abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43572600
Githa wat wod er horkerig gereageerd zeg in het ziekenhuis!
Kan me voorstellen dat je boos en verdrietig bent. Het is jouw ventje die ze pijn doen en het iedere keer verschonen is zo heftig vooral als het zo vaak moet.
Hopenlijk is er hulp te vinden.
Hele dikke kus en knuffel

Fijn dat het niet ontstoken is Renzell!!
  woensdag 15 november 2006 @ 11:53:18 #77
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_43572725
Iig goed nieuws dat het niet ontstoken is Renz!
Wel jammer dat het er misschien nog een week langer om moet..
Maar heey, 't is voor een goed doel want als die enkel nog steeds zo dik is.. Maar hij beweegt zich er vooralsnog prima mee toch? Dus dat scheelt dan ook wel weer.

Ik ben benieuwd hoe het nu met Jordy, Githa en Spooky in het ziekenhuis gaat..
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  woensdag 15 november 2006 @ 12:06:15 #78
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_43573022
Hij beweegt zich er goed mee ja, dus eigenlijk is een week extra alleen maar fijn (mits dat Juul pijn scheelt natuurlijk, want echt handig is het niet en echt fijn loopt, klimt en rent het ook niet).
  woensdag 15 november 2006 @ 12:23:16 #79
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_43573424
Nee tuurlijk niet! Zo'n klomp gips zit eigenlijk alleen maar wat in de weg.
En het liefst wil je natuurlijk ook dat je kleine stoere man weer beter is en weer als een dolle door het huis rent.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  † In Memoriam † woensdag 15 november 2006 @ 13:06:51 #80
81992 Githa
pi_43574452
Renzell, wat fijn dat het niet ontstoken is, dat scheelt al een hoop!
Een weekje extra gips is niet fijn, maar zoals je zegt voor Juul nu misschien wel het fijnste.
Sterkte maar weer...

Wij zijn nog niet naar het ziekenhuis geweest hoor, pas om 15.20. vanmorgen hebben we alleen de apotheek bezocht
En ik heb met mijn werk gebeld, wat allemaal niet zo leuk verliep. Veel zieken, mensen die ontslag hebben genomen, vakanties....kort gezegd reageerde mijn baas een beetje van "maar het is té druk" Nu had ik daarna een collega aan de lijn die helemaal geen problemen voorzag en die is naar mijn baas gegaan, nu moet ik vrijdag bellen hoe het gaat en of ik wel niet vrij wil nemen en of dat dus kan Gaf me een vreselijk rot gevoel, of we langs elkaar heen aan het praten waren. Nu ben ik op het moment ook niet een van de helderste qua uitdrukken, komt ook omdat ik zelf eigenlijk niet eens weet hoe of wat, maar goed...
Vrijdag ben ik van plan er zelf heen te gaan. Oog in oog gaat toch altijd wat beter.

Edit: Ohwja, Jordy is maar één keer wakker geweest vannacht dus de pijnstillers helpen en weten we dus ook dat hij echt wakker werdt van de pijn.
pi_43580106
Renzell, gelukkig is het niet ontstoken!

Githa, ben benieuwd hoe het gegaan is!

Was net aan het fietsen met Sara, ze zit dan voorop, en duwt altijd mijn handen weg en wil haar eigen handjes dan op het stuur hebben. Zit ze echt als een koningin in d'r stoelte, en mij maar wegduwen Zo snoepig! doen jullie kids dat ook? zelfde in een winkelwagen, als ik mijn hand ook maar in de buurt van dat ketting-50-cent-ding heb, duwt ze me aan de kant, die plek wil ze dan voor zichzelf hebben
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 15 november 2006 @ 16:18:31 #82
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
  † In Memoriam † woensdag 15 november 2006 @ 16:46:14 #83
81992 Githa
pi_43580678
We zijn weer terug.
De spalk blijft voorlopig uit, en we moeten het verbinden met een rol tussen zijn vingers.
De ergotherapeut vond dat ze allemaal meer dezelfde richting moesten opwerken en vond het jammer maar herkenbaar dat ze Jordy zo 'zakelijk' behandelen.
Bij hun heeft hij dus geen kik gegeven... waarom is het nou zo moeilijk om een beetje begrijpend te zijn naar kinderen ik snap dat niet.
Weken in de soda toch maar niet, we hopen dat de antibiotica voldoende is en anders kunnen we altijd nog starten.
Hij was gewoon overtuigend dat het gewoon niet aan elkaar gaat groeien, daar gaat hij persoonlijk voor zorgen
Morgen weer terug naar hun, geeft me een veel beter gevoel

Hij vond ook dat ik er moe uit zag...goh

Mag ik nog even zeggen dat jullie lief zijn om steeds te luisteren lezen en te reageren
pi_43580701
komt me ook wel bekend voor fuente. en als ik 't winkelwagentje duw accepteert ze mijn handen wel maar soms wil Piet het wagentje duwen en dat kan hij ook al goed. leek mij de ideale oplossing voor het boodschappen doen in een winkel waar ze niet van die kleine wagentjes hebben en waar ik teveel boodschappen moet halen om Piet IN de kar te zetten. maar helaas, madammeke Anna accepteert Piet z'n handen ECHT niet op die duwstang. drama! gelukkig vond Piet mijn voorstel dat hij de kar dan mocht trekken (aan de achterkant) uiteindelijk wel OK, maar op sommige momenten is dat eigenzinnige gedrag niet alleen maar grappig...
pi_43580719
ah githa, lees net je verslag, maar best positief verlopen dus, fijn!
pi_43580730
Dat klinkt al een heel stuk beter Githa
Wat een verschil kunnen mensen toch maken.

En gelukkig is de voet van Julius niet ontstoken!

Ik ben blij voor jullie
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Jubileum moderator woensdag 15 november 2006 @ 20:23:19 #87
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_43587081
Julius gelukkig geen ontstoken voetje en keistoer blauw gips

Jordy eventjes geen spalk en een stuk liever behandeld

Fijn om eventjes dit soort goede berichten te krijgen, ze hebben in mijn ogen nu wel eventjes genoeg doorstaan.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_43587534
Renzell, wat heftig allemaal voor jullie zeg. Lijkt me toch wel erg schrikken ...
Fijn dat het er wel 'goed' uitzag, dat scheelt een hoop voor jouw gemoedsrust denk ik. Lijkt me wel eng hoor, om zoiets bij je eigen kindje te zien... sterkte!! voor jou en Julius!!

Githa, wat naar allemaal zeg ook dat je merkt dat Jordy tussendoor zo vrolijk is (vind ik trouwens wel heel bijzonder hoor, hij zou ook heel zeurderig enz. kunnen worden maar dat doettie dus niet, wat schattig ... ik denk dat ik dat wel zou doen ... wat een dapper ventje is het toch! )
En ik denk dat iedereen het fijn vindt om te volgen hoe het met jullie gaat en mee te kunnen leven. Als je alleen maar positieve berichten zou schrijven zou je zelf toch helemaal niets aan het forum hebben?
Heel veel sterkte, lieve moeder van een klein zielig ventje...

Editje: zie net je laatste berichtje, wat fijn dat je merkt dat Jordy hier veel beter behandeld wordt. Het scheelt zó veel, zelfs al bij kindjes die niet ziek zijn, om ze positief en gevoelig te benaderen... zo'n verpleegkundige zou daar al helemaal rekening mee moeten houden. Gelukkig gaat dat bij de ergotherapeute wel goed (maar ze ging een tijdje weg ofzo? had ik dat nou goed begrepen?) ... da's erg fijn.
  woensdag 15 november 2006 @ 21:11:50 #89
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_43589195
Wat fijn dat jullie bij die ergotherapeut wel goed geholpen worden, githa!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † woensdag 15 november 2006 @ 21:31:27 #90
81992 Githa
pi_43590082
Neej, de chirurg is 2 weken weg, we krijgen een vervanger en daarnaast dus de ergotherapeut.
pi_43593096
had ik helemaal niet op renzells goede nieuws gereageerd, stom. maar hartstikke fijn dat 't niet ontstoken is, en die eventuele week langer mag de pret ook niet drukken. olé voor ju(u)l(lie)!
pi_43593524
Githa, fijn dat het allemaal weer wat positiever is verlopen! Lekker voor jullie! En Jordy blijft lachen, super hoor, lekker ding is het! Ik hoop dat je vanacht weer een stukje beter slaapt!

Julius in een mooi blauw gipsje, weet je nu wel wat er uit dat gips kwam, was dat echt wondvocht, of een verstopt appelpartje? Succes maar weer met hem!

Fuente, ook hier doen en deden de kindertjes dat op de fiets, ik had er ook een toeterbeestje op gekregen van de fietsenmaker waar ook veel aandacht naar uitging. Ze presteerde het ook om mee te remmen of te schakelen op de fiets, maar daar ben ik streng in, dat is verboden terrein voor kinderhandjes.
Winkelwagentjes een ander verhaal, Yoram heeft een hekel aan achteruit rijden, dus vaak gaan we zijwaards, of duw ik de kar aan de andere kant, of trek ik de kat achter me aan, ik heb iig geen last van zijn handjes, en hij niet van de mijne.
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_43593696
Fuente, dan waren het het dus toch Sara en jou man. Ze zag er zo schattig uit met dat roze mutsje op mooi meisje . Je bent vast hartstikke trots op dr.

En we hebben dr inderdaad een broodje gegeven, klopt. Krijgen de kindjes altijd bij ons
pi_43598891
Renz, fijn dat het niet ontstoken is!

Githa, dikke voor Jordy.

Amber staat steeds te dansen. Dan zwaait ze die armen heen en weer en ze beweegt op en neer

Gister ging ze ineens zo staan. Eerst trok ze zich op aan de tafel of bank, maar gister zette ze haar handjes op de grond, voetjes eronder en ze ging staan

Heb het idee dat de ventolin en flixotide goed hun werk doen. Ze hoest een heel stuk minder, nou ja bijna niet meer. Alleen 's ochtends als ze wakker wordt. Het gebruiken van de babyhaler gaat ook heel goed. We gaan op de grond zitten, zetten haar tegen ons borst aan, houden haar armen in een klem en laten haar dan inademen door dat ding terwijl wij zingen. Ik zing dan "op een grote paddestoel" en gedurend het hele liedje hou ik dat ding op d'r gezichtje en het gaat harstikke goed
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 16 november 2006 @ 15:11:00 #95
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_43609424
Githa en Jordy : !!
En misschien is het wel een zegen dat dokter Hork er 2 weken niet is, zijn vervanger kan bijna niet horkeriger zijn, toch?Leve de kind- en moedervriendelijke ergotherapeuten!!
  † In Memoriam † donderdag 16 november 2006 @ 16:05:14 #96
81992 Githa
pi_43611334
Nou Smirre, het is de chirurg niet die zo horkerig ( wat een woord he! ) doet, maar vooral de verpleegkundige van de chirurg en die is er dus wel maar ach, doordat de chirurg er niet is mogen we 3x zoveel naar de ergotherapeut en maar 2 x per week naar haar
Vandaag ook weer geweest en weer geen huilende Jordy het zag er weer wat beter uit, de antibiotica doet dus zijn werk, hopen dat we het zo kunnen houden.

Weet je dat die mensen gewoon zo lief zijn dat ik hun pruve nummers heb gekregen zodat ik s' avonds en in het weekend gewoon óók kan bellen en dus niet naar de HP of EHBO hoef ik vind het gewoon geweldig!

Vicky goed he! dat het hoesten bijna over is, mocht onderhand ook wel he
Moet ze dit nu blijven gebruiken ?

Juuuuuuuul, hoe gaat ie vandaag met jou vent ?
pi_43611400
Githa, ik moest het 2 weken gebruiken en dan kijken wat er gaat gebeuren...

Wat lief van die mensen!! En wat is Jordy een stoere, dappere vent
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_43611856
Githa, wat fijn dat het zo goed ging

Cheesecake, ik ben megatrots op mijn meiske het is zo'n heerlijke frummel We komen we es vaker bij waar jij werkt, als je ons nog eens ziet, gewoon roepen hoor

Vicky, wat lief van dat dansen zeg Sara doet dat ook, swingen joh! Echt zo leuk om te zien! En fijn dat de medicijnen goed aanslaan!

Sara is echt weer een stuk opgeknapt. Ze is weer lekker vrolijk en eet weer goed. Afgelopen nacht werd ze nog wel wakker en heeft ze met manlief opgezeten van 1 tot half 3, maar of dat nou echt van d'r oortjes was We laten ze morgen nog even checken en dan zien we wel.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  † In Memoriam † donderdag 16 november 2006 @ 16:19:16 #99
81992 Githa
pi_43611887
Troel, wat een lief kaartje heb je Jordy gestuurd, dank je wel
  donderdag 16 november 2006 @ 16:34:34 #100
35189 Troel
scherp en bot
pi_43612525
quote: