Hij heeft gisteren punten gehaald; en er was verder geen ruzie; het lijkt erop dat zijn punten niet zijn bijgewerkt, maar het fijne weet ik er niet van.quote:Op maandag 13 november 2006 11:18 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dat dus. Ik betrapte mezelf er gisteren al op dat ik ieder antwoord dat hij gaf ging controleren, en hem niet vertrouwde bij de Twiki-vraag.
Hij staat inmiddels op 8 punten.quote:Op maandag 13 november 2006 11:23 schreef doeka het volgende:
[..]
Hij heeft gisteren punten gehaald; en er was verder geen ruzie; het lijkt erop dat zijn punten niet zijn bijgewerkt, maar het fijne weet ik er niet van.
Maar het kan geen toeval zijn dat juist hij de nieuwe punten niet heeft gekregen.quote:Op maandag 13 november 2006 11:23 schreef doeka het volgende:
Hij heeft gisteren punten gehaald; en er was verder geen ruzie; het lijkt erop dat zijn punten niet zijn bijgewerkt, maar het fijne weet ik er niet van.
Oh! Maar onderaan de lijst staat 'ie nog een keer, vandaar...quote:Op maandag 13 november 2006 11:25 schreef RoofingBurner het volgende:
Hij staat inmiddels op 8 punten.
ik had ook die andere punten niet gezien.quote:Op maandag 13 november 2006 11:26 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Oh! Maar onderaan de lijst staat 'ie nog een keer, vandaar...
Hoppa!quote:Op maandag 13 november 2006 11:27 schreef RoofingBurner het volgende:
Union Carbide.
quote:![]()
was een laadstation voor olietankers dat in juni 1995 versleten was en buiten gebruik zou worden genomen door de eigenaars Shell en ESSO. Shell claimde, na eigen onderzoek, dat afzinken in de diepzee de beste optie was. Afbreken op het land zou gevaarlijker zijn, schadelijker zijn voor het (land-)milieu en ook veel meer kosten.
+1 SaskiaRquote:Op maandag 13 november 2006 11:33 schreef SaskiaR het volgende:
Brent Spar
quote:Op maandag 13 november 2006 11:36 schreef SaskiaR het volgende:
Ik kwam hier volledig toevallig langswaaien en ik moet nu echt weer aan het werk.... dus iemand anders mag:)
correctie! (hier was ik best snel bij)quote:Op maandag 13 november 2006 11:39 schreef Yurithemaster het volgende:
Budweiser?
Lijkt me niet.quote:Op maandag 13 november 2006 11:43 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik reken het goed. Het antwoord is eigenlijk Anheuser-Busch, de moederonderneming van het merk Budweiser.
Yurithemaster +1
Uhm.. dat blijkt inderdaad de grootste te zijn, ze hebben Anheuser Busch afgelost met hun merk Budweiser. Voorheen stond het bekend als Interbrew, bekend van onder meer Oranjeboomquote:Op maandag 13 november 2006 11:40 schreef Etcetera het volgende:
inbev
er is al 's een vraag over geweest, sindsdien ken ik interbrew als inbevquote:Op maandag 13 november 2006 11:46 schreef macondo het volgende:
[..]
edit: wel knap, want niemand kent het bedrijf Inbev eigenlijk onder deze naam![]()
quote:Op maandag 13 november 2006 11:54 schreef cafca het volgende:
Ah, dus de eertse vrouwelijke studente is gesjeesd?
Zie je wel dat ze vrouwen niet moeten laten studeren?
quote:(Keulen, 5 november 1607 – Wieuwerd, 4 dan wel 14 mei 1678) was de zeer begaafde dochter van Frederik van Schurman en Eva van de Harf die zich later ontwikkelde tot geleerde, dichteres en kunstenares.
verrekquote:Op maandag 13 november 2006 12:10 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
De Darter had dit ook volgens mij.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |