Had als partij kleurenquote:Op maandag 13 november 2006 16:01 schreef Yurithemaster het volgende:
Zij spelen in dezelfde kleuren als de nsb
quote:Op maandag 13 november 2006 16:00 schreef Flitspaal het volgende:
Rood-zwart als clubkleuren?
Juist, het is een uitdrukking die vooral bij Sparta leeft. Sparta en Excelsior zijn de twee clubs van Noord, en Excelsior werkt samen met Feyenoord, de "bezetter" van Zuid....quote:Op maandag 13 november 2006 16:05 schreef Flitspaal het volgende:
Ze geven hun eigen "bestaan/kansen" op voor Feyenoord?
?quote:Op maandag 13 november 2006 16:09 schreef erkel het volgende:
wtf dat plaatjeal eens eerder gezien, maar blijft ranzig
Grrr, ik had gehoopt dat niemand hem had gezien. Was kennelijk een ding dat deeplinking moest tegengaan.... het heeft er dus welgeteld 7 seconden opgestaan....quote:Op maandag 13 november 2006 16:09 schreef erkel het volgende:
wtf dat plaatjeal eens eerder gezien, maar blijft ranzig
haha helaas, toch gespot. errug ranzigquote:Op maandag 13 november 2006 16:10 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Grrr, ik had gehoopt dat niemand hem had gezien. Was kennelijk een ding dat deeplinking moest tegengaan.... het heeft er dus welgeteld 7 seconden opgestaan....
Het was goatse....![]()
Goatse is een held!quote:Op maandag 13 november 2006 16:10 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Grrr, ik had gehoopt dat niemand hem had gezien. Was kennelijk een ding dat deeplinking moest tegengaan.... het heeft er dus welgeteld 7 seconden opgestaan....
Het was goatse....![]()
Niet gezienquote:Op maandag 13 november 2006 16:10 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Het was goatse....![]()
Je hebt toch Google?quote:Op maandag 13 november 2006 16:11 schreef Neleos het volgende:
Nu word ik wel benieuwd.
Nou, wees eerlijk. De beste man heeft het voor elkaar gekregen wereldberoemd te worden met slechst zijn anus als instrument.quote:Op maandag 13 november 2006 16:12 schreef Mark_V het volgende:
[..]
, die opoffering, die perfectie, die trouwring
![]()
Hij zit zelfs in het eindlevel van UT2004quote:Op maandag 13 november 2006 16:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, wees eerlijk. De beste man heeft het voor elkaar gekregen wereldberoemd te worden met slechst zijn anus als instrument.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |