Kan ik me indenken! Sara's ontsteking was vorige week over het ergste heen, op z'n retour zeg maar. Nou is het niet verbeterd, maar nog steeds op hetzelfde punt. Zelf ben ik eigenlijk niet zo van de AB, mijn moeder heeft ooit een allergische reactie op penicilline gehad (raakte toen in een shock en dat ging maar net goed) en mijn jongste broertje heeft door een teveel aan AB een hartruisje overgehouden (z'n hartklepjes sluiten niet meer goed). Zelf hou ik er totaal niet van, alhoewel er natuurlijk altijd situaties zijn waarin het gewoon nodig is.quote:Op vrijdag 17 november 2006 17:38 schreef Githa het volgende:
Waarom niet nu al een kuur Fuente? lijkt me toch wel heel lang duren zo, nu blijkt dat het nog net zo is als vorige week.
Ik vind het zo zielig als die kleintjes zo veel pijn moeten lijden en een oorontsteking kan venijnig zeer doen.
Nouja, duidelijk tochquote:
Lief dat je het vraagt. Het gaat heel goed Suzanna, echt ,we merken er bijna niks meer van. Ik denk dat als het gips eraf gaat, het wel weer een drama zal worden, maar zolang het goed verpakt is kunnen we er allebei aardig mee uit de voeten. Woensdag weer naar het ziekenhuis, dan weten we meer.quote:Op vrijdag 17 november 2006 08:22 schreef Suzanna het volgende:
Renzell, hoe is t met Julius vandaag?
beetje laatquote:Op zaterdag 18 november 2006 14:56 schreef Githa het volgende:
Neej, is ook zo Martineke, maar hoe doorbreek ik die cirkel dan?
Want door te corrigeren lijkt het wel of ik iets trigger, waardoor hij dus echt heel boos wordt. Zo ken ik Jordy helemaal niet.
Maar goed, het lijkt jou dus beter om idd er tegenin te gaan ipv meer troost te bieden?
Ik wil hem zo graag helpen![]()
Ik weet alleen wat mij is uitgelegd door een longverpleegkundige maar das 10 jaar terug en heb dus dingen iets wat verward. flixotide is ontstekingsremmer die de longblaasjes openhoudt en verwijdt op langere termij idd en de ontsteking tegen gata en ventolin voor het acutere verwijderenweer aan de inhaler is zelfquote:Op donderdag 16 november 2006 19:02 schreef Lois het volgende:
[..]
Volgens mij he, is Flixotide een ontstekingsremmer en doet het weinig of niks aan luchtwegverwijden. Ventolin is het middel om de luchtblaasjes open te zetten. Flixotide, de ontstekingsremmer, zorgt alleen dat de boel niet gaat ontsteken, en dat werkt pas na ongeveer 6 weken.
(ik zag net pas dat Amber dat middel gebruikte en was even op zoek gegaan waar het stond gemeld en zag dit. vandaar mijn verlate, betweterige reactie)
Goede doorbloeding inderdaad. Dat was ook wat die arts zei.quote:Op woensdag 22 november 2006 11:24 schreef Githa het volgende:
Renzellbloed = een goede doobloeding en dat is fijn!
Ben ze vorige week nog tegen gekomen ergens online en ze waren natuurlijk in de uitverkoop.quote:Op woensdag 22 november 2006 11:40 schreef renzell het volgende:
Ja, dat is inderdaad een goed idee, zowel die slofsokken als die sandaaltjes. Sandaaltjes zijn misschien wel moeilijk te krijgen in deze tijd van het jaar, maar ik ga morgen wel eens even de stad doorstruinen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |