Als je enigszins weet wat autistisch inhoudt dan zou je dat niet zeggen. Denk eerst eens na over hetgeen je over een persoon zegt.quote:Op maandag 13 november 2006 22:07 schreef 2live het volgende:
[..]
ja jeroen is wat dat betreft wel aardig autistisch![]()
de dames zorgen er wel voorquote:Op maandag 13 november 2006 22:07 schreef yellowfirst het volgende:
Jeroen zal niet Sabrina stemmen en dus...ook niet Monique? Zusje tenslotte! Dus..Tijn of Rik......ik denk Rik.....
dat gaat ie niet redden denk ik...quote:Op maandag 13 november 2006 22:07 schreef yellowfirst het volgende:
Jeroen zal niet Sabrina stemmen en dus...ook niet Monique? Zusje tenslotte! Dus..Tijn of Rik......ik denk Rik.....
dat weet ik heel erg goed!quote:Op maandag 13 november 2006 22:11 schreef NS het volgende:
[..]
Als je enigszins weet wat autistisch inhoudt dan zou je dat niet zeggen. Denk eerst eens na over hetgeen je over een persoon zegt.
Moeilijk inschatten lijkt me als je in BB zit, dus wordt gokken voor Jeroen.quote:Op maandag 13 november 2006 22:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat gaat ie niet redden denk ik...![]()
hij moet wel Monique of tijn doen om een beetje kans te maken schat ik zo...
(maar wat dan nog, de persoon gaat er niet uit)
ik zou het leuker vinden dat ze met z'n allen genomineerd staan.quote:Op maandag 13 november 2006 22:12 schreef scanman01 het volgende:
Sabrina stemt niet op Jeroen, dus dat zal Rik worden. De rest stemt wel op Jeroen. En Jeroen stemt Rik. Dus Rik en Jeroen op de bank. Dat kan spannend worden.
Denk je niet dat Jeroen dan eindelijk eens wordt gekloptquote:Op maandag 13 november 2006 22:12 schreef scanman01 het volgende:
Sabrina stemt niet op Jeroen, dus dat zal Rik worden. De rest stemt wel op Jeroen. En Jeroen stemt Rik. Dus Rik en Jeroen op de bank. Dat kan spannend worden.
sa op rik? dacht t nie... rik heeft n uurtje of 8 aan de jurk van jenna gewerkt..quote:Op maandag 13 november 2006 22:13 schreef scanman01 het volgende:
Maar misschien geven ze iedereen 1 stem zodat ze allemaal op de bank zitten.
da's inderdaad zijn pech. ik hoop dat ie niet denkt dat Tijn populair is...quote:Op maandag 13 november 2006 22:14 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Moeilijk inschatten lijkt me als je in BB zit, dus wordt gokken voor Jeroen.
Door Rik? Ik mag het toch echt niet hopenquote:Op maandag 13 november 2006 22:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Denk je niet dat Jeroen dan eindelijk eens wordt geklopt
eens! dat zou lef hebben zijn als ze elkaar gaan nomineren en de kijker laten beslissen wie er gaat.....quote:Op maandag 13 november 2006 22:15 schreef neferhone het volgende:
[..]
ik zou het leuker vinden dat ze met z'n allen genomineerd staan.doen ze toch niet
Zal best, maar Jeroen is haar maatje en Tijn is Monique's maatje. Wie moet ze anders nomineren?quote:Op maandag 13 november 2006 22:15 schreef gerxan het volgende:
[..]
sa op rik? dacht t nie... rik heeft n uurtje of 8 aan de jurk van jenna gewerkt..
ze was m eeuwig dankbaar
Rik is gek genoeg een van de weinigen die het wel eens zou kunnen winnen van Jeroenquote:Op maandag 13 november 2006 22:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Denk je niet dat Jeroen dan eindelijk eens wordt geklopt
ik hoop zo dat dat ellendige pakt van broers en zussen doorbroken wordt...quote:Op maandag 13 november 2006 22:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Door Rik? Ik mag het toch echt niet hopen
Dat hebben ze bijna allemaal volgens mijquote:Op maandag 13 november 2006 22:17 schreef neferhone het volgende:
rik voelt zich niet begrepen als hij niet wint van jeroen
In principe zo klaar als een klontje maar..............................niets is zeker......quote:Op maandag 13 november 2006 22:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zal best, maar Jeroen is haar maatje en Tijn is Monique's maatje. Wie moet ze anders nomineren?
normaal gesproken tijn... maar vind mo nie leuk, word dus jeroenquote:Op maandag 13 november 2006 22:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zal best, maar Jeroen is haar maatje en Tijn is Monique's maatje. Wie moet ze anders nomineren?
zo populair is hij nu ook weer niet onder de homo's van wat ik weet'die vinden hem nepquote:Op maandag 13 november 2006 22:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Rik is gek genoeg een van de weinigen die het wel eens zou kunnen winnen van Jeroen
Kan die vieze ventje eindelijk eens het huis uit... please please...quote:Op maandag 13 november 2006 22:18 schreef schatje het volgende:
Jezus, Rik zou zich niet begrepen voelen als hij van Jeroen verliest op de bank.
het is bijna een nog grotere jenker als Tijnquote:Op maandag 13 november 2006 22:18 schreef schatje het volgende:
Jezus, Rik zou zich niet begrepen voelen als hij van Jeroen verliest op de bank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |