Van wie is deze uitspraak?quote:Op maandag 13 november 2006 12:16 schreef dartfanaat het volgende:
Gooitzen +1
De redenatie klopt, Blair niet. klopt. Het ging om een voetbaltechnische vraag die de beste man gesteld werd.quote:Op maandag 13 november 2006 12:21 schreef RoofingBurner het volgende:
Volgens mij van iemand die het figuurlijk bedoeld dus iemand die niets te maken heeft met de zee of met vissen. Ik gok op Tony Blair.
Ja hoor. Grootste held die ik ooit heb zien voetballen. Tegenwoordig acteur, schilder, filosoof en schrijver.quote:Op maandag 13 november 2006 12:22 schreef Mark_V het volgende:
dat was le king vlak nadat hij die crystal palace hooligan had getrapt
Hm, dan zit ik te twijfelen tussen Auxerre en Bordeaux. Hij is ook nog een divisie lager verhuurd.quote:Op maandag 13 november 2006 12:28 schreef Mark_V het volgende:
Nee volgens wikipedia heeft hij eerst nog bij 3 andere ploegen wedstrijden gespeeld....
Wegens erg veel kennis krijg je gewoon het punt, omdat ik niet het idee heb dat er anderen zijn die het weten. Het antwoord is Aurerre, daarna heeft hij inderdaad voor Bordeaux gespeeld.quote:Op maandag 13 november 2006 12:29 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Hm, dan zit ik te twijfelen tussen Auxerre en Bordeaux. Hij is ook nog een divisie lager verhuurd.
zeg dat danquote:Op maandag 13 november 2006 12:30 schreef RoofingBurner het volgende:
Erik Cantona hebben de heren het over volgens mij.
Ik ben pas fan geworden toen hij naar Man U ging, dus de tijd daarvoor ken ik niet zo uit mijn hoofd.quote:Op maandag 13 november 2006 12:31 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Wegens erg veel kennis krijg je gewoon het punt, omdat ik niet het idee heb dat er anderen zijn die het weten. Het antwoord is Aurerre, daarna heeft hij inderdaad voor Bordeaux gespeeld.
En wat is dat derde team dan?quote:Op maandag 13 november 2006 12:28 schreef Mark_V het volgende:
Nee volgens wikipedia heeft hij eerst nog bij 3 andere ploegen wedstrijden gespeeld....
En ja, hij komt wel uit Marseille, wel raar dat hij daar dan niet is gestart![]()
Oh, die van de reclame.quote:Op maandag 13 november 2006 12:30 schreef RoofingBurner het volgende:
Erik Cantona hebben de heren het over volgens mij.
Mwah, engelstalig......quote:Op maandag 13 november 2006 12:24 schreef RoofingBurner het volgende:
Sjees, weet je hoeveel Engelstalige voetballers er zijn?
Uit het hoofd (wiki is alweer afgesloten): montpellierquote:
Hij is bij de jeugdopleiding na een jaar weggegaan, meen ik. Hij was niet goed genoeg, terwijl ze hem na een aantal jaar voor heel veel geld hebben terug gekocht.quote:Op maandag 13 november 2006 12:28 schreef Mark_V het volgende:
En ja, hij komt wel uit Marseille, wel raar dat hij daar dan niet is gestart![]()
Klopt. Hoe heette de dame in kwestie? Ze staat wel in Komrij.quote:Op maandag 13 november 2006 12:38 schreef Mark_V het volgende:
ik gok matroos vos
maar ff serieus, volgens mij een of andere vrouwelijke dichter
quote:Op maandag 13 november 2006 12:40 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Klopt. Hoe heette de dame in kwestie? Ze staat wel in Komrij.
En terecht, het is niet voor niets de grote volksschrijver.quote:Op maandag 13 november 2006 12:41 schreef Mark_V het volgende:
ja ehhh, mijn hoofd zit al vol met weetjes over cantona, dit kan er niet meer bij
ik zou het echt niet weten, ik ben niet zo literatuurderig, maar de persoon reve heeft mij altijd geboeid.....
WTF is Komrijquote:Op maandag 13 november 2006 12:40 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Klopt. Hoe heette de dame in kwestie? Ze staat wel in Komrij.
Komrij's keuze, de Nederlandse po"ezie in 1000 en enige gedichten. Je zuigt wel heel erg als je als dichter daar niet in staat.quote:Op maandag 13 november 2006 12:43 schreef Mark_V het volgende:
[..]
WTF is Komrij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet dat het een dichter is, maar is het ook een blad ofzo?
Nee. De voornaam klopt wel.quote:Op maandag 13 november 2006 12:44 schreef Neleos het volgende:
Hanny Schaft
ik denk dat met De Komrij de 2 dichtbundels worden bedoeld waarin de geschiedenis van zoveel eeuwen poezie is verzameldquote:Op maandag 13 november 2006 12:43 schreef Mark_V het volgende:
[..]
WTF is Komrij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet dat het een dichter is, maar is het ook een blad ofzo?
Necrofilie is meer iets voor Wolkersquote:Op maandag 13 november 2006 12:44 schreef Neleos het volgende:
Hanny Schaft
De avonden was echt een prachtig boekquote:Op maandag 13 november 2006 12:48 schreef Etcetera het volgende:
ik weet wel wat van literatuur, maar ik heb me nooit kunnen interesseren voor Reve
Dat is heel verdrietig. Ik kan het je zeker aanraden.quote:Op maandag 13 november 2006 12:48 schreef Etcetera het volgende:
ik weet wel wat van literatuur, maar ik heb me nooit kunnen interesseren voor Reve
Nee, maar die was wel met de beste man bevriend.quote:Op maandag 13 november 2006 12:52 schreef Neleos het volgende:
Emile Zola?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |