Een beetje hetzelfde dus wat 'we' hier doen op de VS?quote:Op maandag 13 november 2006 04:26 schreef Nembrionic het volgende:
Jij was toch opgesodemieterd naar de VS? Blijf daar dan lekker met je StefanP holmaat en hou je kop dicht mbt Nederland.
Lekker vanuit je luie stoeltje kankeren op NL maar er in de tussentijd niet meer wonen. Nee...dat is leuk
Goed dat ze drugs niet illegaal gemaakt hebben, dat houd mensen zoals jij uit een gevarenzone.quote:Op maandag 13 november 2006 04:26 schreef Nembrionic het volgende:
Jij was toch opgesodemieterd naar de VS? Blijf daar dan lekker met je StefanP holmaat en hou je kop dicht mbt Nederland.
Lekker vanuit je luie stoeltje kankeren op NL maar er in de tussentijd niet meer wonen. Nee...dat is leuk
Nee..dat is onwetenheid. Wij zijn niet met 16,5 miljoen uit de VS vertrokken om er vervolgens op te gaan kankeren.quote:Op maandag 13 november 2006 04:29 schreef NanKing het volgende:
[..]
Een beetje hetzelfde dus wat 'we' hier doen op de VS?.
Ik hou van Nederland.quote:Op maandag 13 november 2006 04:20 schreef Vampier het volgende:
Tjah daar woon je dan in Nederland en je kunt geen kant meer uit, alles wordt door de regering geblokkeerd. Grote autos moeten verboden worden, het onderwijs heeft steeds meer achterstand, meer en meer gezinnen bouwen een grote schuld op en gaan onder de armoede grens.
Geen wonder dat meer en meer mensen uit dat land daar wegtrekken, de regering wordt ook nog eens behuist door one issue partijen en partijen die meer denken in een soap serie te leven dan in de echte wereld. Gutte gutte gut wat wordt Nederland toch niet bestuurd. Partijen die niet gekozen zijn tijdens de verkiezingen lijken het via de media voor het zeggen te hebben en schreeuwen moord en brand.
Top managers worden weggejagen uit de zakenwereld omdat er kamervragen gesteld worden over hun salaris van 250.000 euro per jaar. Geld verdienen is verboden en de belasting blijft maar stijgen, je betaald je de pleuris voor een liter benzine en de ziekte zorg lijkt zo uit 1930 te komen. Klantvriendelijkheid in de winkels is ver te zoeken.
Het leef niveau blijft zichtbaar kelderen en iedereen vindt het maar ok. Nog even en Nederland lijkt op een communistisch oostblokland.
Blijf lekker slapen Nederland, jullie komen er wel.
Gut..je klinkt als als een echte Amerikaan. "Drugs zijn slecht voor je"quote:Op maandag 13 november 2006 04:31 schreef Vampier het volgende:
[..]
Goed dat ze drugs niet illegaal gemaakt hebben, dat houd mensen zoals jij uit een gevarenzone.
Deze brief heb ik naar Bush gestuurd, hopelijk wordt dit erdoor geduwd zodat ik in Nederland mezelf kan verdedigen tegen het criminele tuig dat het niet zo opheeft met de glorieuze Amerikaan.quote:Dear Mr. Bush,
As you might know the anti US sentiments are booming outside America. Lesser countries despise Americans and their way of living. I am going overseas for a little vacation and I am very worried about my own safety.
Can you please pass a law that makes it legal for all Americans to carry a loaded weapon for self protection outside the US, since the wimpy Europeans and their NATO aren't capably to protect us from violence? I want to protect myself against the French and Muslim terrorist terrorizing this planet. I want to protect myself from the Dutch drug users and baby killers who act in the name of god killing elderly people.
Yes that's right, I want to carry a gun for self defense according to the in the Constitution of the United States. I want to protect myself and my family where Jesus can't.
I would like to express my everlasting devotion and gratitude for having you as a great president in these dark times.
May god continue to bless you and your family and our great nation.
Friendly regards,
A concerned citizen.
quote:Op maandag 13 november 2006 04:40 schreef Vampier het volgende:
Embrionic ik woon hier alweer 4 jaar... en ben niet meer terug geweest in Nederland. Binnenkort toch maar weer eens doen.
[..]
Deze brief heb ik naar Bush gestuurd, hopelijk wordt dit erdoor geduwd zodat ik in Nederland mezelf kan verdedigen tegen het criminele tuig dat het niet zo opheeft met de glorieuze Amerikaan.
Oeh, jaloezie!quote:Op maandag 13 november 2006 04:26 schreef Nembrionic het volgende:
HAHAHAAHAHAHAHAAquote:Op maandag 13 november 2006 04:40 schreef Vampier het volgende:
Embrionic ik woon hier alweer 4 jaar... en ben niet meer terug geweest in Nederland. Binnenkort toch maar weer eens doen.
[..]
Deze brief heb ik naar Bush gestuurd, hopelijk wordt dit erdoor geduwd zodat ik in Nederland mezelf kan verdedigen tegen het criminele tuig dat het niet zo opheeft met de glorieuze Amerikaan.
jaaa die vond ik ook zooo mooiquote:Op maandag 13 november 2006 04:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
"baby killers who act in the name of god killing elderly people"
Dat is dan wel weer jammer
mss houden ze wel van hun vaderland en kunnen ze zich er daarom nogsteeds druk om maken dat het zo verziekt wordt, juist terwijl het een land is met veel potentiequote:Op maandag 13 november 2006 04:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gut..je klinkt als als een echte Amerikaan. "Drugs zijn slecht voor je"![]()
Maar even serieus....je lijkt StefanP en SeLang wel. Jaren geleden verhuisd en toch maar steeds zeiken over sociale zorgstelsels en weet ik veel wat. Waar maak je je in godsnaam druk om?
Denk dan constructief mee in plaats van alleen maar te klagen want klagen kan elke Nederlander. Kom dan eens met oplossingen aan "Wij pakken het zo aan, is dat niet een idee?" in plaats van te roepen "het is hier zoveeeel beter!!".quote:Op maandag 13 november 2006 08:22 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
mss houden ze wel van hun vaderland en kunnen ze zich er daarom nogsteeds druk om maken dat het zo verziekt wordt, juist terwijl het een land is met veel potentie
de laatste keer dat dat gebeurde zag het er anders een stuk beter uit in Amerika..quote:Op maandag 13 november 2006 08:10 schreef yahtzeehooligan het volgende:
Jammer dat de democraten aan de macht zijn en die wet er niet doorheen zal worden gedrukt, Vampier. Wacht maar tot de democraten 5/6 jaar de touwtjes in handen hebben gehad, dan lijkt Nederland zo slecht nog niet.
Dat komt omdat zijn Engels net zo beroerd is als zijn Nederlands (alleen hier op het FOK!-forum valt dat slechte Nederlands steeds minder op).quote:Op maandag 13 november 2006 08:20 schreef Slarioux het volgende:
Wat ik me dan weer afvraag is: Als het daar dan zo geweldig is, en hier zo kut, wat doe je dan op FOK!, waarom spreek je nog Nederlands en waarom kom je hier de godganse dag je superieure land etaleren?
Het probleem is nou eenmaal dat ze geen "Wij pakken het zo aan" hebben wat niet onder rechts extremisme zou vallen.quote:Op maandag 13 november 2006 08:25 schreef Slarioux het volgende:
Denk dan constructief mee in plaats van alleen maar te klagen want klagen kan elke Nederlander. Kom dan eens met oplossingen aan "Wij pakken het zo aan, is dat niet een idee?" in plaats van te roepen "het is hier zoveeeel beter!!".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |