Hoe kun je dat spel missenquote:Op woensdag 15 november 2006 11:02 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
jep, maar niet gedaan, zeg er wel goed uit!
Van IGNquote:Call Of Duty 3 - 7.7
Wii sports - 7.5
Trauma Center - 8.0
SMB - 8.4
Waarom Zelda gespeeldquote:Op woensdag 15 november 2006 11:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zelda gespeeldBinnenkort mn preview op FOKgames. Dat wordt wat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
quote:Op woensdag 15 november 2006 12:48 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Waarom Zelda gespeeld. Op een beurs
. Dat vind ik nou echt zo'n game die je lekker in de huiskamer moet spelen ( een heel weekend lang
).
Daarom heb ik zelda niet gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat een bs.quote:Op woensdag 15 november 2006 12:53 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Daarom heb ik zelda niet gedaan![]()
Heel verstandig. Niet normaal hoe hier met demopods wordt omgegaanquote:Op woensdag 15 november 2006 14:13 schreef BMH het volgende:
Nieuws: Er komen geen speelbare demopods in de Nederlandse winkels... Enkel tv's die filmpjes afspelen!
EH?quote:Op woensdag 15 november 2006 14:13 schreef BMH het volgende:
Nieuws: Er komen geen speelbare demopods in de Nederlandse winkels... Enkel tv's die filmpjes afspelen!
idd, hoe sommige DS'en eruit zien is niet normaal, gewoon met de sleutels bekrast...quote:Op woensdag 15 november 2006 14:25 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Heel verstandig. Niet normaal hoe hier met demopods wordt omgegaan
In Enschede werken ze nog (op die van de Mediamarkt na.. Maarjah.. Daar komen ook een hele zooi Turken).quote:Op woensdag 15 november 2006 14:28 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Nooit een DS demopod gezien? Die dingen worden gewoon bruut mishandeld man
En je hebt geen idee van wat er met een Wii-mote en een Nunchuck kan worden gedaan...?quote:Op woensdag 15 november 2006 14:30 schreef MMaRsu het volgende:
Ehm tuurlijk wel maar dat is de DS. Nog nooit een Psp demopod gezien waar mee gekut was. en de Cube demopods ook niet, 360 ook niet en bij de Ps2 zijn alleen de analoge sticks hun grip kwijt.
ik ook, maar kijk nu eerst ff de kat uit de boom...quote:Op woensdag 15 november 2006 14:34 schreef Oksel het volgende:
Waarom valt bij iedereen Red Steel zo tegen? Die wilde ik halen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |