Je bod staat genoteerd. Ik laat het nog even lopen, want ik wil qua prijs eigenlijk nog wat omhoog.quote:
Maakt mij niet uitquote:Op maandag 13 november 2006 13:20 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Je bod staat genoteerd. Ik laat het nog even lopen, want ik wil qua prijs eigenlijk nog wat omhoog.
Waar zou je m op willen komen halen?
Voor 120 hebben we een deal, dan kunnen we morgenavond alles afhandelen in Den Haag, woon ik zelf ook.quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:45 schreef dahei het volgende:
Ik wil hem wel graag vandaag of morgenavond ophalen, want mijn huidige telefoon is nogal brak. Als iemand hoger bied, dan heb ik pech, anders hoop ik dat het wel gaat lukken
Ik mail je in de loop van de dag even.quote:Op woensdag 15 november 2006 00:42 schreef dahei het volgende:
Laten we dan het verschil delen en er 115 van maken. Dit is voor mij de grens. Als je akkoord bent, mail dan even naar het e-mail adres in mijn profiel, dan maken we even een afspraak.
Inderdaad, hij is zelfs al unlocked en werkt perfect. Bedankt WheeleE!quote:Op woensdag 15 november 2006 21:23 schreef WheeleE het volgende:
Helaas voor UncleScrooge, de telefoon is verkocht aan Dahei.
Geunlocked? Zelf gedaan? Nice workquote:Op woensdag 15 november 2006 21:46 schreef dahei het volgende:
[..]
Inderdaad, hij is zelfs al unlocked en werkt perfect. Bedankt WheeleE!
Ja, inderdaad zelf gedaan! Er zijn van die sites die het voor 1 euro 30 (per gesprek) doen...quote:Op woensdag 15 november 2006 21:55 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Geunlocked? Zelf gedaan? Nice work
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |