Van wie is deze uitspraak?quote:Op maandag 13 november 2006 12:16 schreef dartfanaat het volgende:
Gooitzen +1
De redenatie klopt, Blair niet. klopt. Het ging om een voetbaltechnische vraag die de beste man gesteld werd.quote:Op maandag 13 november 2006 12:21 schreef RoofingBurner het volgende:
Volgens mij van iemand die het figuurlijk bedoeld dus iemand die niets te maken heeft met de zee of met vissen. Ik gok op Tony Blair.
Ja hoor. Grootste held die ik ooit heb zien voetballen. Tegenwoordig acteur, schilder, filosoof en schrijver.quote:Op maandag 13 november 2006 12:22 schreef Mark_V het volgende:
dat was le king vlak nadat hij die crystal palace hooligan had getrapt
Hm, dan zit ik te twijfelen tussen Auxerre en Bordeaux. Hij is ook nog een divisie lager verhuurd.quote:Op maandag 13 november 2006 12:28 schreef Mark_V het volgende:
Nee volgens wikipedia heeft hij eerst nog bij 3 andere ploegen wedstrijden gespeeld....
Wegens erg veel kennis krijg je gewoon het punt, omdat ik niet het idee heb dat er anderen zijn die het weten. Het antwoord is Aurerre, daarna heeft hij inderdaad voor Bordeaux gespeeld.quote:Op maandag 13 november 2006 12:29 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Hm, dan zit ik te twijfelen tussen Auxerre en Bordeaux. Hij is ook nog een divisie lager verhuurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |