De eerste complete en juiste! CAFCA + 1quote:Op maandag 13 november 2006 11:05 schreef cafca het volgende:
Friesland - leeuwarden
Groningen-Groningen
Drenthe - Assen
Overijssel - Zwolle
Gelderland- Arnhem
Limburg - Maastricht
Noord-Brabant - Den Bosch
Zeeland - Middelburg
ZuidHolland - Den Haag
NoordHolland - Haarlem
Utrecht - Utrecht
Flevoland - Lelystad
Edit: Ik typ te langzaam
Er zijn de laatste jaren archeologische vondsten in overvloed gedaan die bewijzen dat Nijmegen wél continue bewoning kende. Dat Nijmegen de oudste stad van Nederland is, wordt overigens door de Maastrichtse gemeentearcheoloog volmondig erkend.quote:Op maandag 13 november 2006 11:00 schreef cafca het volgende:
Klopt, Nijmegen is niet continue bewoond geweest sinds de eerste bewoners, en daarom is Maastricht de oudste...
Het is goed dat ik géén Friese roots heb, maar anders.................quote:Op maandag 13 november 2006 11:07 schreef Etcetera het volgende:
zul je zien, door dat stomme friesland heb ik het fout
never blame yourselfquote:Op maandag 13 november 2006 11:11 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Het is goed dat ik géén Friese roots heb, maar anders.................![]()
![]()
Van mij mag hij het nog eens proberen, maar wie neemt hem nog serieus?quote:Op maandag 13 november 2006 11:13 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Heeft iemand nou nog een idee hoe het met Jayhawk zit?
het is heel simpel: ik vind nog steeds dat hij voor eeuwig uit de spel moet wegblijvenquote:Op maandag 13 november 2006 11:15 schreef cafca het volgende:
[..]
Van mij mag hij het nog eens proberen, maar wie neemt hem nog serieus?
Kijk, een kennerquote:Op maandag 13 november 2006 11:16 schreef Berkery het volgende:
Hop, bier?
Dat dus. Ik betrapte mezelf er gisteren al op dat ik ieder antwoord dat hij gaf ging controleren, en hem niet vertrouwde bij de Twiki-vraag.quote:Op maandag 13 november 2006 11:16 schreef Etcetera het volgende:
het is heel simpel: ik vind nog steeds dat hij voor eeuwig uit de spel moet wegblijven
maar als de meerderheid vind dat hij nog een kans verdient, prima
en als wanneer hij weer wordt betrapt, dan zal ik écht zeggen: TOLD YOU
want hij gáát weer googlen, daar twijfel ik niet aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |