Ik ben hier nog niet zo lang, en ik vind Jayhawk liefquote:Op maandag 13 november 2006 13:15 schreef Etcetera het volgende:
[..]
vergis je niet, volgens mij is dit al zijn 2e of 3e laatse kans
Good job! Verwijst hij naar Hanny in zijn werk trouwens?quote:Op maandag 13 november 2006 13:24 schreef Gooitzen het volgende:
Wimie, Tijgetje, Matroos Vosch, Woelrat, Hanny Michaelis.
Dank het niet, misschien nog in Op weg naar het einde, maar volgens mij waren ze toen al gescheiden. Ik heb de vraag ook een keer gesteld.quote:Op maandag 13 november 2006 13:25 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Good job! Verwijst hij naar Hanny in zijn werk trouwens?
Dacht je origineel te zijnquote:Op maandag 13 november 2006 13:28 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Dank het niet, misschien nog in Op weg naar het einde, maar volgens mij waren ze toen al gescheiden. Ik heb de vraag ook een keer gesteld.
Zullen we dat maar niet doen. Dan worden mensen verdrietig. Als je me een punt geeft, stel ik een andere vraag.quote:Op maandag 13 november 2006 13:29 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Dacht je origineel te zijn![]()
Als je nou vraagt wat de echte namen van deze mensen zijn, heb ik weer de beurt zodat ik weer een reve vraag kan stellen![]()
Ik heb het licht gezien, ik wil vanaf heden alleen nog maar literatuurvragenquote:Op maandag 13 november 2006 13:33 schreef Lienekien het volgende:
Geen literatuurvragen, hoor.
Merci. Ik moest ook direct aan dat plaatje van FoSu denken.quote:Op maandag 13 november 2006 13:34 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik heb het licht gezien, ik wil vanaf heden alleen nog maar literatuurvragen
Punt is gegeven
Netjes hoor.quote:Op maandag 13 november 2006 13:37 schreef Mark_V het volgende:
von stauffenbergh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |