Renzell, wat heftig allemaal voor jullie zeg. Lijkt me toch wel erg schrikken ... 
Fijn dat het er wel 'goed' uitzag, dat scheelt een hoop voor jouw gemoedsrust denk ik. Lijkt me wel eng hoor, om zoiets bij je eigen kindje te zien... sterkte!! 
![]()
 voor jou en Julius!!
Githa, wat naar allemaal zeg 
![]()
 ook dat je merkt dat Jordy tussendoor zo vrolijk is (vind ik trouwens wel heel bijzonder hoor, hij zou ook heel zeurderig enz. kunnen worden maar dat doettie dus niet, wat schattig 
![]()
 ... ik denk dat ik dat wel zou doen 
![]()
 ... wat een dapper ventje is het toch! )
En ik denk dat iedereen het fijn vindt om te volgen hoe het met jullie gaat en mee te kunnen leven. Als je alleen maar positieve berichten zou schrijven zou je zelf toch helemaal niets aan het forum hebben? 
Heel veel sterkte, lieve moeder van een klein zielig ventje... 
![]()
Editje: zie net je laatste berichtje, wat fijn dat je merkt dat Jordy hier veel beter behandeld wordt. Het scheelt zó veel, zelfs al bij kindjes die niet ziek zijn, om ze positief en gevoelig te benaderen... zo'n verpleegkundige zou daar al helemaal rekening mee moeten houden. Gelukkig gaat dat bij de ergotherapeute wel goed (maar ze ging een tijdje weg ofzo? had ik dat nou goed begrepen?) ... da's erg fijn.