Lijkt wel de ds release lijst. Weinig boeiends maar dat komt welquote:Op dinsdag 14 november 2006 00:50 schreef Blinker het volgende:
[..]
Sports en Zelda zijn absolute musts, maar voor de rest heb ik nog niet zoveel bijzonders gezien.
Maar dat kan altijd nog komen..
Nouja, Zelda is wel boeiend vind ik, maar niet een reden om speciaal een Wii te kopen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 00:56 schreef disjfa het volgende:
[..]
Lijkt wel de ds release lijst. Weinig boeiends maar dat komt wel
alzou zelda op de ps3 uitkomen en ik moest er 600 euros voor lappen was ik nog steeds de eerste.quote:Op dinsdag 14 november 2006 01:06 schreef Blinker het volgende:
[..]
Nouja, Zelda is wel boeiend vind ik, maar niet een reden om speciaal een Wii te kopen.
Het blijft veel geld
quote:Op dinsdag 14 november 2006 08:10 schreef Strolie75 het volgende:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=128456![]()
![]()
quote:Making women paranoid about their weight and offering a solution = gazillion sales.
Waarvan?quote:Op dinsdag 14 november 2006 08:37 schreef CrazyRay het volgende:
ik neem vanavand nog wel de cam mee, misschien nog even wat sneaky foto`s maken
quote:Hey guys,
A few things.
1. We're still working on getting video reviews for Trauma Center and Wii Sports up. Should came late, late tonight.
2. There's a new Zelda video in our media section. It has a spoiler warning.
3. Twilight Princess is very likely the best Zelda ever made.
4. Monkey Ball rocks, too.
Matt
als je een scart aansluiting hebt wel ja.quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:40 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Ehm, zo'n RGB kabel, kan die in alle TV's?
ik vind van niet...quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:08 schreef McGilles het volgende:
Is het nou echt de moeite waard om zo'n RGB kabel aan te schaffen?
Ja. RGB maakt het beeld scherper en rustiger in 60hz mode. Met de composite kabel staat de console standaard op 50hz en kun je dus niet de volle 60 frames per seconde halen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:08 schreef McGilles het volgende:
Is het nou echt de moeite waard om zo'n RGB kabel aan te schaffen?
Dan doe ik die er ook maar bijquote:Op dinsdag 14 november 2006 11:15 schreef BMH het volgende:
[..]
Ja. RGB maakt het beeld scherper en rustiger in 60hz mode.
Bij de gameshops in de buurtquote:Op dinsdag 14 november 2006 11:16 schreef McGilles het volgende:
[..]
Dan doe ik die er ook maar bijAls ie in ieder geval te koop is bij de Bart Smit oid bij de launch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |