Stiekem enz.quote:I ended up playing through about 75 percent of the game using the standard composite cables that ship with the Wii, until I managed to snag some component cables towards the end. The difference in quality, clarity and imagery between the quite frankly subpar composite signal and the sexy 480p component signal was night and day. A sharper, more vibrant image enhanced the game experience significantly, so if you have the means, I highly recommend using component input.
Jazeker daar waren al foto's van toch? Ik zoek ze even op!quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:28 schreef __Saviour__ het volgende:
Is er al iets bekend over Wii demopods in winkels?
zie OPquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:17 schreef Erwtensoep het volgende:
Komt Excite Truck nog op de launch?
Idd hij klopt niet meer want Blazing Angels: Squadrons of WWII is ook uitgestelt naar feb 07quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Die klopt niet.
Je kunt wel merken dat hier allemaal Super Monkey Ball haters zittenquote:
Super Monkey Ball zuigt.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:35 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Je kunt wel merken dat hier allemaal Super Monkey Ball haters zitten![]()
En dat terwijl die game ook bij de betere launchgames hoort, naast Zelda![]()
Jij hebt het dus al gespeeldquote:
quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:18 schreef Kill_em_all het volgende:
Heeft die component niet ook een scart aansluiting? op een foto van dat ding zat een scart blok aan het einde en zo'n klein ding voor in je wii? want op mijn tv zit alleen een scart aansluiting maar die kan ik niet gebruiken met de standaard kabel want dat zijn van die plugjes?
4(,5) hier. 2x DVD brander in laptop en PC, 1x DVD in Xbox Media Center en 1x DVD van US Blaster. Oh en nog eentje in brokjes en stukjes voor onderdelen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:25 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, het is zo.
Er wordt enkel DVD-playback opengesteld via een software update. Meer niet. Het zou echter wel te groot zijn om het te downloaden geloof ik, maar dat weet ik niet meer zeker. Who gives a fuck, in elke kamer staan ondertussen wel 23 DVD-spelers.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:10 schreef Oksel het volgende:
Hebben alleen dure TV's component?
Ik heb een breedbeeld nu, maar die heeft alleen SCART. En ik wil wel de audio aansluiten op mijn versterker...
quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:46 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
[High Definition & Multichannel Audio] #6
Post het dan daar![]()
Gewoon een verzameling mini-games die je bij een extra WiiMote krijgt. paar leuke spelletjes bij(shooting, billiards), maar meeste is toch wel simplistisch...quote:Op woensdag 15 november 2006 00:28 schreef febster het volgende:
Het stomme is dat ik bizar weinig hoor over Wiiplay, en het ook niet in de OP staat als launch(terwijl ik hem wel als pre order heb staan)
quote:Op woensdag 15 november 2006 00:26 schreef BroesWillems het volgende:
Whoppa, heb net de Wii geprobeerd
zeer korte impressie van spellen die ik gespeeld:
Excite Truck : Haal ik denk ik wel wanneer die uit komtAgree
![]()
Wario Ware :Double check
![]()
Wii Sports : Lachen, zeker met meerder... en ook leuk om te kijken naar anderen...Ben ik weer iets enthousiaster over, echt een topgame![]()
Red Steel : Tegenvaller... wou ik bij de launch halen... doe ik toch maar niet... Hoop deze te proberen op de Gameplay, alleen ben ik nu iets minder enthousiast![]()
Wii Play : Leuk om erbij te hebben en de wii aan anderen te demonstreren. Shooting vind ik anders erg geslaagd met zijn tweëen![]()
Tony Hawk : potentie... te kort gespeeld. Ben benieuwd of die ook op de Gameplay te spelen is
Mario Strikers Charged: Verrassend leuk...Behoorlijk leuk zelfs, lijkt alleen misschien teveel op zijn voorganger
![]()
Bij boxen duurde het iets te lang voordat ik de controls helemaal door had dus werd ik al snel knock out geslagenquote:Op woensdag 15 november 2006 00:36 schreef BroesWillems het volgende:
Wii Sports ben ik ook super enthousiast over... vooral boxen
en bij Play is Shooting idd vermakelijk met z'n 2en...
en de mario strikers op de GC heb ik nooit gespeeldt...
Hoe zit dat? Welke controller+game pakketten komen er nog meer?quote:Op woensdag 15 november 2006 00:40 schreef gamefreek het volgende:
En voor 10 euro (wat je uiteindelijk voor de game betaald omdat je de controller erbij krijgt) kun je Wii Play gewoon niet laten liggen![]()
Ik weet wel wat WiiPlay is, maar het verbaast me dat het nergens voorkomt. Het stuk van IGN is al heel oud en in deze OP staat het niet eens gemeld als launchtitel. Ik had het spel in eerste instantie ook gemist en Fokgames had er in het begin ook niks over, het blijft een beetje onder de radar hangen ofzoquote:Op woensdag 15 november 2006 00:31 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Gewoon een verzameling mini-games die je bij een extra WiiMote krijgt. paar leuke spelletjes bij(shooting, billiards), maar meeste is toch wel simplistisch...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |