abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43497973
Tjah daar woon je dan in Nederland en je kunt geen kant meer uit, alles wordt door de regering geblokkeerd. Grote autos moeten verboden worden, het onderwijs heeft steeds meer achterstand, meer en meer gezinnen bouwen een grote schuld op en gaan onder de armoede grens.

Geen wonder dat meer en meer mensen uit dat land daar wegtrekken, de regering wordt ook nog eens behuist door one issue partijen en partijen die meer denken in een soap serie te leven dan in de echte wereld. Gutte gutte gut wat wordt Nederland toch niet bestuurd. Partijen die niet gekozen zijn tijdens de verkiezingen lijken het via de media voor het zeggen te hebben en schreeuwen moord en brand.

Top managers worden weggejagen uit de zakenwereld omdat er kamervragen gesteld worden over hun salaris van 250.000 euro per jaar. Geld verdienen is verboden en de belasting blijft maar stijgen, je betaald je de pleuris voor een liter benzine en de ziekte zorg lijkt zo uit 1930 te komen. Klantvriendelijkheid in de winkels is ver te zoeken.

Het leef niveau blijft zichtbaar kelderen en iedereen vindt het maar ok. Nog even en Nederland lijkt op een communistisch oostblokland.

Blijf lekker slapen Nederland, jullie komen er wel.
Free people own guns! Slaves do not!
  maandag 13 november 2006 @ 04:25:00 #2
64922 Tjahzi
cant touch me
pi_43497990
fight 2 survive.... niet alles is gratis en voor niks

survival of the fittest... ga anders een eigen land stichten in the middle of the dessert!
  maandag 13 november 2006 @ 04:26:03 #3
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_43497995
Jij was toch opgesodemieterd naar de VS? Blijf daar dan lekker met je StefanP holmaat en hou je kop dicht mbt Nederland.

Lekker vanuit je luie stoeltje kankeren op NL maar er in de tussentijd niet meer wonen. Nee...dat is leuk
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_43498007
quote:
Op maandag 13 november 2006 04:26 schreef Nembrionic het volgende:
Jij was toch opgesodemieterd naar de VS? Blijf daar dan lekker met je StefanP holmaat en hou je kop dicht mbt Nederland.

Lekker vanuit je luie stoeltje kankeren op NL maar er in de tussentijd niet meer wonen. Nee...dat is leuk
Een beetje hetzelfde dus wat 'we' hier doen op de VS? .
ijs_beer fan!
pi_43498013
quote:

Goed dat ze drugs niet illegaal gemaakt hebben, dat houd mensen zoals jij uit een gevarenzone.
  maandag 13 november 2006 @ 04:33:35 #6
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_43498016
quote:
Op maandag 13 november 2006 04:29 schreef NanKing het volgende:

[..]

Een beetje hetzelfde dus wat 'we' hier doen op de VS? .
Nee..dat is onwetenheid. Wij zijn niet met 16,5 miljoen uit de VS vertrokken om er vervolgens op te gaan kankeren.
pi_43498017
quote:
Op maandag 13 november 2006 04:20 schreef Vampier het volgende:
Tjah daar woon je dan in Nederland en je kunt geen kant meer uit, alles wordt door de regering geblokkeerd. Grote autos moeten verboden worden, het onderwijs heeft steeds meer achterstand, meer en meer gezinnen bouwen een grote schuld op en gaan onder de armoede grens.

Geen wonder dat meer en meer mensen uit dat land daar wegtrekken, de regering wordt ook nog eens behuist door one issue partijen en partijen die meer denken in een soap serie te leven dan in de echte wereld. Gutte gutte gut wat wordt Nederland toch niet bestuurd. Partijen die niet gekozen zijn tijdens de verkiezingen lijken het via de media voor het zeggen te hebben en schreeuwen moord en brand.

Top managers worden weggejagen uit de zakenwereld omdat er kamervragen gesteld worden over hun salaris van 250.000 euro per jaar. Geld verdienen is verboden en de belasting blijft maar stijgen, je betaald je de pleuris voor een liter benzine en de ziekte zorg lijkt zo uit 1930 te komen. Klantvriendelijkheid in de winkels is ver te zoeken.

Het leef niveau blijft zichtbaar kelderen en iedereen vindt het maar ok. Nog even en Nederland lijkt op een communistisch oostblokland.

Blijf lekker slapen Nederland, jullie komen er wel.
Ik hou van Nederland.
Van duinen tot zee, van stranden tot nieuwbouwwijken, van kleinschaligheid tot dichtbevolktheid, van cabaret tot kleinkunstacademie, van drop tot hasj, van links tot rechts, maar eigenlijk in het midden blijven...
Oneindig veel plezier in Amerika nog steeds, maar val ons er niet mee lastig.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lamon op 13-11-2006 04:42:10 ]
  maandag 13 november 2006 @ 04:34:48 #8
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_43498019
quote:
Op maandag 13 november 2006 04:31 schreef Vampier het volgende:

[..]

Goed dat ze drugs niet illegaal gemaakt hebben, dat houd mensen zoals jij uit een gevarenzone.
Gut..je klinkt als als een echte Amerikaan. "Drugs zijn slecht voor je"

Maar even serieus....je lijkt StefanP en SeLang wel. Jaren geleden verhuisd en toch maar steeds zeiken over sociale zorgstelsels en weet ik veel wat. Waar maak je je in godsnaam druk om?
  maandag 13 november 2006 @ 04:35:25 #9
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_43498021
Ohja...en ik ben het met Lamon eens.
pi_43498030
Embrionic ik woon hier alweer 4 jaar... en ben niet meer terug geweest in Nederland. Binnenkort toch maar weer eens doen.
quote:
Dear Mr. Bush,

As you might know the anti US sentiments are booming outside America. Lesser countries despise Americans and their way of living. I am going overseas for a little vacation and I am very worried about my own safety.

Can you please pass a law that makes it legal for all Americans to carry a loaded weapon for self protection outside the US, since the wimpy Europeans and their NATO aren't capably to protect us from violence? I want to protect myself against the French and Muslim terrorist terrorizing this planet. I want to protect myself from the Dutch drug users and baby killers who act in the name of god killing elderly people.

Yes that's right, I want to carry a gun for self defense according to the in the Constitution of the United States. I want to protect myself and my family where Jesus can't.

I would like to express my everlasting devotion and gratitude for having you as a great president in these dark times.

May god continue to bless you and your family and our great nation.

Friendly regards,

A concerned citizen.
Deze brief heb ik naar Bush gestuurd, hopelijk wordt dit erdoor geduwd zodat ik in Nederland mezelf kan verdedigen tegen het criminele tuig dat het niet zo opheeft met de glorieuze Amerikaan.
  maandag 13 november 2006 @ 04:45:01 #11
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_43498038
quote:
Op maandag 13 november 2006 04:40 schreef Vampier het volgende:
Embrionic ik woon hier alweer 4 jaar... en ben niet meer terug geweest in Nederland. Binnenkort toch maar weer eens doen.
[..]

Deze brief heb ik naar Bush gestuurd, hopelijk wordt dit erdoor geduwd zodat ik in Nederland mezelf kan verdedigen tegen het criminele tuig dat het niet zo opheeft met de glorieuze Amerikaan.

"baby killers who act in the name of god killing elderly people"
Dat is dan wel weer jammer
pi_43498252
quote:

Oeh, jaloezie!
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  maandag 13 november 2006 @ 07:25:24 #13
137085 bolletje_25
Nuance is voor mietjes
pi_43498269
quote:
Op maandag 13 november 2006 04:40 schreef Vampier het volgende:
[..]

HAHAHAAHAHAHAHAA
"Welcome to the internet - where men are men, women are men and little girls are FBI agents"
pi_43498494
Jammer dat de democraten aan de macht zijn en die wet er niet doorheen zal worden gedrukt, Vampier. Wacht maar tot de democraten 5/6 jaar de touwtjes in handen hebben gehad, dan lijkt Nederland zo slecht nog niet.
PJ Harvey - This mess we're in (feat. Thom Yorke)
pi_43498500
quote:
Op maandag 13 november 2006 04:45 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

"baby killers who act in the name of god killing elderly people"
Dat is dan wel weer jammer
jaaa die vond ik ook zooo mooi

gaaf zon naief topic!!
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_43498511
Vampier: je HOEFT niet naar Nederland te komen, hoor. Blijf maar lekker daar in je *kuch* veilige *kuch* landje. Doei.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  maandag 13 november 2006 @ 08:20:56 #17
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_43498574
Wat ik me dan weer afvraag is: Als het daar dan zo geweldig is, en hier zo kut, wat doe je dan op FOK!, waarom spreek je nog Nederlands en waarom kom je hier de godganse dag je superieure land etaleren?

Ik ga toch ook niet de hele dag op een Pools forum zitten blaten hoe geweldig het hier is vergeleken met daar? Afgezien nog van de extra gastarbeiders die ik hierheen zou lokken.

Wat wil je nou eigenlijk zeggen? Ik bedoel, je maakt écht geen reclame voor de USA door ons af te zeiken, dat weet je net zo goed. Kijk bijvoorbeeld maar naar de Firefox / IE discussie. Door alleen maar te roepen dat IE kut is trek je mensen niet over de streep. Dat geldt hier natuurlijk ook voor.

"De USA is veel beter, wánt Nederland is kut."

Op die manier schop je mensen in de verdediging en krijg je tegenreacties als "oh ja? Maar bij jou is het veel kutter!" en dat is niet echt het effect wat je wilt hebben, of wel?

Maar als je stiekem gewoon pro-NL bent en anti-USA, en heel goed op de hoogte bent van deze manier van anti-reclame zou ik zeggen, ga zo door want je pakt het prima aan. .
pi_43498591
quote:
Op maandag 13 november 2006 04:34 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Gut..je klinkt als als een echte Amerikaan. "Drugs zijn slecht voor je"

Maar even serieus....je lijkt StefanP en SeLang wel. Jaren geleden verhuisd en toch maar steeds zeiken over sociale zorgstelsels en weet ik veel wat. Waar maak je je in godsnaam druk om?
mss houden ze wel van hun vaderland en kunnen ze zich er daarom nogsteeds druk om maken dat het zo verziekt wordt, juist terwijl het een land is met veel potentie
  maandag 13 november 2006 @ 08:25:33 #19
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_43498612
quote:
Op maandag 13 november 2006 08:22 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

mss houden ze wel van hun vaderland en kunnen ze zich er daarom nogsteeds druk om maken dat het zo verziekt wordt, juist terwijl het een land is met veel potentie
Denk dan constructief mee in plaats van alleen maar te klagen want klagen kan elke Nederlander. Kom dan eens met oplossingen aan "Wij pakken het zo aan, is dat niet een idee?" in plaats van te roepen "het is hier zoveeeel beter!!".
  maandag 13 november 2006 @ 08:54:52 #20
13022 Tomfan
wish i was happy
pi_43498926
Je hebt gelijk vampier maar inderdaad nog 10 keer beter dan de VS en menig ander land.
Life is a bitch, then you marry one, then you die!
  maandag 13 november 2006 @ 08:58:23 #21
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_43498963
ik vind dat de problemen in nederland een stuk beter te overzien zijn dan in bijna elk ander land. paar uiitzonderingen daargelaten.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  maandag 13 november 2006 @ 09:03:08 #22
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_43499015
quote:
Op maandag 13 november 2006 08:10 schreef yahtzeehooligan het volgende:
Jammer dat de democraten aan de macht zijn en die wet er niet doorheen zal worden gedrukt, Vampier. Wacht maar tot de democraten 5/6 jaar de touwtjes in handen hebben gehad, dan lijkt Nederland zo slecht nog niet.
de laatste keer dat dat gebeurde zag het er anders een stuk beter uit in Amerika..
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  maandag 13 november 2006 @ 09:11:24 #23
48773 Icefire1971
Useravatariconpictogram
pi_43499126
quote:
Op maandag 13 november 2006 08:20 schreef Slarioux het volgende:
Wat ik me dan weer afvraag is: Als het daar dan zo geweldig is, en hier zo kut, wat doe je dan op FOK!, waarom spreek je nog Nederlands en waarom kom je hier de godganse dag je superieure land etaleren?
Dat komt omdat zijn Engels net zo beroerd is als zijn Nederlands (alleen hier op het FOK!-forum valt dat slechte Nederlands steeds minder op).

Die brief: hij wil zich beschermen tegen de Fransen en een moslim-terrorist die de planeet terroriseert....
Life in the so-called space age.
  maandag 13 november 2006 @ 09:14:07 #24
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_43499171
Whehehe, wij hebben tenminste geen Mexicanen die onze banen in komen pikken.
Ik ga naar huis.
pi_43499191
quote:
Op maandag 13 november 2006 08:25 schreef Slarioux het volgende:
Denk dan constructief mee in plaats van alleen maar te klagen want klagen kan elke Nederlander. Kom dan eens met oplossingen aan "Wij pakken het zo aan, is dat niet een idee?" in plaats van te roepen "het is hier zoveeeel beter!!".
Het probleem is nou eenmaal dat ze geen "Wij pakken het zo aan" hebben wat niet onder rechts extremisme zou vallen.

In de US heeft men bij de verkiezingen de keus tussen Groep Wilders of de Centrum Democraten. Men kiest voor het minste kwaad maar weet eigenlijk best wel dat het nooit meer goed zal komen. In alle landen waar men wel een echte keuze heeft blijkt iedere keer weer dat "Het Midden" (met een lichte leuning naar links of rechts) de stem van het volk krijgt.

De VS heeft zijn beste tijd gehad. De economie is volledig ingestort, het land is op een haar na failliet. Zodra er een tweede economisch intelligentia als Hussein opstaat en zegt dat Olie voortaan met Euros gekocht dient te worden is de VS failliet en kunnen alle "Ondernemers" daar op een houtje gaan bijten. Dan kun je nog zoveel "Het recht hebben om geld te verdienen" maar als dat geld niets waard is houd het heel erg op.

Leuk land, de VS. "Land of the Free!" maar alleen als je het eens bent met de mensen van het grote geld. Zo niet dan is het het "Land of the concentratie kampen". Jammer alleen dat ze die zelf in de grondwet verboden hebben en ze daarom maar in het buitenland hebben opgericht. In het buitenland gelden je eigen normen en waarden namelijk niet meer. Diezelfde normen en waarden die ieder amerikaans staatsburger ondersteund. Tenzij je in de ghetto woont, daar geld alleen het recht van de sterkste.
Oh, en tenzij je geld hebt natuurlijk, dan koop je die normen en waarden gewoon af.

America, de VS, Land of the Free, waar het IJzeren Gordijn in ere hersteld gaat worden. Europa heeft geleerd dat het niets oplevert, maar de VS heeft het hard nodig! Naar goed voorbeeld van hun idool, Israel.

Men zong ooit "Okay, je mag demonstreren, maar met je rug tegen de muur. En alleeen als je geld hebt, dan is de vrijheid niet duur". Totdat je diezelfde Vrijheid moet gaan betalen door je privacy weg te gooien. Verkwanseld voor een extra promille minder kans om vroegtijdig te sterven. Dezelfde investeringen in onderzoek naar dodelijke ziektes zouden honderd keer meer opgeleverd hebben. En demonstreren durft men al lang niet meer in de VS. Demonstranten zou men net zo makkelijk aanmerken als terroristen.....

Prachtig land, de Verenigde Staten. Maar persoonlijk zou het Amerikaans Failliet mij geheel niet slecht uit komen...... De VS is al lang geen wereldmacht meer.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')