep om mama. Op een gegeven moment heb ik hem even verlegd, weer ingestopt, aai over zijn bolletje en toen hebben we allemaal weer goed geslapen.
Het voelt goed hè?
A je to!
  maandag 20 november 2006 @ 10:07:09 #161
45621 Suzanna
Mama van...
pi_43710067
Lishe, volgens mij begrijpt ze het wel. Heeft zelf ook twee kinderen gekregen en heeft kleinkinderen... ik kon alleen zo merken dat ze het wel erg vond, ze bleef het ook proberen. Op een gegeven moment kon Emma even bij haar op schoot zitten als ik haar afleidde en als ze een koekje kreeg maar zodra ze het doorkreeg was het weer een pruillipje. Ze duwde haar gezicht ook weg als ze te dichtbij kwam... (moest ik wel om lachen eigenlijk, wat een kaatje!)

Melonovy, wat zielig zeg... dan heeft hij wel verdrietige dromen gehad. Zo'n klein jochie en dan al nachtmerries ... ach. Fijn dat het toch wel 'over' ging.
pi_43728951
suzanna, ach niks aan te doen hoor, hebben die van mij ook elk wel gehad. ligt vaak aan bril, of donkere wenkbrauwen ofzo. anna & piet waren allebei nogal bang voor m'n oudste broer in 't begin. moesten ook snel huilen als ze bij hem op schoot zaten. wij maakten er meestal een geintje van: "arme Piet, zit ome A. je nu alweer te knijpen?" en verder is 't gewoon een kwestie van tijd lijkt me. als ze haar wat beter leren kennen (en ze is echt een aardig mens), zal 't wel goedkomen toch?

zo grappig, anna is ineens bezig met "eerst dit, dan dat". ze snapt 't nog niet helemaaal, maar was vandaag wel de hele dag deze constructie aan 't gebruiken. begon vanmorgen al mooi met (na lang nadenken) "eerst aankleje... dan kleetjes aantekke!".

verder zijn zowel zij als piet niet helemaal fit en dus wat hangerig, snel op hun teentjes getrapt & huilerig. vermoehoeiend! vooral omdat het slapen 's middags ook niet bepaald goed ging, blehgk! maar ik had ook wel met ze te doen, piet moest nog overgeven zelfs en anna was vooral vaak erg boos. ook omdat ik haar soms niet verstond, werd ze echt laaiend om.
  dinsdag 21 november 2006 @ 10:12:10 #163
45621 Suzanna
Mama van...
pi_43740491
Lastig Bixister. Dat niet-verstaan heb ik ook wel last van bij Noa. Maar ze wordt er niet boos om, blijft alleen hetgene herhalen wat ik dus absoluut niet versta. Ik begrijp er dan helemaal niets van ... best wel onhandig!
Hier zijn de kinderen ook hangerig en huilerig. Vanaf vier uur vannacht werd Emma elke keer wakker (tot ongeveer half zes) en gelukkig heeft ze daarna nog even geslapen. Maar ja, ik ben kapot natuurlijk. Gelukkig komt m'n moeder een dagje helpen en heb ik dan de gelegenheid om even te slapen straks. Daar heb ik zin in!!
  dinsdag 21 november 2006 @ 10:15:28 #164
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_43740574
Ik blijf gewoon doorvragen. Ik begrijp je niet, wat bedoel je? Soms lukt het dan om aan te wijzen of om een ander woord te gebruiken. "Mama, eet. Eet mama!! Lekker walm!". Aha!
Knap he Bix, hoe ze kunnen vertellen, dingetjes gaan snappen. Zo wijs ineens. Ik moet soms echt tegen mezelf zeggen dat ze al best groot is, en niet een klein hulpeloos ding.
  † In Memoriam † dinsdag 21 november 2006 @ 11:50:38 #165
81992 Githa
pi_43743043
Jordy is helemaal geobsedeerd door Klokken en horloges, ik denk dat we de sint maar om een horloge moeten vragen Hij loopt nu de hele dag met een gigatsich groot oud horloge van papa rond
En Lishe, Jordy roept de hele morgen al 'Tuuute' nadat hij Luuke op een foto zag Hij is fan
pi_43743314
ja lishe, ik verbaas me er ook dagelijks weer over. anna heeft ook ineens 'dat weet ik niet' als antwoord. vind ik ook zoo grappig! en sinds het weekend bij oma (waar ook ons kleine babyneefje was) is ze erg bezig met 'toen ik een baby was'. gisteren hebben we daarom samen wat babyfoto's van haar teruggekeken, en filmpjes. nou, dat vond ze helemaal geweldig. als ik nu zeg 'anna, grote meid' zegt ze 'ook klein!'. slim hoor.

jordy, horloges en klokken zijn ook zeer interessant! tikt dat horloge van je papa ook? en ken je 't liedje 'grote klokken' wel? dat is ook lange tijd een favoriet nummer van piet geweest.
  † In Memoriam † dinsdag 21 november 2006 @ 12:17:18 #167
81992 Githa
pi_43743788
Ik ken dat liedje helemaal niet Bix Hoe gaat dat?
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 21 november 2006 @ 12:36:13 #168
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_43744328
Grote klokken zeggen BIMBAM BIMBAM
Kleine klokken zeggen TIKTAK TIKTAK
En die kleine polshorloges TIKKETIKKETIKKETIKKETIKKETIKKETAK!

En dan ook steeds sneller zingen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † dinsdag 21 november 2006 @ 12:45:42 #169
81992 Githa
pi_43744577
Ohw, en de melodie doet er niet zoveel toe? .... dat gaat hij vast leuk vinden
Bedankt!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 21 november 2006 @ 12:46:38 #170
13151 crew  Rewimo
pi_43744599
De melodie kan ik hier niet tikken Misschien kun je die ergens vinden op internet?

Hier bijvoorbeeld
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † dinsdag 21 november 2006 @ 12:50:38 #171
81992 Githa
pi_43744691
niet ?
misschien dat het de melodie van een ander bekend liedjes was, of misschien een zonder Ik zal eens even kijken.
  † In Memoriam † dinsdag 21 november 2006 @ 12:55:28 #172
81992 Githa
pi_43744836
OOOOEEE! hij vind hem leuk ik speelde het liedje af en hij kwam al aangerend.
'nog keej" en na 3 x loopt hij zelf 'tikketakke'door de kamer te zingen
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 21 november 2006 @ 12:56:41 #173
13151 crew  Rewimo
pi_43744888
Goed zo Jordy Met die site kun je trouwens wel even vooruit zag ik
  † In Memoriam † dinsdag 21 november 2006 @ 13:04:35 #174
81992 Githa
pi_43745103
ja, ik heb hem al bij mijn favoriete gezet wat staan er veel liedjesop die ik niet ken
  dinsdag 21 november 2006 @ 13:44:55 #175
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_43746268
Githa, doe Lolly de groeten van Tuute, en een dikke kledderzoen natuurlijk.
Hier is de Haloos van papa ook erg interessant, maar het liedje kende ik nog niet.
Bix, merk je aan Anna dat ze leert van Piet? Dat er verschil zit tussen een eerste en een tweede? Ze klinkt echt razend knap vind ik!
pi_43746576
Leuke site!! Hebbem ook meteen bij favorieten gezet!

Denk je even lekker te kunnen genieten van een pepernootje of wat, worden ze gewoon onder je neus weggejat
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_43753198
Net even wezen wegen met Amber. Het resultaat: 10630 gram en 76 cm groot!
Een maand geleden was het 9830 gram en 73 cm!

Ook even tips gevraagd m.b.t. slapen. Amber gaan 's avonds pas om 21.30 naar bed, maar doen nog 2 slaapjes overdag...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Jubileum moderator dinsdag 21 november 2006 @ 20:08:08 #178
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_43759921
Fuente hoe gaat het met Sara?

Oe Vicky half 10 Dan heb je zelf zowat geen avond meer! Hebben ze je een beetje kunnen helpen hiermee?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † dinsdag 21 november 2006 @ 20:17:38 #179
81992 Githa
pi_43760357
Renzell en Julius, jullie morgen weer succes in het ziekenhuis dat was morgen toch ?

Half 10 is idd vrij laat vicky, heb je al geprobeerd om haar elke dag 10 min eerder op bed te leggen? wie weet merkt ze zo het verschil niet.
en Amber, pepernootjes zijn ook zóóóóó lekker ... niet zeuren mam
pi_43762397
Suzanna , Isis heeft ook heel duidelijk voorkeuren en juist bij de mensen die heel erg hun best doen draait ze niet bij. Laten ze haar geworden dan stapt ze er vaak zelf na een tijdje op af en is ze dol op die mensen.
Maar het is dus echt super duidelijk dat hoe meer aandacht ze aan haar geven des te meer ze van diegene afkeert. Zo heeft een oom van mij haar ooit geprobeerd te paaien en uiteindelijk haar opgetild , daar moet zij nu niks meer van weten

Voor Isis hebben we een wel een heel leuk Sinterklaas cadeautje gevonden (en gekocht) een smoby keukentje van sneeuwwitje. Er staan nog wel wat foto's van op marktplaats , maar kan ze er zelf niet vanaf krijgen.
  † In Memoriam † dinsdag 21 november 2006 @ 21:34:16 #181
81992 Githa
pi_43763770
Dan moet je een mailtje naar jezelf sturen met die advertentie Xanthe, dan kan je de foto wel gebruiken
Maar wat leuk, een keukentje
pi_43764053
is jullie keukentje al klaar, githa? wij hebben gisteren die (aanbieding) van de Karwei gekocht, best een leuk ding en de prijs was ook niet al te gek.
pi_43764509

Dit is dus het keukentje dat we voor Isis hebben gekocht.
Met dank aan Githa voor haar hulp.
  † In Memoriam † dinsdag 21 november 2006 @ 21:58:59 #184
81992 Githa
pi_43764558
Dat keukentje hebben we afbesteld
We hadden afgesproken dat het begin oktober klaar zou zijn en nu is hij er nog niet. Ik heb vorige week gebeld dat ik het niet meer wilde. Ik heb dan geen tijd meer om het te schilderen en alles, jammer maar dat zijn geen afspraken.
We hebben nu dus een plastic ding gekocht bij de speelgoed winkel wel een hele mooie hoor, maar ik wilde zo graag een houten.
De karwei reclame kwam een paar dagen daarna
  dinsdag 21 november 2006 @ 22:18:26 #185
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_43765016
quote:
Op donderdag 16 november 2006 19:02 schreef Lois het volgende:

[..]

Volgens mij he, is Flixotide een ontstekingsremmer en doet het weinig of niks aan luchtwegverwijden. Ventolin is het middel om de luchtblaasjes open te zetten. Flixotide, de ontstekingsremmer, zorgt alleen dat de boel niet gaat ontsteken, en dat werkt pas na ongeveer 6 weken.

(ik zag net pas dat Amber dat middel gebruikte en was even op zoek gegaan waar het stond gemeld en zag dit. vandaar mijn verlate, betweterige reactie)
Ik weet alleen wat mij is uitgelegd door een longverpleegkundige maar das 10 jaar terug en heb dus dingen iets wat verward. flixotide is ontstekingsremmer die de longblaasjes openhoudt en verwijdt op langere termij idd en de ontsteking tegen gata en ventolin voor het acutere verwijderenweer aan de inhaler is zelf
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_43765442
wat balen githa! die plasticen vinden kinderen volgens mij vaak minstens zo leuk, (zie ik hier als we bij de buren zijn) maar ik wilde zelf ook veel liever een houten. en die foto zag er toen zooo leuk uit! ik heb 't toen niet gedaan omdat ik het er niet van zag komen om het zelf af te werken, maar anders had ik 'm ook wel gewild. xanthe, die van jou is ook grappig zeg, een echte sneeuwwitje keuken!

lishe, ja tuuurlijk pikt ze echt heel veel van piet op, dat moet wel. meer zelfs vaak dan wij op dat moment in de gaten hebben. maar los daarvan, die momenten waarop je ziet dat er een kwartje valt zijn altijd prachtig om te zien. en tegelijkertijd ben ik er met anna trouwens veel minder op aan 't wachten, zie haar ook nog steeds veel meer als 'klein' dan ik bij piet deed volgens mij.

ze zijn trouwens vandaag allebei wat zielig & ziekig, heel verkouden, keelpijn, nare hoest. afgelopen nacht was anna tig keer wakker. ik hoop maar dat ze morgen naar 't kdv kunnen want ik heb nog zeeeer dringende zaken af te handelen deze week op m'n werk. (volgende week heb ik dat congres in bangkok). maar op zich heb ik liever dat ze nu ziek zijn dan volgende week bij opa & oma. zo lang (een hele week) hebben ze nog nooit ergens gelogeerd zonder ons. (en ik niet zonder hen dus... ).
  dinsdag 21 november 2006 @ 22:35:23 #187
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_43765789
Leuk keukentje Xanthe. Githa wat zonde...... Maar het speelt net zo lekker! (En zo kookt het ook. )

Bix, het is ook je kleiste natuurlijk. Maar dat lijkt me dan weer heel leuk bij een tweede, zien hoe die leert van kindje 1. Of andersom. Zien dat kindje 1 iets leert van de tweede.
En een hele week weg... Spannend, maar Piet en Anna hebben vast een heerlijk weekje. Bangkok, daar hebben ze vast mooie kadoo's.

Ziek en werken vind ik zo moeilijk. Ik heb gelukkig meestal mijn vriendinnetje stand-by als Luuke avond voor KDV koortsig is. Maar ik vind het moeilijk. Ik vroeg me laatst af of er KDV zijn die (bekende) oppas verzorgen bij ziekte. Want er zijn echt dagen op het werk dat je eigenlijk onmisbaar bent. En natuurlijk is je kindje het allerbelangrijkst, maar sommige collega's snappen daar maar weinig van. (En bazen. ) Misschien een heel stom idee maar ik geloof echt dat het voor problemen kan zorgen.

In ieder geval hoop ik dat Piet en Anna snel opknappen.
  dinsdag 21 november 2006 @ 22:36:32 #188
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_43765842
beterschap voor piet en anna

hoe gaat het met jordy ?
  † In Memoriam † dinsdag 21 november 2006 @ 22:48:59 #189
81992 Githa
pi_43766395
Goed die zit naast me
Sinds het ziekenhuis kent hij woord doorslapen niet meer maar gelukkig is daar wel uitslapen voor in de plek gekomen
Maar met zijn handje, want dat bedoel je denk ik, gaat het goed naar omstandigheden. Even afwachten hoe de genezing gaat, donderdag moeten we weer gaan spalken voor de nacht omdat een vinger alweer krom begint te trekken, maarja, we kunnen niet alles tegelijk bestrijden dus hopen dat de nacht voldoende is.
  dinsdag 21 november 2006 @ 22:55:11 #190
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_43766652
Ik bedoelde het complete plaatje moeilijk hoor allemaal. echt zo knap van jullie allemaal.
Ik had vanancht over jordy gedroomd over de meet in utrecht dat hij arwen kusjes gaf
  † In Memoriam † dinsdag 21 november 2006 @ 22:56:38 #191
81992 Githa
pi_43766705
Wat leuk! Jordy kust wat af bij die meiden
  woensdag 22 november 2006 @ 11:16:25 #192
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_43775805
Even binnenwalsen zonder te lezen. Kom net weer terug van het ziekenhuis. Het gips is eraf! Dat vind ik wel fijn. Ook een beetje eng, omdat alles nu ineens zo open en bloot en kwetsbaar is, maar toch vooral fijn. Juul loopt nog niet. Hij kruipt en probeert af en toe voorzichtig te staan. Prima, laat het hem maar stap voor stap (letterlijk) proberen. De wond bloedde ditmaal voor het eerst (grote druppels op mijn broek), wat schijnbaar een goed teken is. Wel is het nog steeds een open wond, waar waarschijnlijk voorlopig nog geen huid overheen zal groeien. De arts zei dat er sprake was van 'granulatieweefsel' (als ik hem goed heb verstaan). Dat betekent dat het weefsel dat onder de huid zit, sneller groeit dan de huid die de wond uiteindelijk moet bedekken. In plaats van een gapend gat, dus nu een soort kussentje. Dat was duidelijk te zien.De arts wil het nog een week aankijken en als er dan geen verandering is opgetreden, gaan ze dat weefsel 'aanstippen' (lees: wegbranden), zodat de huid meer kans heeft op genezing. Dit doet natuurlijk flink veel pijn, dus helemaal niet fijn voor Juul. Maar goed, wat moet, dat moet.
Juul komt op dit moment, van top tot teen onder de fruit en yoghurt, de kamer binnengelopen. Ahum, de genezing gaat sneller dan verwacht, hi hi. Ik ga hem even schoonschrobben.

[ Bericht 0% gewijzigd door renzell op 22-11-2006 11:23:51 ]
  † In Memoriam † woensdag 22 november 2006 @ 11:24:41 #193
81992 Githa
pi_43775980
Renzell bloed = een goede doobloeding en dat is fijn!
Ik hoop van harte dat het anstippen niet nodig is, gos, het idee alleen al.
Julius je bent wederom een held
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 22 november 2006 @ 11:27:09 #194
13151 crew  Rewimo
pi_43776042
Goed nieuws dus voor Julius Al klinkt het een beetje eng Zit ie nu in het verband?
  woensdag 22 november 2006 @ 11:31:15 #195
105888 renzell
pi_43776143
Ja Rewimo, in het verband. Het is alleen maar een dun laagje, dus zowel de wond als het enkeltje hebben weinig bescherming. Ben nog een beetje aan het nadenken wat voor schoentjes ik hem nu aan moet doen. Zijn eigen schoenen gaan echt nog niet, en zullen ook veel te veel druk op de wond geven. Misschien stevige slofjes ofzo, en dan met twee paar sokken, zodat ie toch een beetje buiten kan spelen.

[ Bericht 1% gewijzigd door renzell op 22-11-2006 11:41:09 ]
  woensdag 22 november 2006 @ 11:32:36 #196
105888 renzell
pi_43776177
quote:
Op woensdag 22 november 2006 11:24 schreef Githa het volgende:
Renzell bloed = een goede doobloeding en dat is fijn!
Goede doorbloeding inderdaad. Dat was ook wat die arts zei.
  † In Memoriam † woensdag 22 november 2006 @ 11:33:25 #197
81992 Githa
pi_43776204
Zijn sandaaltjes met een open hiel niks ?
wel koud, maar met een extra sok misschien wel te doen, dan knelt het iig niet zo tegen de wond.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 22 november 2006 @ 11:37:55 #198
13151 crew  Rewimo
pi_43776342
Of van die dikke slofsokken met zo'n antislipzooltje?
  woensdag 22 november 2006 @ 11:40:28 #199
105888 renzell
pi_43776412
Ja, dat is inderdaad een goed idee, zowel die slofsokken als die sandaaltjes. Sandaaltjes zijn misschien wel moeilijk te krijgen in deze tijd van het jaar, maar ik ga morgen wel eens even de stad doorstruinen
pi_43776531
Fijn dat het gips er af is En tegelijk eng met die wond.
Ik hoop maar dat het aanstippen niet nodig gaat zijn.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')