ik hoop dat ze dat dansje precies na moeten doen hahahahaquote:Op maandag 13 november 2006 19:59 schreef Ecila111 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Ass5Q0mKb3U
ze krijgen een instructievideo en rik zal wel de choreografie aanleren..quote:Op maandag 13 november 2006 20:13 schreef sade42 het volgende:
[..]
ik hoop dat ze dat dansje precies na moeten doen hahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
Een soortgelijke post wilde ik ook net plaatsen.quote:Op maandag 13 november 2006 20:37 schreef schizolientje het volgende:
Jeroen blijft dus, anders hadden ze kunnen wachten met Oma
Hoeft niet. Er werd gezegd dat Semih niet vergeten zal worden; ook hij krijgt een groet van het thuisfront.quote:Op maandag 13 november 2006 20:37 schreef schizolientje het volgende:
Jeroen blijft dus, anders hadden ze kunnen wachten met Oma
Ten eerste gaat de aandacht niet naar haar en ten tweede baalt ze misschien al dat Jeroen eventueel kan blijven.quote:Op maandag 13 november 2006 20:40 schreef sade42 het volgende:
wat is er met Mo aan de hand dan?
Dat is z'n werk als voorzitter van een meer-bewegen comité ofzo/quote:Op maandag 13 november 2006 20:09 schreef schizolientje het volgende:
en dat die rosenmuller zich hier voor leent!!!!!!!
Of tussen Sjaan en Marliesquote:Op maandag 13 november 2006 21:32 schreef yellowfirst het volgende:
En nu maar hopen op een leuke confrontatie tussen E10 en Egbert.....![]()
Ja inderdaad, de stem van Jeroen bepaald wie er op de bank komt.quote:Op maandag 13 november 2006 21:37 schreef schatje het volgende:
Rik siddert ook van angst voor een mogelijke stem van Jeroen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |