Renzell, die tafelmanieren zijn zelfs hier al herkenbaar. Zodra Sara vindt dat ze klaar is met eten, begint ze ermee te gooien, grrrrr, mijn 'zoveel-moeite-voor-gedaan-lekkere-brouwseltje' eindigt met enige regelmaat tegen de muur, in m'n haar, in papa's haar en op de grond
![]()
Githa, wat rottig zeg, dat is zo te zien niet makkelijk om te regelen met wond verzorging! Hopelijk vind je er een goede oplossing voor, dikke knuffel hoor
Bix, Sara knapt redelijk op! Gistermiddag was ze na haar middagslaapje niet lekker, weer veel huilen, en zodra ze ging liggen was het nog harder huilen. Heel veel hangen bij mij. Ze at wel weer lekker goed. Gisteravond kwam ze moeilijk in slaap, heeft ze een zetpilletje gehad en rond 21:00 dan toch lekker slapen. Ze werd vannacht 3 keer wakker, maar viel ook weer zelf lekker in slaap.
Ik denk dat we morgen nog een keer d'r oortjes laten nakijken, om er zeker van te zijn dat het om z'n terugweg is, al heb ik het idee van wel.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
SaraMerel Ukje