Zelfs een onschuldige opmerking met een knipoog komt al niet meer door de censuur.quote:Op maandag 13 november 2006 12:43 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Waarom geen "Hassoef Akbar, een nieuwe wfl mod". (Groot Varken, een nieuwe wef mod").
quote:[ Bericht 75% gewijzigd door Triggershot op 13-11-2006 12:42 (Doe het elders) ]
Probeer het in WFL slowchatquote:Op maandag 13 november 2006 12:46 schreef buachaille het volgende:
[..]
Zelfs een onschuldige opmerking met een knipoog komt al niet meer door de censuur.
[..]
quote:Op maandag 13 november 2006 14:25 schreef Akkersloot het volgende:
Hopende op een vruchtbare samenwerking.![]()
Ik had jou zelfs gefeliciteerd.quote:
Thnxquote:Op maandag 13 november 2006 14:03 schreef VonHinten het volgende:
Ow dít is het officiële feli-trigger-topic..
Had het al in WFL-LFC gedaan, maar vooruit, hier ook nog een keer! Feli
Was nog ff geduld hebbenquote:
Onverwacht, maar sympathiekquote:Op maandag 13 november 2006 14:25 schreef Akkersloot het volgende:
Trigger ook mijn felicitatie.
Hopende op een vruchtbare samenwerking.![]()
Thnx, hoop het welquote:Op maandag 13 november 2006 19:25 schreef STORMSEEKER het volgende:
Feli Trig![]()
Je gaat hopelijk toch wel 'regeren' volgens het principe; 'streng maar rechtvaardig' ?![]()
Veel mensen vonden het idd opvallend, Thnxquote:Op maandag 13 november 2006 20:57 schreef Reya het volgende:
Eerlijk gezegd vond ik de keuze voor jou wat opvallend, maar het is een goed gebruik in de wetenschap ( en in het Christendom) om pas te oordelen wanneer er ook werkelijk iets te oordelen valt. Dus veel succes, en hopelijk vind je je draai als moderator
![]()
Hij wilde de sharia invoeren, dus dat komt wel goedquote:Op maandag 13 november 2006 19:25 schreef STORMSEEKER het volgende:
Feli Trig![]()
Je gaat hopelijk toch wel 'regeren' volgens het principe; 'streng maar rechtvaardig' ?![]()
Ben jij nou nog steeds mod?quote:Op maandag 13 november 2006 22:54 schreef Doffy het volgende:
[..]
Hij wilde de sharia invoeren, dus dat komt wel goed
Hey meid!quote:Op dinsdag 14 november 2006 06:49 schreef Causa het volgende:
Triggershot
whoejjj, Dat is top zo![]()
Veel succes en plezier![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |